Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte på Mads på Subway i dag. Hadde litt lyst til å si at han ikke skulle få løk i baguetten sin, for han begynner bare å grine :P Gjorde det ikke da!

Haha, stakkars da. Han blir husket som sippe Mads :fnise:

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, stakkars da. Han blir husket som sippe Mads :fnise:

Anonymous poster hash: e0f69...9bb

 

Haha, ja, det er det jeg kommer til å tenke på hver gang jeg ser ham! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Martine tenkte 2 sekunder over at Mads var ute da hun kom inn igjen.  :fnise:  Hun uttrykte hvertfall ikke noe savn. 



Anonymous poster hash: d6b99...adf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, men jeg fatter ikke hvorfor han gjør det i det hele tatt. Er det faktisk noen som synes det er morsomt? Jeg forstår at han ikke mener det han sier og at det hele er en fasade, men det virker som om flere mener at han sier (eksempelvis flere av deltakerne på Paradise). 

Anonymous poster hash: d6b99...adf

 

Blandt enkelte så er det litt sånn "fake it til you make it", han har så lyst til å være stor kjendis og viktigper, så han spiller det så godt han kan. Han mener tingene han sier innerst inne, og det som kanskje startet som en fasade har blitt en del av han. Det er mange snobber som egentlig ikke er så snobber, eller mange upopulære som egentlig ikke er populære, som later som de har masse penger, eller masse viktige venner - og utrolig nok så er det noe som genererer at de får muligheter til å tjene mere penger og få mange venner "på ekte".

Anonymous poster hash: a3286...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte på Mads på Subway i dag. Hadde litt lyst til å si at han ikke skulle få løk i baguetten sin, for han begynner bare å grine :P Gjorde det ikke da!

Hahaha! Det skulle du søren meg ha gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Det skulle du søren meg ha gjort!

 

Haha, skulle likt å se reaksjonen hans hvis jeg hadde gjort det! Han hadde sikkert begynt å grine ;) (og det gidder jeg ikke, fikk nok av griningen hans på Paradise :P )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte på Mads på Subway i dag. Hadde litt lyst til å si at han ikke skulle få løk i baguetten sin, for han begynner bare å grine :P Gjorde det ikke da!

Var han over 180? Noen sier at fyren er rundt 170.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes at årets Paradise var dårlig? 

Så halve sesongen, skippet til slutten av finalen. Vanligvis så er jeg så "med" at jeg sitter å roper til skjermen om "feil" par vinner  :fnise: Men i år så var det helt care. 



Anonymous poster hash: 41d06...dae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare jeg som synes at årets Paradise var dårlig? 

Så halve sesongen, skippet til slutten av finalen. Vanligvis så er jeg så "med" at jeg sitter å roper til skjermen om "feil" par vinner  :fnise: Men i år så var det helt care. 

Anonymous poster hash: 41d06...dae

 

La meg gjette, du har ikke fulgt med i denne tråden noe særlig? 

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes at årets Paradise var dårlig?

Så halve sesongen, skippet til slutten av finalen. Vanligvis så er jeg så "med" at jeg sitter å roper til skjermen om "feil" par vinner :fnise: Men i år så var det helt care.

Anonymous poster hash: 41d06...dae

Det eneste spennende var uke 2 da Elin sjekket inn, og det var Emilie og Elin mot isdronningene

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt festlig da Sara E kom inn og kastet ut folk :danse::fnise:

Ja, da ble det fart på sakene. Synd hun måtte ryke så tidlig. 

 

"What the f*** happened no?" med ordentlig dialekt (hva det enn nå er hun snakker) på det siste ordet.   :fnise:

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha omg annsiktsutrykket og mimikken på han blonde , damn ja han skal ha for "tøff innlevelse" LOL

Anonymous poster hash: a3286...056

Hahahaha :skratte: blir helt flau av han jeg..

Anonymous poster hash: 208b4...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, stakkars da. Han blir husket som sippe Mads :fnise:Anonymous poster hash: e0f69...9bb

SippeMads eller utrolig creepy-Mads som sniffet ihjel klesplagget Martine la igjen. Usj.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han over 180? Noen sier at fyren er rundt 170.

 

Jeg hadde ikke noe målbånd med meg, så fikk ikke målt høyden hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at deltakerne drar ned til Rhodos og og jobber for Grabbarna Grus? Har TV3 en slags avtale med dem? Flere av dem har jo vært borte i mange uker, og så skal de på nok en ferie. Har de ikke jobb?



Anonymous poster hash: 1d135...c3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hva er greia med at deltakerne drar ned til Rhodos og og jobber for Grabbarna Grus? Har TV3 en slags avtale med dem? Flere av dem har jo vært borte i mange uker, og så skal de på nok en ferie. Har de ikke jobb?

Anonymous poster hash: 1d135...c3f

 

Mange av deltakerne lever greit på sosiale oppdrag etter Paradise Hotel. Det er det blant annet Isabel lever av (inkludert bloggen) for tiden. 

 

Det er en fordel å betale Paradise-deltakere for å være med på diverse arrangementer da det gjør arrangementet mer populært og flere, som i utgangspunkt ikke hadde vært med, blir med på arrangementet. 

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker henne.. Hun hadde jo sex på Paradise, med fler enn en (hvis jeg ikke tar feil?). Ganske spesiell måte å gjøre inntrykk på prinsen.. Men hver sin smak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker henne.. Hun hadde jo sex på Paradise, med fler enn en (hvis jeg ikke tar feil?). Ganske spesiell måte å gjøre inntrykk på prinsen.. Men hver sin smak

Hun er jo totalforandret nå da og identifiserer seg nok ikke noe særlig til den personen hun var på PH (kan jeg tenke meg). Det er veldig synd, og det viser bare at PH-deltakelse i senere tid har konsekvenser. Ja, hun giftet seg med en prins, men de fleste sørger for å få frem at hun har vært undertøysmodell og PH-deltaker. Jeg tror ikke de fleste tar henne særlig seriøst når de er klar over bakgrunnen hennes. Hun blir nok plaget med en del hets. 

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...