Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #61 Skrevet 18. mars 2015 Jeg elsker morgen sex, blir superkåt av å kjenne morrabrødet når vi spooner. Griper etter den , men blir stoppet gang på gang av en gryntene mann som sier nei eller "drit i det" og snur seg...Vi er ikke sammen så jeg tør ikke å spørre direkte hvorfor... Er det mange menn som ikke liker morgensex, selvom de har morrabrød? Kan det være fordi han ikke liker meg så godt og helst bare vil sove litt til før han drar hjem? Gan er vel trøtt. Jeg og liker å sove på morgenen. Liker ikke å bli vekt for sex mens jeg er så trøtt at øynene nærmest svir når jeg åpner de 1
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #62 Skrevet 18. mars 2015 Har som regel alltid erigert penis når jeg våkner. Men er ikke alltid kåt.Anonymous poster hash: c269b...9ae Det er helt vanlig for menn å våkne med det. Trenger ikke bety de er kåte
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #63 Skrevet 18. mars 2015 Det er jo så deilig å ha sex i halvsøvne før man må på jobb, eller bare ha litt midt i natta for så å sove videre. Men han er nok bare trøtt da.. Apropos når man skal på jobb. Deita en som alltid ville ha morrasex. Jeg ble alltid stressa av det. For jeg måtte jo opp å ordne meg før jeg skulle på jobb. Og jeg står ikke opp 5-10 min før jeg må gå. Jeg liker å rekke å dusje å spise frokost først
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #64 Skrevet 18. mars 2015 Kåt eller ei, lov til å engasjere seg litt om dama er kåt da.. Er den erigert, er det vanskelig å vite om han er kåt eller trøtt. Tror dere vi damer er synske? Anonymous poster hash: 2c42b...9f3 Så menn skal ga pliktsex med deg når han ikke har lyst akkurat da bare fordi du er kåt. Hvordan hadde du likt det om det var motsatt? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #65 Skrevet 18. mars 2015 Så menn skal ga pliktsex med deg når han ikke har lyst akkurat da bare fordi du er kåt. Hvordan hadde du likt det om det var motsatt? Elsker jeg han så værsågod. Jeg mister ofte lysten midt under samleie men lar han fortsette og faker meg igjennom det fordet. Anonymous poster hash: 4f2c9...b4a
Timza Skrevet 18. mars 2015 #66 Skrevet 18. mars 2015 Jeg elsker morgen sex, blir superkåt av å kjenne morrabrødet når vi spooner. Griper etter den , men blir stoppet gang på gang av en gryntene mann som sier nei eller "drit i det" og snur seg...Vi er ikke sammen så jeg tør ikke å spørre direkte hvorfor... Er det mange menn som ikke liker morgensex, selvom de har morrabrød? Kan det være fordi han ikke liker meg så godt og helst bare vil sove litt til før han drar hjem? Du vekker han jo, og han er naturligvis trøtt. Morgenbrød trenger ikke henge sammen med at han er kåt. Så når du "angriper" uten at han har sagt det er ok, så blir det nok litt mye. Løsningen er rett og slett å vekke han på en annen måte.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #67 Skrevet 18. mars 2015 Kåt eller ei, lov til å engasjere seg litt om dama er kåt da.. Er den erigert, er det vanskelig å vite om han er kåt eller trøtt. Tror dere vi damer er synske? Anonymous poster hash: 2c42b...9f3 Når ha sier nei og ikke er det noen som burde respekteres fra dere damer også. Og dere trenger ikke være synske akkurat for å forstå det? Anonymous poster hash: 246a8...30e
skreppamedleppa Skrevet 18. mars 2015 #68 Skrevet 18. mars 2015 Elsker jeg han så værsågod. Jeg mister ofte lysten midt under samleie men lar han fortsette og faker meg igjennom det fordet. Anonymous poster hash: 4f2c9...b4a Ja, her beskriver du virkelig et godt og intimt forhold fult av god kommunikasjon og seksuell nytelse
Gjest Godjente Skrevet 18. mars 2015 #69 Skrevet 18. mars 2015 Apropos når man skal på jobb. Deita en som alltid ville ha morrasex. Jeg ble alltid stressa av det. For jeg måtte jo opp å ordne meg før jeg skulle på jobb. Og jeg står ikke opp 5-10 min før jeg må gå. Jeg liker å rekke å dusje å spise frokost først Ja, man er jo forskjellige For min del gjør det ikke noe om man har sex en halvtime før man må stå opp. En jeg var sammen med satte vekkerklokken på en halvtime før vi måtte stå opp for å ha morgensex , hehe
Reddle Skrevet 18. mars 2015 #70 Skrevet 18. mars 2015 Morgenbrød != kåt. Ereksjon er en fysisk respons, kåthet ligger i hodet. Sist jeg sjekket, så har ikke forskere noe svar på hvorfor menn får ereksjon når de sover. Det er mange teorier, men ingen som er blitt slått i bordet som årsak. Menn er ikke kåte 24 timer i døgnet, selv om noen er av den oppfatning. Du kan få tusen svar her inne, men du må nesten spørre han skal du finne ut av det. Siden dere ikke er sammen er det vel ikke noe problem å spørre? Alle er forskjellige. Noen elsker morgensex, andre er på ingen måte kåte på den tiden av døgnet. Personlig så varierer det. Noen dager er jeg kåt, andre ikke. Ofte kan jeg våkne og ikke tenke på det, men etter å ha ligget der i en halvtime, så kommer det. Det er óg best om jeg pisser først. Våkner, pisser, ligger i sengen og koser en stund, så kommer fort behovet. Har du prøvd å bruke litt tid på det, forføre han? Ikke bare dra i pikken hans og anta at han er klar. Det er ikke bare kvinner som er glad i forspill og forføring. Kanskje spesielt egnet på den tiden av døgnet når en er trøtt og både hode og kropp går litt sakte i svingene. Rolige bevegelser, noen forførende ord i øret, la han få høre og kjenne at du er kåt, bruk lette bevegelser på kroppen hans, ikke nødvendigvis i skrittet, ta en av hendene hans og legg den på kroppen din. En kjapp tur på badet for å freshe deg litt opp først kan kanskje hjelpe. Med sex på kvelden har en gjerne gått og tenkt på dette i løpet av dagen og er veldig klar. Etter 8 timer søvn er det ikke sikkert hjernen har sex øverst på listen. Det er individuelt hvor "klar" en er etter å ha våknet opp. Noen ser ut som de er lys våkne i det vekkerklokken går av, andre kan bruke timer på å virkelig få i gang kroppen. Ikke det at du må være lys våken, trøtt morgensex kan være fantastisk, men det er som sagt individuelt.
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #71 Skrevet 18. mars 2015 Elsker jeg han så værsågod. Jeg mister ofte lysten midt under samleie men lar han fortsette og faker meg igjennom det fordet.Anonymous poster hash: 4f2c9...b4a Det høres skikkelig trist ut. Unnskyld meg
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #72 Skrevet 18. mars 2015 Ja, man er jo forskjellige For min del gjør det ikke noe om man har sex en halvtime før man må stå opp. En jeg var sammen med satte vekkerklokken på en halvtime før vi måtte stå opp for å ha morgensex , hehe Problemet mitt da er at jeg føler jeg mister en halvtime med søvn 1
Gjest Godjente Skrevet 18. mars 2015 #73 Skrevet 18. mars 2015 Problemet mitt da er at jeg føler jeg mister en halvtime med søvn Ja, jeg er sånn at jeg klarer meg med lite søvn. Sover stort sett bare 4-6 timer og da er det avbrutt med en eller to turer på do i løpet av natten også. Og gjerne litt sex om jeg er i forhold Noen trenger mer søvn enn andre, slik er det jo bare Kan hende det er tilfellet hos Ts også. Han trenger sin søvn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå