Gå til innhold

Han vil ikke ha morgensex why?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde ikke funket med en som ikke kunne hatt halvsøvnig skjesex, gitt.

Jeg er bare ikke den typen.

For lite action til at jeg noen sinne kommer. Ikke fristende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Godjente
Skrevet

Ah, ok. Sånn å forstå. Jamen, da skjønner jeg det.

I love it :)

Skrevet

Jeg er bare ikke den typen.

For lite action til at jeg noen sinne kommer. Ikke fristende.

Men så er det også høyst, høyst usannsynlig at vi to noensinne kommer til å ha sex.

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke til å stikke under en stol at det er ofte mannen som gjør det meste av det fysiske arbeidet ved sex og det er ikke alltid like fristende å jobbe seg igjennom trøttheten før kåtheten slår til.

Og dette med morrabrød tror jeg jenter ikke forstår. Har ofte måtte fortelle at det ikke nødvendigvis har noe med kåthet å gjøre, men jeg tror jenter tar det som en dårlig unnskyldning.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan det ha noe med at dåsa lukter reke på morran?

Anonymous poster hash: 74d4e...9b4
Skrevet

Var sammen med en sånn type selv, men han sa at det var pga ånden hans at han ikke var gira. Merka ikke noe til det selv, men var visst en viktig greie.

Gjest Godjente
Skrevet

Det er ikke til å stikke under en stol at det er ofte mannen som gjør det meste av det fysiske arbeidet ved sex og det er ikke alltid like fristende å jobbe seg igjennom trøttheten før kåtheten slår til.

Og dette med morrabrød tror jeg jenter ikke forstår. Har ofte måtte fortelle at det ikke nødvendigvis har noe med kåthet å gjøre, men jeg tror jenter tar det som en dårlig unnskyldning.

Snakk for deg selv. Det er overhodet ikke gitt at det er mannen som gjør mesteparten. Da har du truffet på feil jenter

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv. Det er overhodet ikke gitt at det er mannen som gjør mesteparten. Da har du truffet på feil jenter

Hun har helt rett. Prøv mindre pene eller lettere overvektige jenter. De jobber for harde livet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å javel ja. Er du lesbisk kanskje? Hvis ikke så tror jeg at jeg har lagt med flere jenter enn det du har. Eller er det sånn du vet best fordi du er jente? Endret av pressplay
  • Liker 1
Skrevet

Hun har helt rett. Prøv mindre pene eller lettere overvektige jenter. De jobber for harde livet.

Da har jeg bare truffet pene jenter :)
  • Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Da har jeg bare truffet på pene jenter.

Så det dere sier er at pene, slanke jenter er potetsekker,mens overvektige jenter er aktive? Vel.. snakk om generalisering :fnise: Tror nok det er individuelt .

Skrevet

Så det dere sier er at pene, slanke jenter er potetsekker,mens overvektige jenter er aktive? Vel.. snakk om generalisering :fnise: Tror nok det er individuelt .

Herre... :rolleyes:

• Liker 4
Gjest Godjente
Skrevet

Herre... :rolleyes:

Han finner du nok ikke her, dessverre. Prøv i kirken

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har sex på morgenen, når våkner dere egentlig?

Anonymous poster hash: 61424...1cc
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har sex på morgenen, når våkner dere egentlig?

Altså tenker på før jobb/skole, ikke helg og ferier.

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en sånn type selv, men han sa at det var pga ånden hans at han ikke var gira. Merka ikke noe til det selv, men var visst en viktig greie.

I mitt forhold er det jeg som er den kjipe på morgenen, da jeg føler meg så ekkel uten å ha pusset tenner ol. Er ikke lysta det står på, så blir fort overtalt uansett :fnise:

Anonymous poster hash: a9d31...4f0

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en dusj først? Han er kanskje redd for at penisbeholderen din har samlet opp ost i løpet av natta?

Anonymous poster hash: a0045...432
Skrevet

Har du i det hele tatt tenkt over at han kanskje ikke liker å ha sex om morgenen? Har du spurt han? Nei? Da anbefaler jeg deg å gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Altså tenker på før jobb/skole, ikke helg og ferier.

Har på alarm klokken 06.50, har sex og står opp ca 7.

Anonymous poster hash: 5fd8d...414

Skrevet

Hvortid ble det obligatorisk å måtte like mårensex?

Personlig er det å bli staket opp om morningen med drageånde, full blære og med en innstilling som sier ZZzzz, langt mer enn hanky panky ikke akkurat drømme senarioet.

Selv om en liker noen godt så trenger enn søvn.

Og jeg trodde folk viste at mårenbrød ikke ville si det samme som kåt, til de som ikke viste det: mårenbrød vil ikke si det samme som kåt! :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...