Gå til innhold

Han vil ikke ha morgensex why?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker morgen sex, blir superkåt av å kjenne morrabrødet når vi spooner. Griper etter den , men blir stoppet gang på gang av en gryntene mann som sier nei eller "drit i det" og snur seg...Vi er ikke sammen så jeg tør ikke å spørre direkte hvorfor... Er det mange menn som ikke liker morgensex, selvom de har morrabrød? Kan det være fordi han ikke liker meg så godt og helst bare vil sove litt til før han drar hjem?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er i hvert fall ikke forelsket.

Anonymous poster hash: 801ec...50a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Min første tanke er: TRØTT:)

Anonymous poster hash: c2449...41f

• Liker 21
Skrevet

Min første tanke er: TRØTT:)

Anonymous poster hash: c2449...41f

Spot on, kanskje B-menneske. Jeg er i hvertfall lite keen på morgensex fordi jeg som regel er trøtt.

• Liker 2
Skrevet

De er ikke nødvendigvis kåte selv om de har morrabrød.. De er trøtte

• Liker 10
Skrevet

Sannsynligvis er han ikke kåt på morgenen. Om det er at du er for intens eller ikke vet ikke jeg. Det beste er å la sin partner følge sin egen intime klokke. Hvis du trenger deg på er han borte før du rekker å si Å.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har som regel alltid erigert penis når jeg våkner. Men er ikke alltid kåt.

Anonymous poster hash: c269b...9ae
Skrevet

Man er for trøtt, ganske enkelt.

Noen ganger er det samme sak om kvelden, når man er sliten etter en lang dag. Man har ikke energi og vet man er på nippet til å slukne og sove.

Man må ha energi og være våken for å ville ha sex om morgenen.

Men i mange tilfeller lar man det gjerne være, fordi man også blir trøtt etter sex... Og da har man ødelagt dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke tenner på bustete hår og morra-ånde?

Anonymous poster hash: b8f98...2ae
  • Liker 2
Skrevet

Han er i hvert fall ikke forelsket.

Anonymous poster hash: 801ec...50a

Det kan han gjerne være. Man kan være iferd med å sovne igjen, eller ikke være våken, selv om man er forelsket.

Selv pleier jeg skjelden å si "Drit i det." Men "Ikke." blir ytret. Fordi man er for søvnig til å lage en høflig setning.

• Liker 2
Skrevet

jeg og kjæresten har som regel alltid sex på morgenen, fordi han er så trøtt på kvelden og kan ofte sovne i 21-tiden... vi er begge trøtte om morgenen også da. men vi ligger ofte å snakker, koser på ryggen osv fram til vi har våknet litt

Skrevet

men ikke sikkert han er kåt selvom han har morrabrød! kanskje han bare er for trøtt også

Gjest Godjente
Skrevet

Det er jo så deilig å ha sex i halvsøvne før man må på jobb, eller bare ha litt midt i natta for så å sove videre.

Men han er nok bare trøtt da..

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke funket med en som ikke kunne hatt halvsøvnig skjesex, gitt.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo så deilig å ha sex i halvsøvne før man må på jobb, eller bare ha litt midt i natta for så å sove videre.

Men han er nok bare trøtt da..

Sex i halvsøvne?

Hvaslags sex er det han har med deg?

Ligger du der og nesten snorker mens han gjør jobben, eller er dere like slække begge to?

Han bruker åpenbart ikke energi og har ikke oppmerksomheten mot å tilfredstille deg, hvis han bare jukker i halvsøvne til han kommer...

• Liker 2
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

men ikke sikkert han er kåt selvom han har morrabrød! kanskje han bare er for trøtt også

Jeg tror en god del kvinner må lære seg at man er ikke automatisk kåt fordi man har ereksjon.

• Liker 7
Skrevet

Morrabrød har ingenting med kåthet å gjøre.

Det funker som regel dårlig å bare ta tak i "morrabrødet" også mens en sover. Det er som at han skulle begynne å fingre deg mens du sov. Jeg hadde ikke likt det...

For å komme i morgensexstemning pleide jeg å kysse partneren min helt til han våknet, masserte ryggen hans og koste litt med han. Plutselig var han ikke sååå trøtt lenger.

• Liker 7
Gjest Godjente
Skrevet

Sex i halvsøvne?

Hvaslags sex er det han har med deg?

Ligger du der og nesten snorker mens han gjør jobben, eller er dere like slække begge to?

Han bruker åpenbart ikke energi og har ikke oppmerksomheten mot å tilfredstille deg, hvis han bare jukker i halvsøvne til han kommer...

Han jeg dater nå har jeg hatt endel deilig halvsøvne sex med. Vi ligger som ofte i skje og har det deilig begge to, med små bevegelser inn og ut :)

Gjest Godjente
Skrevet

Hadde ikke funket med en som ikke kunne hatt halvsøvnig skjesex, gitt.

Helt enig :)

Skrevet

Han jeg dater nå har jeg hatt endel deilig halvsøvne sex med. Vi ligger som ofte i skje og har det deilig begge to, med små bevegelser inn og ut :)

Ah, ok. Sånn å forstå. Jamen, da skjønner jeg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...