Gå til innhold

Han vil ikke ha morgensex why?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Morrabrød trenger ikke ha noe som helst med kåtskap å gjøre, det er bare en reboot av systemet. En liten sjekk, rent fysisk, som ikke har noe særlig med det å være kåt å gjøre.

Han er antagelig bare jævlig trøtt. Det er virkelig ikke noe poeng i å overanalysere dette og vri det til noe helt annet enn det åpenbart er. En trøtt mann. Det må være greit å være trøtt om morgenen. Det sier ikke en damn shit om følelser og forelskelse og tenningsnivå ellers. Det sier noe om morgentrøtthet.

Anonymous poster hash: bc0ed...033
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Morgensex er digg om man har fri eller kan stå opp veldig sent. Men å spone noen minutter før klokka seks er jo koselig det og.

Endret av Singha
AnonymBruker
Skrevet

Morgensex er det beste som finns! Han kan gjerne få vekke meg mens jeg sover på den måten, og jeg elsker å vekke han på samme måten ;) ;) Men skal han på jobb kan han bli sur om han trenger å sove de ekstra 20 minuttene.

Anonymous poster hash: 4f2c9...b4a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fint den som kan si nei til morgensex, spesiellt om jeg skal noe -to grunner: Jeg er "C-menneske" og kan være skikkelig morragretten, og nummer to -sex tar tid, han jeg har sex med nå har jeg så godt som aldri kjapp sex med, vi bruker gjerne en time, noe vi digger (vi glemmer tida begge to). Når jeg da veit dette på forhånd så veit jeg og at jeg heller vil komme tidsnok til det jeg skal enn å føle at jeg har stress-sex før jeg skal ut døra -det handler tross alt om nyyyytelse (og ikke bare at han skal komme). ;)

Anonymous poster hash: b88a2...6cd
  • Liker 2
Gjest Godjente
Skrevet

Morgensex er digg om man har fri eller kan stå opp veldig sent. Men å sponse noen minutter før klokka seks er jo koselig det og.

:Nikke:

Morgensex er det beste som finns! Han kan gjerne få vekke meg mens jeg sover på den måten, og jeg elsker å vekke han på samme måten ;) ;) Men skal han på jobb kan han bli sur om han trenger å sove de ekstra 20 minuttene.

:Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Morgensex er grusomt. Godta det.

Anonymous poster hash: 0d401...bcb
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er ikke alle som er glad i morgensex. Jeg personlig er altfor trøtt når jeg nettopp er stått opp, og er ikke i humør til sex. Og så synes jeg ikke det er så deilig å ha sex med morgenånde heller. :fnise: Men nå har vi ikke det problemet, for jeg er et skikkelig A-menneske, mens han er et B-menneske. Vi sover og står opp på forskjellige tider.

Endret av kjøttmeis
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke alle som er glad i morgensex. Jeg personlig er altfor trøtt når jeg nettopp er stått opp, og er ikke i humør til sex. Og så synes jeg ikke det er så deilig å ha sex med morgenånde heller. :fnise: Men nå har vi ikke det problemet, for jeg er et skikkelig A-menneske, mens han er et B-menneske. Vi sover og står opp på forskjellige tider.

Det er jo derfor man har skjesex. Null ånde.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo derfor man har skjesex. Null ånde.

Hjelper ikke med min morgenånde, haha. (Men visdomstanna er delvis skyldig).

Skrevet

Hjelper ikke med min morgenånde, haha. (Men visdomstanna er delvis skyldig).

Får bite i puten. ;)

Skrevet

Får bite i puten. ;)

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må alltid sykt tisse på morgenen, pluss at jeg hater morra ånde og søvn lukt. klarer ikke å ha sex før jeg og typen har fått unna morgenrutiner som toalettbesøk, dusj og tannpuss!

Anonymous poster hash: 17f7a...abe

AnonymBruker
Skrevet

Kåt eller ei, lov til å engasjere seg litt om dama er kåt da.. Er den erigert, er det vanskelig å vite om han er kåt eller trøtt. Tror dere vi damer er synske?

Anonymous poster hash: 2c42b...9f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kåt eller ei, lov til å engasjere seg litt om dama er kåt da.. Er den erigert, er det vanskelig å vite om han er kåt eller trøtt. Tror dere vi damer er synske?

Enig, håper gutta leser dette.

• Liker 1
Skrevet

Enig, håper gutta leser dette.

Hva med å bare si det til gutta dine?

AnonymBruker
Skrevet

Hun vil alltid ha sex på morgenen, hvorfor? Det er så stress for meg.

Anonymous poster hash: fac3a...e18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig :)

Så et nei er ikke et nei når det kommer fra en mann, kun en dame?

Selv det kan virke som hun er keen på sex?

Hvorfor skal det være en forskjell?

Jenter skal alltid ha ting på sine premisser, jævla dobbeltmoralister!

Anonymous poster hash: e582e...f28

• Liker 2
Gjest Godjente
Skrevet

Så et nei er ikke et nei når det kommer fra en mann, kun en dame?

Selv det kan virke som hun er keen på sex?

Hvorfor skal det være en forskjell?

Jenter skal alltid ha ting på sine premisser, jævla dobbeltmoralister!

Anonymous poster hash: e582e...f28

Huh? Når har jeg sagt det? Jeg sa bare at jeg liker menn som OGSÅ liker morgensex :) Og hittil har ikke det vært noe problem og funnet det ;)

Har aldri til dags dato opplev en mann si nei til morgensex! Hadde han sagt det, hadde jeg selvsagt ikke tvunget han til sex :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Liker morgen sex eg å særlig vist du er litt fyllesyke. Ta ein runde i senga nor du våkner å så legge seg tilbake å slappe av litt før dagen starter er bare deilig det :) bli ein bra dag da :P men er hall dø nor eg våkner. så det er ikje full gass fra starten hehe :P

Skrevet (endret)

Nå har ts sagt at typen sier "drit i det", en trenger virkelig ikke være synsk for å forstå at det ikke betyr "ja jeg er super kåt på deg nå" eller må det virkelig staves inn med teskje for at en skal la vær.

Endret av skreppamedleppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...