AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #241 Del Skrevet 8. mars 2015 Det er jo bare vas, totalt blotta for eksempler. Jeg bad om eksempler????? Les det som står. Om du oversetter alle ordene du sannsynligvis ikke kan, blir det lettere å forstå.Anonymous poster hash: 3c00b...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #242 Del Skrevet 8. mars 2015 Les det som står. Om du oversetter alle ordene du sannsynligvis ikke kan, blir det lettere å forstå.Anonymous poster hash: 3c00b...d52 haha nå er du søt. at du ikke kan vise til et seriøst eksempel sier sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #243 Del Skrevet 8. mars 2015 haha nå er du søt. at du ikke kan vise til et seriøst eksempel sier sitt Jeg aner ikke engang hva du ønsker eksempel på nå. Vi vet jo begge at du ikke er åpen for å lære noe. Du er hjernevasket av Kent hovin og andre galninger. Jeg håper ikke du har et yrke hvor du er i kontakt med barn og ungdom. Og om du har det håper jeg de får andre impulser enn dine.Anonymous poster hash: 3c00b...d52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #244 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg aner ikke engang hva du ønsker eksempel på nå. Vi vet jo begge at du ikke er åpen for å lære noe. Du er hjernevasket av Kent hovin og andre galninger. Jeg håper ikke du har et yrke hvor du er i kontakt med barn og ungdom. Og om du har det håper jeg de får andre impulser enn dine.Anonymous poster hash: 3c00b...d52 Så Hovind er gal fordi du ikke klarer å følge tråden? Kristne Norge(pr. definisjon) trenger fler kristne lærere:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #245 Del Skrevet 8. mars 2015 Så Hovind er gal fordi du ikke klarer å følge tråden? Kristne Norge(pr. definisjon) trenger fler kristne lærere:) Huff.Anonymous poster hash: 3c00b...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #246 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg aner ikke engang hva du ønsker eksempel på nå. Vi vet jo begge at du ikke er åpen for å lære noe. Du er hjernevasket av Kent hovin og andre galninger. Jeg håper ikke du har et yrke hvor du er i kontakt med barn og ungdom. Og om du har det håper jeg de får andre impulser enn dine.Anonymous poster hash: 3c00b...d52 Jeg prøver en gang til: At du ikke kan vise til et seriøst eksempel sier sitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 8. mars 2015 #247 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg prøver en gang til: At du ikke kan vise til et seriøst eksempel sier sitt Les den første setningen i innlegget du siterte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #248 Del Skrevet 8. mars 2015 Origin of species er på cdon.no til 87kr. Les den...Anonymous poster hash: 891ad...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 8. mars 2015 #249 Del Skrevet 8. mars 2015 Videre må DNA'et leses av ribosomer som er beskrevet i DNA'et. Kristne Norge(pr. definisjon) trenger fler kristne lærere:) Det som kommer tydelig frem her er at landet trenger at flere biologiske analfabeter hører på hva læreren sier. Du forstår ikke hva DNA er ei heller hva ribosomer gjør. Hva gjør du i tråden, sånn foruten å trolle ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #250 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Det som kommer tydelig frem her er at landet trenger at flere biologiske analfabeter hører på hva læreren sier. Du forstår ikke hva DNA er ei heller hva ribosomer gjør. Hva gjør du i tråden, sånn foruten å trolle ? Troll kan du være selv. Jeg pekte på ett kylling og egg problem. Dumt at du ikke så det. Endret 8. mars 2015 av debatant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 8. mars 2015 #251 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Troll kan du være selv. Jeg pekte på ett kylling og egg problem. Dumt at du ikke så det. Problemet er at du har verken kylling eller egg. Hva du har til matvaner hjelper tydeligvis ikke på det faktum at du ikke forstår biologi. I ei menneskecelle er DNA og ribosomer ikke engang i nærheten av hverandre. Endret 8. mars 2015 av Midgard 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 8. mars 2015 #252 Del Skrevet 8. mars 2015 Ved naturalisme mener jeg at alt skal ha en naturlig forklaring. En ren fysisk forklaring om du vil. Selv om all fornuft tilsier at celler ikke oppstår tilfeldig, Det finnes mange spørsmål man ikke kan få svar på ved å bruke naturfag ("hva er frihet?", "hvordan skal vi oppdra barn?" etc.), men celler/dyr/planter/liv handler om biologi/naturfag. Er det så fjernt å lete etter naturlige forklaringer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #253 Del Skrevet 8. mars 2015 Problemet er at du har verken kylling eller egg. Hva du har til matvaner hjelper tydeligvis ikke på det faktum at du ikke forstår biolog. I ei menneskeceller er DNA og ribosomer ikke engang i nærheten av hveandre. selvfølgelig må alle disse ustabile systemene oppstå samtidig i en "ursuppe" for at celler skal fungere. De må oppstå samtidig for å funksjonere samtidig. Du har ikke peiling på hvordan en celle funker, sant? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 8. mars 2015 #254 Del Skrevet 8. mars 2015 selvfølgelig må alle disse ustabile systemene oppstå samtidig i en "ursuppe" for at celler skal fungere. De må oppstå samtidig for å funksjonere samtidig. Du har ikke peiling på hvordan en celle funker, sant? Jeg har tydeligvis TILSTREKKELIG peiling til å avsløre DIN inkompetanse. Systemene er stabile og de må IKKE ha oppstått samtidig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #255 Del Skrevet 8. mars 2015 Det finnes mange spørsmål man ikke kan få svar på ved å bruke naturfag ("hva er frihet?", "hvordan skal vi oppdra barn?" etc.), men celler/dyr/planter/liv handler om biologi/naturfag. Er det så fjernt å lete etter naturlige forklaringer da? Alikevel påstår naturvitenskapen å ha svarene på disse tingene. Dette er useriøst. Det var lissom poenget mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #256 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg har tydeligvis TILSTREKKELIG peiling til å avsløre DIN inkompetanse. Systemene er stabile og de må IKKE ha oppstått samtidig. Begge tingene du sier her er galt, evt. vill gjettning uten forutseninger for å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 8. mars 2015 #257 Del Skrevet 8. mars 2015 Alikevel påstår naturvitenskapen å ha svarene på disse tingene. Dette er useriøst. Det var lissom poenget mitt. NEI, det å skulle forklare absolutt alt med naturfag heter positivisme og var populært en kort periode i forrige århundre, før det ble totalslaktet av så godt som alle akademikere. Men naturfag finner man fortsatt best svar på i naturfaget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 8. mars 2015 #258 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Begge tingene du sier her er galt, evt. vill gjettning uten forutseninger for å gjøre det. Så du mener fortsatt av DNA avleses av ribosomer ? Forklar også hvorfor de må ha oppstått samtidig. Endret 8. mars 2015 av Midgard 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 8. mars 2015 #259 Del Skrevet 8. mars 2015 Så du mener fortsatt av DNA avleses av ribosomer ? Forklar også hvorfor de må ha oppstått samtidig. Nei, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 8. mars 2015 #260 Del Skrevet 8. mars 2015 Nei, det gjør jeg ikke. ?? Hva betyr dette ? 1) Du erkjenner at du tar feil om DNA og ribosomer 2) Du nekter å forklare deg 3) All of the above 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå