Gjest MrsL Skrevet 6. mai 2005 #321 Del Skrevet 6. mai 2005 Hvordan gikk det på UL i dag, MrsL? Se i min dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #322 Del Skrevet 6. mai 2005 *hopper over i dagboka di med en gang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #323 Del Skrevet 6. mai 2005 Da hopper jeg innom dagboka di for å ønske deg og dine en strålende helg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 7. mai 2005 Tusen takk, Alwa I dag er visst en dag for alle årstider Og selvfølgelig har vi dugnad i sameiet, da Så nå har jeg stått på hode i beddene rundt her, og plukka ugras til den store gullmedaljen i hele 3t. Da begynte jeg å kjenne det litt i magen.., så da avsluttet jeg for dagen. De andre avsluttet en time seinere da dagens 3. haglbyge kom.. ************************************************************ Mormor skal sy kjole til Vesla til 17. mai. En med høyt liv, så nå kommer vi til å stå i stil i bryllupet vi skal i i juli. (Vesla er bare invitert i det ene) Jeg har begynt å telle penger, er invitert i 2 utdrikkingslag og et bryllup i juni. Bryllupet er greit, dit skal vi. Utdrikkingslagene er i Kristiansand og Oslo, hver sin helg (heldigvis). Utgiftene på hver av dem før reise er ca 500.. Derfor er jeg litt usikker på om jeg kan få med meg begge, eller bare et. Og hvilket skal jeg i så fall prioritere? En annen ting er transport, til det i Kristiansand kommer jeg til å ta toget, og vurderer faktisk det til Oslo også. Ene og alene pga prisen. 1300kr :o vil det bli å fly, så "dyrt" har ikke jeg flydd på flere år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. mai 2005 #325 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, det er helt sykt så dyrt det har blitt å fly. Vi tenkte oss ei helg i Bergen i juni, men har ennå ikke bestilt flybiletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 7. mai 2005 #326 Del Skrevet 7. mai 2005 :blomst_opp: I dag skal du få 10 klemmer : og 10 kyss : :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: Også skal du få 10 røde roser : :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Bare fordi du er sånn en koselig Vims, og fordi det er så koselig å komme inn i dagbøkene mine og se at du har lagt igjen en liten hilsen Tuuusen takk for det Vims - du er en knupp ***************** I dag skal jeg jammen forbarme meg over den hylende rødvinen i kjøleskapet, det er for ille at den skal stå der og vantrives - De siste dagene har jeg brukt all min tid på PC til å laste ned musikk, så nå begynner jeg å få en rimelig fyldig og smakfull (syns nå jeg da) liste med musikk - Hulemannen er litt engstelig for at min mor og far skal overlaste oss med svenskelåter, så jeg satser på å laste ned mye god, gammel musikk som faller i smak hos de fleste og som kan lure dansefoten til å røre seg litt Jammen er det et styr, men nå er jo endelig kjolen i boks da... Er så svimeferdig fornøyd og gleder meg så sinnsykt til å vandre opp midtgangen med pappa - i DEN kjolen :hjerter2: - føler meg som en prinsesse, langt slep og bare den vakreste kjolen jeg har sett, også tenk at den passet da Kos deg i helgen Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #327 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja' date=' det er helt sykt så dyrt det har blitt å fly. Vi tenkte oss ei helg i Bergen i juni, men har ennå ikke bestilt flybiletter.[/quote'] Ja, ikke sant! Da vi flyttet vestover for 5år siden (Har vi virkelig bodd her så lenge..?) kostet en vanvittig billig billett tur/retur 2000kr. Nå reiser jeg nesten ikke om det kommer over 1000-lappen. Det er bare det at i det siste (året) så synes jeg stadig prisene har økt på fredager og søndager, og det hjelper meg svært lite :-? Allikevel er 1300kr mye billigere enn 2000kr, eller 4000kr :o som var ordinær pris den gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. mai 2005 #328 Del Skrevet 7. mai 2005 Ja, det er merkelig at kostnadene ved det å fly skal være så innmari mye større bare det står fredag eller søndag på kalenderen :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 7. mai 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 7. mai 2005 :blomst_opp: I dag skal du få 10 klemmer : og 10 kyss : :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: :kysse: Også skal du få 10 røde roser : :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Bare fordi du er sånn en koselig Vims, og fordi det er så koselig å komme inn i dagbøkene mine og se at du har lagt igjen en liten hilsen Tuuusen takk for det Vims - du er en knupp ***************** Tusen takk, teletubby :bukke: Dette var overveldende mye på en gang, tror jeg skal ta meg en titt i dagboka di, jeg Jeg har en åpnet flaske i kjøleskapet, skal jeg sende den over slik at du kan forbarme deg over den også Ordensmannen drikker ikke rødvin, så nå er valget å invitere noen gjester, eller lange vanvittig mye rødvinsaus :-? Ja, det kan være greit med musikk som faller i smak hos de fleste. Svigermor arrangerte "lyssermoni" for oss, og ville visst at gjestene skulle synge Sputnik Heldigvis var det foreldrene mine som skulle kopiere opp sangen, og det "glemte" de visst Så da har du funnet kjolelinken? Skynder meg enda fortere over i dagboka di for å kikke Ikke noe problem Vesla har de siste 3 dagene gått uten bleie inne, og denne gangen tror jeg vi skal klare å få henne bleiefri permanent Ute har ho fortsatt bleie, men regner med at det kommer ganske fort det også, så snart ho blir sikrere inne, og været finere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. mai 2005 #330 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvor gammel er Vesla di? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2005 #331 Del Skrevet 8. mai 2005 Det ser visst ut til at jeg er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #332 Del Skrevet 8. mai 2005 GRATULERER XAVIA!! Dette var en gledelig nyhet på søndagsmorgen Og absolutt ingen nyhet som skal hviskes, Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvor gammel er Vesla di? 3år i juli Så det blir 3,5 eller 3,6 år mellom henne og trollet i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2005 #334 Del Skrevet 8. mai 2005 GRATULERER XAVIA!! Dette var en gledelig nyhet på søndagsmorgen Og absolutt ingen nyhet som skal hviskes, Xavia Takk for at du roper det ut! :oops: Jeg tør liksom ikke! Er så redd for at kroppen skal ombestemme seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #335 Del Skrevet 8. mai 2005 Takk for at du roper det ut! :oops: Hhmmmm GRATULERER XAVIA Dette går sikkert fint Xavia Ha en fin dag Vips :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #336 Del Skrevet 8. mai 2005 Takk for at du roper det ut! :oops: Jeg tør liksom ikke! Er så redd for at kroppen skal ombestemme seg.... Min ombestemte seg ikke, så hvorfor skulle din? Å nei, du det blir nok vinterbarn på oss begge Og så klarte vi det på første forsøk begge to Od det gir oss mengder av grunner til å hoppe høyt i taket, og utbasunere gratulasjoner så det runger på hele KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #337 Del Skrevet 8. mai 2005 Ha en fin dag Vips :blomst_opp: Tusen takk, Alwa Håper du også får en fortreffelig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. mai 2005 #338 Del Skrevet 8. mai 2005 Gratulerer med baby i magen Vips!!! :blomst_opp: Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #339 Del Skrevet 8. mai 2005 Gratulerer med baby i magen Vips!!! :blomst_opp: Ha en flott søndag! Tusen takk, Monja Tror det blir en utmerket søndag. Sola skinner, og snart skal vi ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. mai 2005 #340 Del Skrevet 8. mai 2005 ...... den som kunne klart det på første forsøk......... Men jeg er veldig veldig veldig glad på deres vegne, og forhåpentligvis slår jeg følge med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå