Gå til innhold

Hvor mye tror du at du får igjen på skatten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Saxofon

Hvilken dato får man skattepengene på konto?

Anonymous poster hash: 4d14d...535

Det pleier å ligge på midten av juni. Enkelte får det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken dato får man skattepengene på konto?

Anonymous poster hash: 4d14d...535

mellom juni og frem til september/oktober

Anonymous poster hash: 740e6...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Jeg sa i fra til skatteetaten at jeg kom til å tjene rundt 100 000 i 2014. Men så merket jeg i desember at jeg hadde tjent rundt 120 000 på hele året. Derfor var jeg redd for en baksmell.

Men når jeg logger inn på pcen, så ser jeg at jeg får igjen penger. :)

Er det greit da? Jeg får ikke en baksmell i 2016, for skatten jeg betalte i 2014? Det som eventuelt kommer i 2016, er skatten som jeg betaler i 2015 sant? (nå) :P



Anonymous poster hash: 9d67f...28c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Jeg sa i fra til skatteetaten at jeg kom til å tjene rundt 100 000 i 2014. Men så merket jeg i desember at jeg hadde tjent rundt 120 000 på hele året. Derfor var jeg redd for en baksmell.

Men når jeg logger inn på pcen, så ser jeg at jeg får igjen penger. :)

Er det greit da? Jeg får ikke en baksmell i 2016, for skatten jeg betalte i 2014? Det som eventuelt kommer i 2016, er skatten som jeg betaler i 2015 sant? (nå) :P

Anonymous poster hash: 9d67f...28c

Sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant :)

Fjooh takk da har jeg ingenting å bekymre meg over. :)

Anonymous poster hash: 9d67f...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev her under gammelt nick (derfor jeg nå tar det AB) at jeg var sykt nervøs for skatten... for jeg har aldri betalt skatt før, dette er mitt første år som skattebetaler.

Jeg får 5000 tilbake :danse:
Var forberedt på en diger baksmell, for jeg er helt grønn når det kommer til skatt og matte generelt. Jeg strøk i matte på både ungdomskolen og alle årene på videregående.
Jeg er så sykt lettet!



Anonymous poster hash: 55f93...558
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forbredt på en diger(!) skattesmell, får tilbake 6400

:danse:

Eller diger og diger, en skattesmell hvertfall på noen tusen, så det var greit å se at det gikk andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får igjen fire tusen, men har fullt opp bsu. vil det si at jeg egentlig har betalt for lite skatt, men reddes av den? Har tabelltrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 41.000 til gode, mannen 5000 til gode.

I fjor fikk vi samlet til gode 3000

Men ingenting har forandret seg fra 2013. Vi har samme lånet som i fjor, nesten samme lønnen (mannen fikk en god lønnsforhøyelse i 2014), samme barna....Nei, dette forstår jeg ikke. Er sjokkert

Anonymous poster hash: f7c8a...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Android... Sikkert på flax og uflaks hvem som kommer seg igjenom nettstedet nå.

KAN ALLE BARE GI MEG EN MINUTT Å LOGGE INN PÅ? Gå på do eller imens alle nordmenn nå :-P ^^

Anonymous poster hash: f7d3f...e8c

Ventet hele natten og så sperres min inloggning i en time før feil passord. Hahaha :-(

Anonymous poster hash: f7d3f...e8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nettopp - 37k! Danser en liten soldans atm.

Anonymous poster hash: 7a642...70c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får igjen fire tusen, men har fullt opp bsu. vil det si at jeg egentlig har betalt for lite skatt, men reddes av den? Har tabelltrekk.

Hadde du ikke spart bsu ville du vel gått i null tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37.000 pga ny jobb og huskjøp :-) :-) trodde jeg fikk mer pga huskjøp til 4 mill,er det ikke litt lite?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37.000 pga ny jobb og huskjøp :-) :-) trodde jeg fikk mer pga huskjøp til 4 mill,er det ikke litt lite?

Kommer jo ann på hva du har i lån stort sett og hvor mye renter du har betalt i løpet av året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37.000 pga ny jobb og huskjøp :-) :-) trodde jeg fikk mer pga huskjøp til 4 mill,er det ikke litt lite?

Det er jo ikke huskjøpet i seg selv du får fradrag for, men for rentene du har betalt i løpet av året.

Anonymous poster hash: 3d1a3...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...