Gå til innhold

Pen jente, men får ALDRI oppmerksomhet! Hva gjør jeg galt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er dette slags holdning? Dere overlater bare til jentene å sjekke dere opp. Virker temmelig likegyldig og arrogant. Vi vil ha menn som orker å løfte en finger for vår oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 1f166...82b

Gentleman-manerene,og det å kunne kurtisere en kvinne på en galant måte er ofte helt fraværende blandt norske menn desverre...

Anonymous poster hash: 5f154...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gentleman-manerene,og det å kunne kurtisere en kvinne på en galant måte er ofte helt fraværende blandt norske menn desverre...

Anonymous poster hash: 5f154...080

Gentlemennene og romantikken døde på 80 tallet. Du kan takke dine feministveninner for å sørget for det. Dere er likestilte med menn, kurtiser dere selv.

Anonymous poster hash: e7af2...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man bør være bevisst på hvilke studentorganisasjoner man er med i, jenter bør sikkert være i noen med høy gutteandel. Selv studerer jeg på et studie med 70% jenter og er gutt selv, da ender jeg fort med rimelig mye oppmerksomhet. I tillegg virker det i hvert fall på mitt studie som det er flere jenter som ønsker oppmerksomhet enn gutter.

Anonymous poster hash: 86ea7...345

Jeg er med i en studentorganisasjon med flest gutter. Den andre studentorganisasjonen jeg er med i er kun for jenter, men har en søskenorganisasjon (som er kun gutter), og de fleste arrangementer er med guttene.

Anonymous poster hash: e9c0f...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...