Gå til innhold

Så vanvittig skuffa - snoket på datan hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ikke greit at han har nakenbilder av seg selv?

Fordi det i denne historien er tydelig at han har sendt de videre. Tviler uansett på at de fleste har det kun til eget formål og aldri med hensikt om å vise de til noen.

Anonymous poster hash: c795d...7d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her.

Jeg tror nok han elsker meg. Han bare (ville ikke?) skjønne konsekvensen av hva han har gjort. Han har vel sikkert gått i tre måneder og og innbillt seg at det var ok, at det var det beste og at han gjorde det for "å redde oss" (som han sa da han forklarte seg).

Hvorfor han ikke har skilt seg enda vet jeg ikke, glemte å spørre han da jeg hadde sjansen (på torsdag). Samme kan det være.

Han skjønte fortsatt ikke hvorfor det var et problem å få seg samboer av motsatt kjønn da. Jeg burde jo stole såpass på han må skjønne!

Han har sendt meg flere meldinger i dag. Lurte på når jeg tok det nye profilbildet mitt ("mye" sminke - til meg og være - og ser veldig happy ut) på appen vi bruker til kontakt, lurte på hvor jeg er, om jeg er hjemme nå, sendte meg barnebilde av seg osv. Sa at han ikke kan stoppe å tenke på meg. Jeg har ikke svart på de siste.

Håper han har det vondt.



Anonymous poster hash: 84a32...3fc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg tror nok han elsker meg. Han bare (ville ikke?) skjønne konsekvensen av hva han har gjort. Han har vel sikkert gått i tre måneder og og innbillt seg at det var ok, at det var det beste og at han gjorde det for "å redde oss" (som han sa da han forklarte seg).

Hvorfor han ikke har skilt seg enda vet jeg ikke, glemte å spørre han da jeg hadde sjansen (på torsdag). Samme kan det være.

Han skjønte fortsatt ikke hvorfor det var et problem å få seg samboer av motsatt kjønn da. Jeg burde jo stole såpass på han må skjønne!

Han har sendt meg flere meldinger i dag. Lurte på når jeg tok det nye profilbildet mitt ("mye" sminke - til meg og være - og ser veldig happy ut) på appen vi bruker til kontakt, lurte på hvor jeg er, om jeg er hjemme nå, sendte meg barnebilde av seg osv. Sa at han ikke kan stoppe å tenke på meg. Jeg har ikke svart på de siste.

Håper han har det vondt.

Anonymous poster hash: 84a32...3fc

Han tenker sikkert på deg innimellom tankene på de andre damene sine.

Kom deg ut og ha det moro. Nyt at du har ledig tid , til bruk på venner, familie, moro, trening, skolering, tull, eller jeg vet ikke hva

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han før du kanskje gjør noe dumt. Datoen på bildene er ikke nødvendigvis datoen de ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke lang tid før du kryper tilbake til han...

.....og kaster bort dyrbar tid. Håper inderlig TS blir kvitt avskummet!

Anonymous poster hash: fc990...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garantert en tyrker eller noe, ha ha.

Anonymous poster hash: e86c1...23e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han før du kanskje gjør noe dumt. Datoen på bildene er ikke nødvendigvis datoen de ble tatt.

Dumt som i å lese hele tråden med oppdateringer før man poster et svar?

Anonymous poster hash: 1cafd...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...