Gå til innhold

Så vanvittig skuffa - snoket på datan hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...men det er helt greit å snoke da!

Det er mye verre å lyve og flørte enn å snoke.Det er ikke greit å snoke, men han har faktisk brutt tilliten dem i mellom, den er ødelagt for alltid,hun kan ikke stole på han igjen, han har faktisk flørtet vilt med en annen dame, mulig hatt sex og gudene vet hvor mye annet.I tillegg er han gift.

Anonymous poster hash: b2cf6...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har lurt deg hele veien. Og du vurderer å fortsette med han?



Anonymous poster hash: d43ba...696
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men det er helt greit å snoke da!

Med en slik mann er det ikke rart at en må snoke for å innhente opplysninger.

Mannen er jo allerede gift med en annen kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grats med å finne den største kødden på planeten, GRATZ!



Anonymous poster hash: ebd1d...61d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS jeg har vært skuffet så mange ganger jeg også av menn, jeg vet ikke hvor mye erfaring du har med menn, men han elsker deg ikke, om han hadde gjort det, så hadde han ikke gjort det han har gjort, han er rett og slett ikke noe å samle på, og ja det høres ut som om han ikke vil ha deg med på ferie, for å møte denne damen.Hvorfor skulle han ikke ha deg med dit ellers ? han har sveket deg, gått bak ryggen din og løyet.

Anonymous poster hash: b2cf6...e48

Godt sagt og håper TS tar til seg sannheten. Ingen INGEN som elsker dama si opptrer som typen til TS gjør.

Anonymous poster hash: fc990...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg orker ikke tenke mer. Skal ikke ta kontakt med han for det første. Han får komme til meg. Og han bør ha en skikkelig forklaring på dette, som er sann.

Anonymous poster hash: 84a32...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah. Omg. Du må da skjønne hvor mye dette skurrer. Han elsker deg ikke , og for deg å gå rundt med kronisk usikkerhet vil knekke deg før eller siden. Stikk før du mister deg selv for en mann som gir seg faen i deg. Å gå fra noen man elsker er hjerteskjærende, men det er verre å gi hjertet sitt til noen du aldri kan stole på.

Anonymous poster hash: d0010...971

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der gjorde esken min og.. Flere ganger.

Det er vondt,men du har det bedre uten ham. Klem

Anonymous poster hash: 7ea57...35c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nøyaktig ut som en jeg rotet meg borti i min naive ungdomstid, gift, løgn, løgn og løgn og hva pokker! Du vet hva du må gjøre, kjennes vanskelig ut akkurat nå. Men det føles tusen ganger bedre om en liten tid, jeg lover! :) Da kommer du forresten til å riste på hodet av denne fyren.



Anonymous poster hash: 6b45c...3ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg orker ikke tenke mer. Skal ikke ta kontakt med han for det første. Han får komme til meg. Og han bør ha en skikkelig forklaring på dette, som er sann.

Anonymous poster hash: 84a32...3fc

Oj da, du lever i fantasi verden, i bortforklaringsverdenen, slik som er enkelt å gjøre.Ikke noe godt vil komme ut av kontakt med han fyren der.Han er til og med gift, hva slags land er han fra ? hva er det du håper på ? at han skal komme med diamanter og roser ? mest sannsynlig så vil han bare si at han elsker deg og bla bla bla bla, men det er og blir bare bla bla bla snakk fra han.Vil du ha en sånn fyr ? jeg tror innerst inne at du ikke vil det, jeg har mye erfaring med menn, og jeg vil bare si at dessverre for å skuffe deg, men han er ikke glad i deg.

Anonymous poster hash: b2cf6...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg vil ikke ha en sånn fyr. Det er nok over og ut. Men vil gjerne vite hvorfor! Og det synes jeg jeg fortjener. Jeg er skikkelig forbanna, men det gjør helt vanvittig vondt. Skal heldigvis campe hos ei venninne i mårra.

Anonymous poster hash: 84a32...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg vil ikke ha en sånn fyr. Det er nok over og ut. Men vil gjerne vite hvorfor! Og det synes jeg jeg fortjener. Jeg er skikkelig forbanna, men det gjør helt vanvittig vondt. Skal heldigvis campe hos ei venninne i mårra. Anonymous poster hash: 84a32...3fc

Det blir bedre etterpå. Vondt først, så blir du lettet. Vi er mange som har gjort dette. Det går bra. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 52a27...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan det ikke finnes et armbånd som ikke er mulig å ta av, og som forteller all sivilstatus etc om en person, da kan man slippe å oppleve slikt som dette.



Anonymous poster hash: 39163...6ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva forventer egentlig folk som snoker? Poesi med deres navn? Dagbøker med lovord om dere?

Har snoking noen sinne gjort noe bedre?

Absolutt. Å finne ut at man har vært sammen med et svin, og dermed slippe å kaste bort mer tid på svinet er da absolutt positivt. En utro partner er ikke mindre utro om man aldri finner ut av det.

Jeg har selv oppdaget lignende ting + en hel del mer med en jævel av en ex, og er overlykkelig forat jeg kom meg unna. :)

Anonymous poster hash: 0bc9c...f34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Å finne ut at man har vært sammen med et svin, og dermed slippe å kaste bort mer tid på svinet er da absolutt positivt. En utro partner er ikke mindre utro om man aldri finner ut av det.

Jeg har selv oppdaget lignende ting + en hel del mer med en jævel av en ex, og er overlykkelig forat jeg kom meg unna. :)

Anonymous poster hash: 0bc9c...f34

Om det å snoke gir deg prikken over i'en som i at du fra før av er rimelig sikker, så er det jo greit. Jeg snakker om folk som snoker fordi de kjeder seg, fordi PC'en står åpent, fordi mobilen ligger fremme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud.

Du var sammen med en fyr som fortsatt var gift da dere møtte hverandre.

Nuff said!

Sier like mye om deg som det gjør om han. Skaff deg en dose selvrespekt og få med en ryggrad på kjøpet.

Anonymous poster hash: e8a04...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt han sms nå, sagt at jeg er skikkelig skuffa og at jeg har funnet bilder av han og eksen(?) bl.a. på datan.

Anonymous poster hash: 84a32...3fc

Ærlig talt, man tar ikke opp slikt på SMS.

Anonymous poster hash: 16927...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, man tar ikke opp slikt på SMS.

Anonymous poster hash: 16927...281

Hvorfor ikke? Skjønner godt hun ikke gidder å snakke med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Du var sammen med en fyr som fortsatt var gift da dere møtte hverandre.

Nuff said!

Sier like mye om deg som det gjør om han. Skaff deg en dose selvrespekt og få med en ryggrad på kjøpet.

Anonymous poster hash: e8a04...4e5

Det hadde vært slutt mellom dem i 2 år(og de hadde bodd fra hverandre like lenge) da jeg ble kjent/sammen med han. Men pga div (gyldige) grunner så kunne de ikke offisielt skille seg før nå, men det har han/de da bare utsatt og utsatt. Og det føles ikke bra, da jeg ville at han skulle være 'bare min' på alle mulige måter.

TS.

Anonymous poster hash: 84a32...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...