Gå til innhold

Musikkvideoen til Stian og Iselin fra Paradise Hotel.


Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, dessverre.

Det er vel denne som kommer til å vinne, dessverre. Håper jo ikke det, da jeg har lyst til å se den internasjonale finalen, uten å få traumer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel denne som kommer til å vinne, dessverre. Håper jo ikke det, da jeg har lyst til å se den internasjonale finalen, uten å få traumer...

Før var MGP overdådige kostymer og pompøse sanger, nå er det hakk i plata og nesten ingen klær på.

Pleier å se på hver gang, men med denne sanger driter vi oss faktisk rett ut. Hadde heller sendt Jan Banan (eller hva han nå het) fra Sverige.

MusikkNorge går en mørk tid i møte....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, dessverre.

Herregud, flaut. Blir det verre? Håper for guds skyld ikke den sangen der vinner. Fjortisene kommer vel til å stemme for harde livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvis man er dritings sveiseblind kan denne kanskje være litt sånn rølpemorsom å danse og skråle til, men ellers er det bare pinlig. Iselin er jo alt annet enn sexy og han der Stian er så krampaktig "kuuul partyfyr" at jeg nesten blir litt flau på hans vegne. Jeg likte ham bedre som ballongmannen i Pærradais.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle vært en nedre aldersgrense på 18 år for å stemme i mgp

Hvorfor det?

Enig i at dette er dårlig bidrag, men mgp er jo ikke kun for voksne, og det finnes mange ulike meninger der ute.

Er jo heller ikke sikkert det er flest barn som stemmer på denne, ei heller at den er de fleste barns favoritt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...