Gå til innhold

Musikkvideoen til Stian og Iselin fra Paradise Hotel.


Gjest Blue Ivy.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke den beste han har laget, nei. Iselin er veldig orange i ansiktet, men det har hun vel "alltid" vært (PH)

Syntes ikke sangen var så fengende heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Gadd ikke se den... Har på følelsen av at jeg kommer til å dø av kleinhet om jeg gjør det, og det er noen minutter jeg helst ikke vil kaste bort tiden min på :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig og flaut,. Er det virkelig mulig å lage noe så dårlig?

Det håret til Iselin er ikke særlig flatterende. Jeg har sett bilder av henne uten løshår og hun ser jo mye bedre ut da. Ikke pent med løshår ned til tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere kritiserer? Stian vet han ikke er noe musikalsk geni. Han er fult klar over at han er griseharry. Han er også klar over at han tjener penger mens han har det gøy.

Det er verre at noen liker det, enn at noen lager det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere kritiserer? Stian vet han ikke er noe musikalsk geni. Han er fult klar over at han er griseharry. Han er også klar over at han tjener penger mens han har det gøy.

Det er verre at noen liker det, enn at noen lager det...

Det var dårlig og folk må få lov til å si mening sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, men alle vet det er dårlig. Døm det etter hva det er...

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere kritiserer? Stian vet han ikke er noe musikalsk geni. Han er fult klar over at han er griseharry. Han er også klar over at han tjener penger mens han har det gøy.

Det er verre at noen liker det, enn at noen lager det...

Kritiserer ikke "musikken", folk må få lage det de vil. Det jeg er oppgitt over er at media-Norge faktisk gir plass til slikt fremfor å fremheve de talentene som faktisk finnes blant nordmenn.

Ikke rart norske musikere stikker utenlands for å lykkes når det er bare rølp og idioti som får oppmerksomhet her hjemme.

Gah.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig sang og dårlig musikkvideo!

Hvorfor i all verden gidder de å bruke tid og penger på sånt dritt? Har de virkelig ingen bedre enn dette her? Sykt pinlig. Musikk Norge er helt elendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns melodien var litt fengende. Teksten og musikkvideoen; not so much... Kleint fra ende til annen.

Endret av Sailor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

My eyes, MY EYES!

Dette var helt forferdelig. Jeg trodde "Chewing Gum" var dårlig, men denne var verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sang og velregissert video. Skal faktisk vurdere å slenge inn en stemme på bidraget i MGP.

Hæhh? Du tuller vel nå? Denne er vel ikke med i mgp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...