Gå til innhold

Carina har nettdatet i seks år og er fortsatt singel


Gjest GlutenBlaster

Anbefalte innlegg

Når man er såpass overvektig som hun er så er det dessverre ikke rart at hun ikke finner noen via nettdating.

På nettdating betyr utseende 99,9 % - i hvert fall for menn. For damer betyr det 100 %.

Men hun har nå likevel truffet ganske nøyaktig 31 menn så langt. Det er 31 mer enn en mann med under middels utseende ville truffet. Og sannsynligvis er det hun som har dumpet flesteparten.



Anonymous poster hash: a33a4...6e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Psykologer har ofte dårlig kustus på egne barn,.. jeg lurer på om sexlivet til en sexolog har samme tendens.

Hmm hmmm...

Uansett, enig med mange andre her. Hun er too much. ...of everything.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Psykologer har ofte dårlig kustus på egne barn,.. jeg lurer på om sexlivet til en sexolog har samme tendens.

Hmm hmmm...

Uansett, enig med mange andre her. Hun er too much. ...of everything.

Hun er vel først og fremst vernepleier...? Men takk for alle innspill!

Endret av GlutenBlaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 år med nettdating uten å lykkes. Da er det på tide å prøve noe annet.



Anonymous poster hash: 81460...e10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettdating betyr utseende 99,9 % - i hvert fall for menn. For damer betyr det 100 %.

Anonymous poster hash: a33a4...6e9

Det gjør det i ALL slags dating. Utseende kommer først,for det er det første man legger merke til.

Anonymous poster hash: f9cf3...3d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hun er vel først og fremst vernepleier...? Men takk for alle innspill!

Joda, men jeg leste at hun hadde planer om å bli sexolog. Det var uansett litt avsporing fra min side. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest artikkelen så er det mye som klikker for meg, hun var en dame jeg aldri kunne datet.

Anonymous poster hash: 4015a...bbb

Hvorfor ikke? Pga fisen?

Anonymous poster hash: 8beca...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett hun Carina litt her og der i media - men vet ikke mye. Har likevel inntrykk av at hun er en morsom og lite selvhøytidelig jente.

Så - hvorfor er hun fortsatt singel?

Jeg tror mange faktorer avgjør hvor attraktiv man anses på markedet. Utseende såklart (både fjes og kropp), yrke/utdanning, sosial status, personlighet osv. Jenter som objektivt sett fremstår som attraktive, har jo selvfølgelig flere menn å velge mellom - og da er det jo større sannsynlighet for at det klaffer med en. Men det betyr ikke at jenter utenfor idealet er fucked, men siden man da har færre å velge mellom, så tar det kanskje lengre tid.

Videre kommer det jo an på hvilke menn man selv ser seg ut, og om disse er på utkikk etter en sånn jente som man selv er.

Uansett - Carina. Hun er jo en søt jente, og virker morsom også. Videre er det jo positivt at hun er målrettet ift. hva hun ønsker å bli - det er en attraktiv egenskap. Interessene hennes er imidlertid litt mer spesielle - sånn fjærdans og stand up. Får inntrykk av at hun er ganske eksentrisk. Et tips herfra ville i så fall være å presentere seg selv litt gradvis. Ikke vise alt på første date liksom... være litt mystisk, og la fyren bli kjent med henne over tid.

Kan godt hende jeg hadde blitt skremt bort på første date om kjæresten min fortalte meg at han drev med rytmisk gymnastikk liksom. Hadde han fortalt meg det etter to måneder, så hadde jeg allerede vært forelsket, og sikkert bare blitt enda mer fascinert (blinded by love). Ikke at man skal skjule hvem man er - men man skal heller ikke ta det for gitt at en fremmed tar deg med alle dine særheter før han engang har rukket å bli litt kjent med (deler av) deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende jeg hadde blitt skremt bort på første date om kjæresten min fortalte meg at han drev med rytmisk gymnastikk liksom. Hadde han fortalt meg det etter to måneder, så hadde jeg allerede vært forelsket, og sikkert bare blitt enda mer fascinert (blinded by love). Ikke at man skal skjule hvem man er - men man skal heller ikke ta det for gitt at en fremmed tar deg med alle dine særheter før han engang har rukket å bli litt kjent med (deler av) deg.

Ville følt meg lurt om jenta drev med burleskdans og ikke sa ifra rimelig raskt. Nei bedre å være ærlig fra starten av så får hun finne seg en som vil være sammen med en burleskdanser. Hun kaster jo ikke bare bort andres tid, men sin egen og risikerer å forelske seg i en som ikke vil ha henne om hun prøver å lure en til å like henne.

Ingen trenger å si alle sine særheter, men enkelte ting bør man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt forklart, hun er for mye av alt. Svært overvektig kombinert med burleskdans, sterk sminke, vil bli sexolog.... nei. Det fungerer ikke for de fleste menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg, men jeg hadde aldri klart å tenne på noe sånt. Skjønner egentlig ikke at noen som helst klarer det. Dessuten, "sitte i sofaen sammen å prompe", "mottok penisbilder av 70 år gammel mann". Nei huff, skjønner godt at hun er singel.



Anonymous poster hash: c4b1b...b60
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon Are

Men nå er det ikke sånn at feit = stygg, mens slank = pen. Og alle liker ikke det samme. Det blir for enkelt å si at utseendet har omtrent alt å si. Min erfaring er at et pent ansikt er vel så interessant for menn, selv om man har noen kilo for mye. Ganske mange menn liker kvinner med litt ekstra på kroppen, selv om de ikke vil innrømme det offentlig. Og da snakker jeg ikke bare om gamle menn og utlendinger.

Jeg har alltid vært litt rund, men har et ok ansikt og er utadvendt. Jeg har aldri hatt problemer med å ha draget på mannfolk, både de som ønsker forhold og de som ønsker noe mer kortvarig.

Jeg tror at dama i linken blir litt for mye av alt, sånn sum a summarum.

veldig enig. liker litt fyldige damer selv, men hun her ble litt for mye av alt .

med hilsen fra:

jon are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overvektig er alt vanskeligere når det kommer til denne delen av livet, sånn som jeg har skjønt på gutter og mine overvektige venninner. Og jeg kan jo skjønne det. Jeg ville vanligvis ha valgt en sunn og sexy mann overfor en overvektig en.

Men som de fleste vet, så er ikke det alt. Har selv vært småforelsket i en del andunger. Dette på grunn av ekselent humor, mye selvtillitt og populæritet (damer liker menn som er flink sosialt).

Har hun aktivt datet i seks år, og er ufrivillig singel, tenker jeg at det må være noe mer enn overvekt som er problemet her. Jeg har ikke lest teksten, men jeg ser at andre her i tråden skriver at "når jeg leser artikkelen, skjønner jeg hvorfor hun er singel". Det må jo ligge noe mer her. Det er ikke bare uflaks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke overvekt er problemet her,men at det blir for maskulin utstråling og for mye informasjon fra starten av,bl.annet dette med å prompe i sofaen...Jeg har også problemer med folk som skal beskrive seg selv som "Et fyrverkeri" og hevde de hadde datet seg selv om de var av det motsatte kjønn.Blir for mye for meg,og vil tro det skremmer bort menn som kanskje kunne vært interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å gjøre samme ting om og om igjen, og samtidig forvente et nytt resultat er jo galskap.

Og jeg tror at når man er i en slik prosess over så lang tid, har man hangt seg fast i prinsipper og mønstre som ikke er like gunstig. Det bunner kanksje i at man ønsker å leve på en måte, og oppfylle visse normer innenfor den livsstilen, som kanskje kun er med på å forhindre resultatet man vil ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke overvekt er problemet her,men at det blir for maskulin utstråling og for mye informasjon fra starten av,bl.annet dette med å prompe i sofaen...Jeg har også problemer med folk som skal beskrive seg selv som "Et fyrverkeri" og hevde de hadde datet seg selv om de var av det motsatte kjønn.Blir for mye for meg,og vil tro det skremmer bort menn som kanskje kunne vært interessert.

Min erfaring med damer som beskriver seg selv på denne måten er at de er ekstremt slitsomme og skal gjøre veldig mye ut av seg. Kan være morsomme i små doser, men ikke over tid.

Så ja, det hjelper ikke akkurat. Men jeg hadde klikket forbi profilen hennes før jeg hadde lest teksten uansett.

Anonymous poster hash: a33a4...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som de fleste vet, så er ikke det alt. Har selv vært småforelsket i en del andunger. Dette på grunn av ekselent humor, mye selvtillitt og populæritet (damer liker menn som er flink sosialt).

?

Anonymous poster hash: 309eb...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke overvekt er problemet her,men at det blir for maskulin utstråling og for mye informasjon fra starten av,bl.annet dette med å prompe i sofaen...Jeg har også problemer med folk som skal beskrive seg selv som "Et fyrverkeri" og hevde de hadde datet seg selv om de var av det motsatte kjønn.Blir for mye for meg,og vil tro det skremmer bort menn som kanskje kunne vært interessert.

Maskulin informasjon? Å legge ut slik informasjon og ikke minst gjøre det (som å fise i sofaen i tide og utide sammen med andre, spesielt en date) tyder bare på dårlig folkeskikk og lite utviklede sosiale antenner. Det er med andre ord ikke så rart at man har hell på foroholdsfronten.

Anonymous poster hash: a4abc...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...