Gjest O.G. Skrevet 22. november 2017 #1841 Del Skrevet 22. november 2017 9 timer siden, justcurious skrev: Viktig businesstur Interessant vinkling, justcurious. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 22. november 2017 #1842 Del Skrevet 22. november 2017 7 timer siden, O.G. skrev: Interessant vinkling, justcurious. Å? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2017 #1843 Del Skrevet 22. november 2017 9 minutter siden, justcurious skrev: Å? Ja, for det er ikke det første som kom meg i hu, for å si det sånn. Jeg såg for meg drikkertur sponset av flyselskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 22. november 2017 #1844 Del Skrevet 22. november 2017 Kommenterte faktisk at merkingen av Norwegian-innlegget var for dårlig, men ble ikke godkjent. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 22. november 2017 #1845 Del Skrevet 22. november 2017 1 time siden, Milio skrev: Kommenterte faktisk at merkingen av Norwegian-innlegget var for dårlig, men ble ikke godkjent. Tips FO, ingen unnskyldinger igjen og temmelig arrogant å slette slike kommentarer når hun allerede er på tynn is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 22. november 2017 #1846 Del Skrevet 22. november 2017 1 time siden, Sirkustjukk skrev: Tips FO, ingen unnskyldinger igjen og temmelig arrogant å slette slike kommentarer når hun allerede er på tynn is. Eier ikke selvkritikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 22. november 2017 #1847 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) 1 time siden, Sirkustjukk skrev: Tips FO, ingen unnskyldinger igjen og temmelig arrogant å slette slike kommentarer når hun allerede er på tynn is. Det er rett og slett uprofesjonelt av henne. Hun driver sitt eget AS, og burde vise yrkesstolthet. Arrogant er faktisk rette ordet ja. Et personlighetstrekk hos narsissister er at de ikke klarer å ta til seg konstruktiv kritikk, mener IKKE at hun er det, men mener at denne oppførsel gjør at hun fremstiller seg selv som svært usympatisk. At hun ikke ser det selv er et mysterium, og noe hun virkelig bør tenke over om hun ønsker å fremstå like ydmyk, jordnær og profesjonell som hun liker å fortelle at hun er. Endret 22. november 2017 av Kartoffel 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 22. november 2017 #1848 Del Skrevet 22. november 2017 3 timer siden, Sirkustjukk skrev: Tips FO, ingen unnskyldinger igjen og temmelig arrogant å slette slike kommentarer når hun allerede er på tynn is. Tipset de nå, fort gjort å sende et tips. Anbefaler flere å gjøre det, ikke kun med Lene, men andre bloggere og. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 22. november 2017 #1849 Del Skrevet 22. november 2017 Også noe så lite classy som norwegian da... Hadde det nå vært noe i en allianse; som SAS, Lufthansa, KLM, United eller no. Men norwegian til USA? Det er jo the Ryanair of Long Haul. Men om man er desp etter å reise til LA så tar man vel bunnskrapet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 22. november 2017 #1850 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) 29 minutter siden, Vitting said: Også noe så lite classy som norwegian da... Hadde det nå vært noe i en allianse; som SAS, Lufthansa, KLM, United eller no. Men norwegian til USA? Det er jo the Ryanair of Long Haul. Men om man er desp etter å reise til LA så tar man vel bunnskrapet også Tror nok lene hadde hatt råd å reise med sas også, altså å betale for billetten sin selv. Er nok ikke det det står på. Hvis du hadde vunnet flybilletter med Norwegian, så hadde du altså ikke dratt fordi det er Norwegian? Alle hadde nok takket ja til et samarbeid med Norwegian og fått fratis flybilletter. Er ikke akkurat at Norwegian som er svartelistet på EU sine flylister Endret 22. november 2017 av jentefranorge 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 22. november 2017 #1851 Del Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, jentefranorge skrev: Tror nok lene hadde hatt råd å reise med sas også, altså å betale for billetten sin selv. Er nok ikke det det står på. Hvis du hadde vunnet flybilletter med Norwegian, så hadde du altså ikke dratt fordi det er Norwegian? Alle hadde nok takket ja til et samarbeid med Norwegian og fått fratis flybilletter. Er ikke akkurat at Norwegian som er svartelistet på EU sine flylister Med hennes forbruk er jeg heller ikke i tvil om det (forøvrig er ikke SAS på økonomi-klasse noe dyrere enn Norwegian, om man handler på riktig måte, det er en eldgammel myte skapt av Norwegian for å vinne billettkjøp hos de som aldri sammenlikner billettpriser...). Men poenget var overhodet ikke relatert til prisnivå eller svartelisting (?!) - men at Norwegian per definisjon er et lavkostselskap. Altså er de nøyaktig det samme som Ryanair. Og det matcher liksom ikke helt det imaget som Lene vil selge av seg: med dyre fancy smancy ting og et forbruk i ypperste klasse? Norwegian har ikke en gang en Business class (slik SAS har), Norwegian har bare økonomi og økonomi-pluss-klasse. Man skulle tro at bare biz var godt nok for henne? Personlig ville jeg ikke reist longhaul med Norwegian om jeg vant Norwegianbilletter, fordi jeg ikke er særlig glad i å fly langt - og når jeg først skal fly langt så foretrekker jeg å bruke bonuspoengene mine og oppgradere til business class med et annet selskap (f.eks Lufthansa). Så jeg hadde nok solgt billettene, og brukt pengene på noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 22. november 2017 #1852 Del Skrevet 22. november 2017 8 minutter siden, Vitting skrev: Med hennes forbruk er jeg heller ikke i tvil om det (forøvrig er ikke SAS på økonomi-klasse noe dyrere enn Norwegian, om man handler på riktig måte, det er en eldgammel myte skapt av Norwegian for å vinne billettkjøp hos de som aldri sammenlikner billettpriser...). Men poenget var overhodet ikke relatert til prisnivå eller svartelisting (?!) - men at Norwegian per definisjon er et lavkostselskap. Altså er de nøyaktig det samme som Ryanair. Og det matcher liksom ikke helt det imaget som Lene vil selge av seg: med dyre fancy smancy ting og et forbruk i ypperste klasse? Norwegian har ikke en gang en Business class (slik SAS har), Norwegian har bare økonomi og økonomi-pluss-klasse. Man skulle tro at bare biz var godt nok for henne? Personlig ville jeg ikke reist longhaul med Norwegian om jeg vant Norwegianbilletter, fordi jeg ikke er særlig glad i å fly langt - og når jeg først skal fly langt så foretrekker jeg å bruke bonuspoengene mine og oppgradere til business class med et annet selskap (f.eks Lufthansa). Så jeg hadde nok solgt billettene, og brukt pengene på noe annet Ikke glem at Ryanair og Norwegian har like ræva arbeidsavtaler. Der e sinnsykt stor forskjell. Jeg er ikke fancy altså, men å reise med Norwegian gjør jeg bare ikke. Ikke om det blir kastet etter meg. Jeg har selv vært på intervju hos de, avtalene er helt utrolige. I negativ forstand. Hvorfor tror enn at de kan holde seg i billigskiktet? Det er de ansatte det går utover. Men når er vel ikke akkurat Lenemor kjent for å bry seg om sånne ting da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2017 #1853 Del Skrevet 23. november 2017 9 timer siden, Skorpion89 skrev: Ikke glem at Ryanair og Norwegian har like ræva arbeidsavtaler. Der e sinnsykt stor forskjell. Jeg er ikke fancy altså, men å reise med Norwegian gjør jeg bare ikke. Ikke om det blir kastet etter meg. Jeg har selv vært på intervju hos de, avtalene er helt utrolige. I negativ forstand. Hvorfor tror enn at de kan holde seg i billigskiktet? Det er de ansatte det går utover. Men når er vel ikke akkurat Lenemor kjent for å bry seg om sånne ting da. Fortell mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. november 2017 #1854 Del Skrevet 23. november 2017 8 minutter siden, O.G. skrev: Fortell mer. Isåfall i egen tråd,da det bare blir enda en avsporing.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 23. november 2017 #1855 Del Skrevet 23. november 2017 8 timer siden, O.G. skrev: Fortell mer. Det finnes nok tråder og andre forum ang dette, så vi trenger ikke spore av i denne. Som du kanskje skjønte reiste jeg med halen mellom beina hjem og takket pent nei. Poenget er jo at Lenemor driter i alt sånt. Du ser ingen andre bloggere som promoterer HM like mye som hun gjør. Det sier sitt om hvor lite hun bryr seg om hva som foregår i forskjellige bedrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 23. november 2017 #1856 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg skrev en kommentar for et par dager siden om hvorfor hun ikke merker snappene fra turen som reklame. Hun har ikke godkjent den ennå, og tviler sterkt på at den blir det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 23. november 2017 #1857 Del Skrevet 23. november 2017 I innlegget hvor hun ønsket spørsmål til spørsmålrunden godkjente hun to spørsmål ang at hun var en av bloggerne som risikerer sanksjoner om merkingen ikke blir bedre. Så jeg ser fram til å høre hennes tanker om dette, spesielt fordi hun har avvist tilbakemeldinger om dette hur lenge som helst🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2017 #1858 Del Skrevet 23. november 2017 56 minutter siden, Skorpion89 skrev: Det finnes nok tråder og andre forum ang dette, så vi trenger ikke spore av i denne. Som du kanskje skjønte reiste jeg med halen mellom beina hjem og takket pent nei. Poenget er jo at Lenemor driter i alt sånt. Du ser ingen andre bloggere som promoterer HM like mye som hun gjør. Det sier sitt om hvor lite hun bryr seg om hva som foregår i forskjellige bedrifter. Vel, du sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 23. november 2017 #1859 Del Skrevet 23. november 2017 4 timer siden, Angeleye skrev: Jeg skrev en kommentar for et par dager siden om hvorfor hun ikke merker snappene fra turen som reklame. Hun har ikke godkjent den ennå, og tviler sterkt på at den blir det også. Jeg ble selv offer for sensureringen i kommentarfeltet hennes. "Luftballong ser helt fantastisk ut! Det er virkelig noe jeg har lyst til å prøve en dag. En liten ting, du må huske å merke reklameinnleggene dine skikkelig. “Sponset tur” holder ikke, kun “reklame” eller “annonse” er godt nok, i følge FO." Jaja, lurer på hva hun tenker når hun får sånne kommentarer. Føler hun seg skyldig på noen måte? Blir det regnet som hat? Håper hun får en økonomisk smekk på fingrene fra FO. (eller hvem det nå er som kan gjøre det) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 23. november 2017 #1860 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg skjønner ikke helt hvordan hun tenker ang reklamemerkingen. Hun har jo fått brevet og tydeligvis blitt "redd", for noen av postene hennes er nå ettermerket og flere av de siste innleggene er korrekt merket. Så noe har hun bitt i seg. Det og da fortsette med manglende merking på snap og sletting av kommentarer ang dette, det skjønner jeg ikke at hun tør. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå