Sen ve ben Skrevet 18. november 2017 #1801 Del Skrevet 18. november 2017 3 minutter siden, jentefranorge skrev: Hun er ganske brun på kroppen også altså. Og la nå hun sminke seg som hun vil, fordrar ikke når folk kommenterer andres sminke eller klesstil. Folk har forskjellige preferanser og lene dater bare kjekke menn, så noe rett gjør hun Den California turen hennes, er det Norwegian som sponser oppholdt også? Altså de betaler reise og opphold i USA for å få folk til å reise til California med Norwegian? Da trenger du briller, hvis du mener hun er ganske brun på kroppen også. Jeg påpeker bare at jeg synes det ikke er særlig pent å være brun/oransje i ansiktet og hvit ellers på kroppen. Det ser ikke pent ut! Hun kan date så mange kjekke menn hun vil, har ingenting med saken å gjøre. Hadde hun sminket seg ordentlig pent, hadde jeg ikke sagt noe. Men whatever! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 18. november 2017 #1802 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) 5 minutter siden, Sen ve ben skrev: Da trenger du briller, hvis du mener hun er ganske brun på kroppen også. Jeg påpeker bare at jeg synes det ikke er særlig pent å være brun/oransje i ansiktet og hvit ellers på kroppen. Det ser ikke pent ut! Hun kan date så mange kjekke menn hun vil, har ingenting med saken å gjøre. Hadde hun sminket seg ordentlig pent, hadde jeg ikke sagt noe. Men whatever! Jeg fordrar ikke mennesker som påberoper seg retten til å fortelle andre hvem som er "kjekke" og ikke. 😂 Forresten kan hvem som helst date, hvem som helst. Hun har da ikke klart å holde på disse "kjekke" mennene. Så hva er det hun gjør rett? 😀 Jeg er enig med deg. Virker som det er et "triks" i blogg/insta-verden. Sånn blir det ofte når man tyr til selvbruning. Endret 18. november 2017 av Skorpion89 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2017 #1803 Del Skrevet 18. november 2017 14 minutter siden, jentefranorge skrev: Hun er ganske brun på kroppen også altså. Og la nå hun sminke seg som hun vil, fordrar ikke når folk kommenterer andres sminke eller klesstil. Folk har forskjellige preferanser og lene dater bare kjekke menn, så noe rett gjør hun Den California turen hennes, er det Norwegian som sponser oppholdt også? Altså de betaler reise og opphold i USA for å få folk til å reise til California med Norwegian? Etter noen dager i LA ja, men vi referer til videoene på tuben, intet annet. Og kjekke menn? Det kommer an på øyet som ser det, de der metroseksuelle guttene hun dater, er ikke min type mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 18. november 2017 #1804 Del Skrevet 18. november 2017 2 minutter siden, O.G. skrev: Etter noen dager i LA ja, men vi referer til videoene på tuben, intet annet. Og kjekke menn? Det kommer an på øyet som ser det, de der metroseksuelle guttene hun dater, er ikke min type mann. Nemlig. Synes det er et fryltelig merkelig argument. Det ligger så mye feil bak det argumentet. Det viser hvor forvrengt denne verden er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 18. november 2017 #1805 Del Skrevet 18. november 2017 2 minutter siden, Skorpion89 skrev: Nemlig. Synes det er et fryltelig merkelig argument. Det ligger så mye feil bak det argumentet. Det viser hvor forvrengt denne verden er. Akkurat! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 18. november 2017 #1806 Del Skrevet 18. november 2017 1 time siden, Skorpion89 skrev: Det var ikke sånn ment? Mente AV henne på youtube. Hahaha ler meg skakk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 18. november 2017 #1807 Del Skrevet 18. november 2017 40 minutter siden, jentefranorge skrev: Hun er ganske brun på kroppen også altså. Og la nå hun sminke seg som hun vil, fordrar ikke når folk kommenterer andres sminke eller klesstil. Folk har forskjellige preferanser og lene dater bare kjekke menn, så noe rett gjør hun Den California turen hennes, er det Norwegian som sponser oppholdt også? Altså de betaler reise og opphold i USA for å få folk til å reise til California med Norwegian? Den siste er da ikke kjekk, mer femi enn kvinnfolk,jo. Ellers takk! Nr 2 derimot, virket veldig jordnær og var ikke verst å se på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2017 #1808 Del Skrevet 18. november 2017 Stemmen hennes irriterer meg, så jeg blir ikke å se de der videoene på tuben ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 18. november 2017 #1809 Del Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Stemmen hennes irriterer meg, så jeg blir ikke å se de der videoene på tuben ofte. For min del er ikke det stemmen i seg selv som er problemet, men måten hun snakker til seerne på. Så hovent og sett ned på, som om seerne er barn. Anstrengt søt også. Hun er da søt, men hvorfor anstrenge seg så til de grader? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. november 2017 #1810 Del Skrevet 18. november 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 18. november 2017 #1811 Del Skrevet 18. november 2017 Noen ganger synes jeg at diskusjonene her inne går fra å være saklige og gode til å være sladrete. Om Lene burde få barn eller ikke, brunkremskiller, dårlig sminke, om hvorvidt typene hennes er kjekke eller ikke.. Det er så sjukt irrelevant. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. november 2017 #1812 Del Skrevet 19. november 2017 På 17.11.2017 den 20.32, Frøken.stille skrev: Uff jeg la godt merke til det på den sminke-vloggen hennes... helt oransje i ansiktet... Ser ut som hun har ramla oppi solpudderet jo! Er nok fordi det skal se ut som om tennene er skikkelig hvite. Hun må jo tilpasse sminken sin til halsen, det er vinter og hun er bleik på kroppen. Hun har på altfor mye. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 19. november 2017 #1813 Del Skrevet 19. november 2017 Hvem er han som er med henne ref Snap? Han virker jo helg fjern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2017 #1814 Del Skrevet 19. november 2017 10 timer siden, blabla2226 skrev: Noen ganger synes jeg at diskusjonene her inne går fra å være saklige og gode til å være sladrete. Om Lene burde få barn eller ikke, brunkremskiller, dårlig sminke, om hvorvidt typene hennes er kjekke eller ikke.. Det er så sjukt irrelevant. Er egentlig ikke det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 19. november 2017 #1815 Del Skrevet 19. november 2017 35 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hvem er han som er med henne ref Snap? Han virker jo helg fjern Espen Hilton. Hvordan virker han fjern, mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 19. november 2017 #1816 Del Skrevet 19. november 2017 39 minutter siden, Viernes skrev: Espen Hilton. Hvordan virker han fjern, mener du? Jeg vet ikke, som om han går på noe,. Er det typen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 19. november 2017 #1817 Del Skrevet 19. november 2017 15 minutter siden, Sen ve ben skrev: Jeg vet ikke, som om han går på noe,. Er det typen hennes? Han er en annen blogger og er homofil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 19. november 2017 #1818 Del Skrevet 19. november 2017 Er det Espen som er "han far"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 19. november 2017 #1819 Del Skrevet 19. november 2017 3 timer siden, Nuttery skrev: Han er en annen blogger og er homofil. Aha,,takk! Skulle akkurat til å si han virker homsete Hvem er den kjekke typen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 19. november 2017 #1820 Del Skrevet 19. november 2017 1 time siden, Sen ve ben skrev: Aha,,takk! Skulle akkurat til å si han virker homsete Hvem er den kjekke typen hennes? Har hun ny type da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå