Femilie Skrevet 4. juli 2017 #1101 Del Skrevet 4. juli 2017 33 minutter siden, Skorpion89 skrev: Lise valø skriver som regel ikke sponset, men sammerbeid. De er nok ikke sponset hos henne. Hun later som om hun får spons overalt, men får kun rabatter eller "et fint sammerbeid" 😂 Jeg har lurt på hvorfor de sponser henne. Da har jeg svaret 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 4. juli 2017 #1102 Del Skrevet 4. juli 2017 10 timer siden, Milio skrev: Har de kontrakter har de sikker lønn. Jeg vet ikke hvilket mediehus LO tilhører, men de har gjerne lange kontrakter med faste summer utenom annonser mm. Og det holder nok for banken. Ja, hun har nok mange sponsorer. De fire lampene hun hadde i gangen i forrige leilighet kostet jo over 16 000,- samlet. Og det var de "billige" designlampene i huset. Jeg nekter å tro at de ikke var sponset, selv om jeg aldri så noen merking. Hun tilhører vel United Influencers? De gir money in the bank. Også tar jo LO minst 30k for spons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 5. juli 2017 #1103 Del Skrevet 5. juli 2017 På 4.7.2017 den 19.22, Prorsum skrev: Hun tilhører vel United Influencers? De gir money in the bank. Også tar jo LO minst 30k for spons. Seriøst? Så hun sier "Dere vil gi meg lamper/badekar/tepper/whatever? Ja, det blir 30 tusen, takk"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 5. juli 2017 #1104 Del Skrevet 5. juli 2017 20 minutter siden, Viernes skrev: Seriøst? Så hun sier "Dere vil gi meg lamper/badekar/tepper/whatever? Ja, det blir 30 tusen, takk"? Det er forskjell på reklame og sponsing. Hun får 30 000 for å reklamere for et produkt, f.eks Tine Iste. Hvis noen interiørbutikker o.l har lyst å sponse henne så gir de henne f.eks lamper og tepper mot at hun nevner de på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 5. juli 2017 #1105 Del Skrevet 5. juli 2017 1 minutt siden, jentekvinne skrev: Det er forskjell på reklame og sponsing. Hun får 30 000 for å reklamere for et produkt, f.eks Tine Iste. Hvis noen interiørbutikker o.l har lyst å sponse henne så gir de henne f.eks lamper og tepper mot at hun nevner de på bloggen. Jo, det er jeg klar over, men her skrev jo @Prorsum at LO tar 30k for spons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 5. juli 2017 #1106 Del Skrevet 5. juli 2017 På 4.7.2017 den 1.19, Anonym90059005 skrev: Redusere antall soverom i en leilighet og badekar på soverommet ja, snevrer inn kundemassen den dagen hun selv skal selge i hvert fall. Og var ikke denne leiligheten egentlig fin fra før av... norske pusse opp syken på sitt beste Det er veldig enkelt å sette opp igjen veggen igjen så det tror ikke jeg har noe å si for salget. Det er mange store leiligheter som blir solgt der kjøpere ser potensiale i å lage et eller to ekstra rom ved å sette opp vegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 5. juli 2017 #1107 Del Skrevet 5. juli 2017 Akkurat nå, Viernes skrev: Jo, det er jeg klar over, men her skrev jo @Prorsum at LO tar 30k for spons. Men det er feil. Tror hun mente at LO får 30 000 for å reklamere for et produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 5. juli 2017 #1108 Del Skrevet 5. juli 2017 Hvordan vet dere hva hun får for spons/reklame? Store summer i så fall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 5. juli 2017 #1109 Del Skrevet 5. juli 2017 Galskap 😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 5. juli 2017 #1110 Del Skrevet 5. juli 2017 (endret) Jeg kjenner ei som blogger, mote blogg. Men hun får 30.000 for 3 innlegg. Altså 30.000 for tre reklameinnslag med tekst og bilder. Hun får gjerne klær gratis samt 30.000 lønn. Og denne bloggeren er ikke noe voldsomt stor heller Endret 5. juli 2017 av jentefranorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2017 #1111 Del Skrevet 6. juli 2017 Lene og bloggen er oppbrukt så de må slutte å sponse og gi henne penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 6. juli 2017 #1112 Del Skrevet 6. juli 2017 12 timer siden, Viernes skrev: Seriøst? Så hun sier "Dere vil gi meg lamper/badekar/tepper/whatever? Ja, det blir 30 tusen, takk"? For en link i et innlegg tok hun det ja, vet ikke hvordan dealen er om hun får mye stæsj. Det er 1-2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 6. juli 2017 #1113 Del Skrevet 6. juli 2017 12 timer siden, Tash skrev: Hvordan vet dere hva hun får for spons/reklame? Store summer i så fall.. Spurte om å få prisliste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 6. juli 2017 #1114 Del Skrevet 6. juli 2017 Jeg forstår ikke ... Har "sideboob" blitt en trend? Jeg føler litt at dette er stringtruse over buksekanten all over again. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 6. juli 2017 #1115 Del Skrevet 6. juli 2017 4 timer siden, Prorsum skrev: For en link i et innlegg tok hun det ja, vet ikke hvordan dealen er om hun får mye stæsj. Det er 1-2 år siden. Men da faller det vel innunder reklame, og ikke spons? Uansett skal vel alt merkes med reklame nå (skal det ikke?) - for det er jo det det i bunn og grunn er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 6. juli 2017 #1116 Del Skrevet 6. juli 2017 På 3.7.2017 den 23.11, Milio skrev: Jeg forstår meg ikke på Lene. Så, hun solgte leiligheten sin på Frogner fordi den var for stor for henne og ifølge henne selv var det et lån som var tussete å sitte på alene. Spesielt siden hun mener renta skal stige (tviler på Lene følger med på rentebanen, da hadde hun visst bedre). Jeg husker ikke nøyaktig hva de ga for den, men mener å huske det var over 7 mill. Så totalrenovert de leiligheten, som har kostet så ville summer at ikke engang Lene tør å skryte av det. Hun bestemmer seg for å selge drømmeleiligheten. Men, så går hun ut og kjøper seg en ny stor leilighet. En hun måtte i en hard budrunde for å få. Ikke nok med det, men den er også totalrenovert fra før. Men det driter hun i, for hun skal rive ned alt og gjøre om hele leiligheten. På nytt. Igjen! Og igjen er det svimlende summer på oppussing som skal med. Da skjønner jeg ikke de tre argumentene for å selge: - For stor/ikke behov for flere soverom - Svimlende summer i lån - Redd for høyt lån hvis renta øker De tre faktorene er jo fortsatt tilstede i den nye leiligheta. Gikk hun lei? Er nok en godt planlagt strategi. Hun må jo ha noe å blogge om innimellom alle innleggene om å elske seg selv og det å jobbe hardt her i livet og da er jo et nytt oppussingsprosjekt perfekt... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. juli 2017 #1117 Del Skrevet 8. juli 2017 På 6.7.2017 den 20.52, Beccy87 skrev: Er nok en godt planlagt strategi. Hun må jo ha noe å blogge om innimellom alle innleggene om å elske seg selv og det å jobbe hardt her i livet og da er jo et nytt oppussingsprosjekt perfekt... Har ikke glemt hvordan hun og den forrige store kjærligheten i livet ødela den der fine gamle leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 16. juli 2017 #1118 Del Skrevet 16. juli 2017 Ikke at det er min sak, men jeg har litt problemer med å forstå at hun kjøpte en leilighet som var i så god stand, og at hun angivelig skal ha falt pladask for den, når hun skal endre absolutt alt. I innlegget nedenfor beskriver hun blant annet å rive alle vegger, nye gulv, nytt bad, nytt kjøkken og ny peisovn. Jeg ville heller ha kjøpt et totaloppussingsobjekt mye rimeligere - det blir jo uansett ingenting igjen av det hun angivelig falt for. Denne oppussingen må jo koste 1 mill + og totalprisen kommer fort opp i det hun og Gard ga for den tidligere leiligheten, var ikke det rundt 7 mill? Jaja, kanskje hun bare liker å endre på ting. http://www.leneorvik.no/2017/07/13/underveis/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. juli 2017 #1119 Del Skrevet 16. juli 2017 13 minutter siden, Bloggleseren skrev: Ikke at det er min sak, men jeg har litt problemer med å forstå at hun kjøpte en leilighet som var i så god stand, og at hun angivelig skal ha falt pladask for den, når hun skal endre absolutt alt. I innlegget nedenfor beskriver hun blant annet å rive alle vegger, nye gulv, nytt bad, nytt kjøkken og ny peisovn. Jeg ville heller ha kjøpt et totaloppussingsobjekt mye rimeligere - det blir jo uansett ingenting igjen av det hun angivelig falt for. Denne oppussingen må jo koste 1 mill + og totalprisen kommer fort opp i det hun og Gard ga for den tidligere leiligheten, var ikke det rundt 7 mill? Jaja, kanskje hun bare liker å endre på ting. http://www.leneorvik.no/2017/07/13/underveis/ Den leiligheten hun nettopp har kjøpt et akkurat ferdig pusset opp! Hun vil aldri få den store verdiøkningen ettersom den allerede har vært... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 16. juli 2017 #1120 Del Skrevet 16. juli 2017 5 minutter siden, Maydis8 skrev: Den leiligheten hun nettopp har kjøpt et akkurat ferdig pusset opp! Hun vil aldri få den store verdiøkningen ettersom den allerede har vært... Det tenker jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå