Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, smartbimbo skrev:

Noen som vet hvorfor hun solgte den gamle? Hvis hun uansett vil ha en såpass lik leilighet uansett. 

Kanskje hun ikke ville bo i leiligheten hun pusset opp med eksen. Eventuelt var det et ganske stort lån å sitte på alene, det tror jeg hun skrev på bloggen selv også. Hun kjøpte Gard ut for 4,55 mill. Eide de 50/50 var den verdt 9 mill da. Leiligheten hun ser på nå er vel ca 3 mill rimeligere gitt at den går til takst ergo mindre lån. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, smartbimbo skrev:

Noen som vet hvorfor hun solgte den gamle? Hvis hun uansett vil ha en såpass lik leilighet uansett. 

Den var for stor og dyr å sitte på alene. Solgte for nesten 10 mill

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hun sponset av Fria (glutenfritt) og?? Det burde JEG som faktisk har cøliaki ha blitt 😒

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
4 minutter siden, Lulu21 skrev:

Blir hun sponset av Fria (glutenfritt) og?? Det burde JEG som faktisk har cøliaki ha blitt 😒

Det er nok en mer imaginær cøliaki, rammer hardt hos rosabloggere🙄

Men synd hun ikke har fått med seg de oppdaterte rettningslinjene til Forbrukerombudet i dag; 

#ad er ikke greit, #reklame eller #annonse er det hun skal bruke (ref; Snapchat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Sirkustjukk skrev:

Det er nok en mer imaginær cøliaki, rammer hardt hos rosabloggere🙄

Men synd hun ikke har fått med seg de oppdaterte rettningslinjene til Forbrukerombudet i dag; 

#ad er ikke greit, #reklame eller #annonse er det hun skal bruke (ref; Snapchat)

Akkurat det at folk innbiller seg at de har cøliaki er helt idiotisk. Har selv en søster og mor som har cøliaki og har heldigvis sluppet unna selv. Folk som innbiller seg at de "ikke tåler gluten" skjønner ikke hvor kjipt cøliaki egentlig er. De styrer unna brød og bakevarer fordi det inneholder gluten, men har ikke satt seg inn i hva gluten egentlig er. De fortsetter å spise alt annet som inneholder gluten og skjønner ikke at det er gluten i ca ALT. Øl, alt som er av tørrvarer i pose, strøkavring, glem saus på restaurant osv. De burde begynne å spise glutenfrie knekkebrød og pasta i tillegg, men det tror jeg det blir lenge til vi får se for til info så smaker de produktene dritt!!

Dette er umerket snikreklame, for jeg leste et innlegg av fashioncherry her om dagen, som ikke var merket. Innlegget handlet om at hun "ikke tålte gluten så godt" og derfor brukte glutenfrie hamburger og pølsebrød. Og siden jeg ikke hadde sett reklame for det på en annen blogg trodde jeg faktisk at det var et "ekte" innlegg.

Endret av naivsuper
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hvordan vet dere at det er denne? 🙂

Fordi hun la ut hvor den lå. Og av prospektet hun viste fram på snap så man at det var DnB residens som solgte og man så fasaden av bygget

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Njuta

Ja, i dag har frøkna lagt ut at hun har pakket og puttet ting i kasser. Bare jeg som synes den ser like tom og stusselig ut som før? Skulle jeg flyttet inn hadde jeg malt alt lyst igjen! Jaja, ulik smak si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Njuta skrev:

Ja, i dag har frøkna lagt ut at hun har pakket og puttet ting i kasser. Bare jeg som synes den ser like tom og stusselig ut som før? Skulle jeg flyttet inn hadde jeg malt alt lyst igjen! Jaja, ulik smak si..

Syns leiligheten er nydelig med varme farger. Tror ikke jeg ville forandret på noe. Kanskje litt høyere rygg på sofaen :-) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Njuta
13 minutter siden, Prangende skrev:

Syns leiligheten er nydelig med varme farger. Tror ikke jeg ville forandret på noe. Kanskje litt høyere rygg på sofaen :-) 

Jeg liker kjøkkenet og gulvet. Men det er det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Lenemor fikk leiligheten i dag👌 Jeg synes også leiligheten hun flytter fra er nydelig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Prangende skrev:

Ja, det er deilig å se at farger er trendy igjen (jeg bryr meg ikke om trender, men det positive er jo at det blir mer inspirasjon å finne overalt og ting blir mer tilgjengelig, så hurra for trender ;)! ). Jeg elsker Warm Blush, og har vurdert den selv på gangen lenge, og at den så helt nydelig ut hos Lene gir meg ikke mindre malings-lyst akkurat :)

Hyggelig at hun fikk leiligheten :)

Endret av Scherbatsky
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint med farger :)

Leste at den nye eieren har kjøpt leiligheten møblert. Til og med bilder, lamper og tepper. 

Blir nysgjerrig på om det er en riking som liker stilen og bare vil enkelt og greit flytte rett inn uten stress eller om det er et blod-fan som vil ha "Lene sitt hjem"?

Endret av Tash
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tash skrev:

Fint med farger :)

Leste at den nye eieren har kjøpt leiligheten møblert. Til og med bilder, lamper og tepper. 

Blir nysgjerrig på om det er en riking som liker stilen og bare vil enkelt og greit flytte rett inn uten stress eller om det er et blod-fan som vil ha "Lene sitt hjem"?

Tror ikke det finnes folk som er så blodfans at de kjøpte den fordi det var Lene Orvik sin leilighet.

Hun har truffet veldig på hva som er trendy *akkurat nå*, intet mer. Det er ikke så vanskelig når du blir sponset med maling av Jotun, kjøper litt marmor, tar en tur innom Bolia og får et teppe sponset fra Layered. Det er nesten vanskelelig å møte opp med sine egne møbler og få de til å passe inn i leiligheten hennes.

Jeg tenker at det må være veldig trist å ikke ha et så "personlig forhold" til en eneste av møbeltingene sine at du ikke ønsker å ta det med deg videre når man flytter. At alt bare er så nytt at du kan la det bli igjen. Ingenting du føler ekstra tilknytning til eller har hatt med deg lenge (typ et gammelt bord, en lampe du har fått i gave eller annet).

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
23 timer siden, troikaen skrev:

Tror ikke det finnes folk som er så blodfans at de kjøpte den fordi det var Lene Orvik sin leilighet.

Hun har truffet veldig på hva som er trendy *akkurat nå*, intet mer. Det er ikke så vanskelig når du blir sponset med maling av Jotun, kjøper litt marmor, tar en tur innom Bolia og får et teppe sponset fra Layered. Det er nesten vanskelelig å møte opp med sine egne møbler og få de til å passe inn i leiligheten hennes.

Jeg tenker at det må være veldig trist å ikke ha et så "personlig forhold" til en eneste av møbeltingene sine at du ikke ønsker å ta det med deg videre når man flytter. At alt bare er så nytt at du kan la det bli igjen. Ingenting du føler ekstra tilknytning til eller har hatt med deg lenge (typ et gammelt bord, en lampe du har fått i gave eller annet).

Hele greia er odd, både den som kjøper og Lene som vinker farvel til alt.

Min teori er at Lene har fått mye sponset og derfor ikke har et så kjært forhold til møblene. Forsåvidt lurer jeg jo på hva en evt sponsor synes om å miste ekponeringen som de har fått. En slik avtaleperiode varer sikkert ikke så lenge, men de har jo fått eksponering hver gang hun har vist bilder fra leiligheten, noe jeg antar de har iberegnet ved å inngå en sponseavtale. Hennes eventuelle utsagn om å "elske" møblene og interiøret hun har fått sponset faller jo fullstendig igjennom. Relativt avslørende og sier mye om hvor genuin en anbefaling er i bloggverden. CBE solgte jo også unna i hopetall og skulle ha alt nyslaktet fra nærmeste sponsefabrikk

Tipper det blir sponsebonanza i den nye leiligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
29 minutter siden, CecilieX skrev:

Hele greia er odd, både den som kjøper og Lene som vinker farvel til alt.

Ja, det hele virker ganske spesielt. Som om det ikke er hjem men hotellrom det er snakk om.. De fleste som flytter ut, og inn nye steder, har ting de vil ha med seg. Ting som skaper et hjem, som gir følelse av tilhørighet og trygghet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Lene la ut siste video av leiligheten på Instagram (my story) for noen dager siden, så la jeg merke til at hun lot bildene  på dette innlegget henge igjen (litt lengre ned på innlegget, husker ikke hvordan jeg legger til bilde her):

http://www.leneorvik.no/2017/04/20/news-at-home/

Det Oslo-bildet har hun vel kjøpt på nett, men det andre bildet fra Midsund hadde hun fått i gave til 30-årsdagen sin av to gode venninner. Ikke min sak, men jeg skjønner ikke hvordan hun gir bort et så personlig bilde til den nye eieren, og har samvittighet til det.... Da jeg så den videoen, så fikk jeg ihvertfall inntrykk av at de to bildene skulle henge igjen til ny eier.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får dyrt interiør sponset og så selger hun det videre.... tviler hun skatter av alle gavene

Endret av jentefranorge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...