Maydis8 Skrevet 26. mai 2017 #921 Del Skrevet 26. mai 2017 11 timer siden, Sirkustjukk skrev: Og denne kommentaren ble selvsagt ikke godkjent. At det er mulig å være så høy på seg selv at man ikke kan ta i mot et enkelt spørsmål om manglende merking. Og jeg har skjermdumpet det jeg skrev så det var ikke uhøflig eller frekt🙄 Dama takler ikke noe som ikke hyller henne. Hun har ikke peiling på hva konstruktiv kritikk er. Er vel sånn man blir når hverdagen består av å ta bilder av seg selv og seg selv. Hun har fått gode puter oppunder armene i oppdragelsen, og har nok fått høre hele veien at: "du er så pen du lene, du kan ikke gjøre noe galt du lene, det er alle andre det er noe galt med lene". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 26. mai 2017 #922 Del Skrevet 26. mai 2017 16 minutter siden, Maydis8 skrev: Dama takler ikke noe som ikke hyller henne. Hun har ikke peiling på hva konstruktiv kritikk er. Er vel sånn man blir når hverdagen består av å ta bilder av seg selv og seg selv. Hun har fått gode puter oppunder armene i oppdragelsen, og har nok fått høre hele veien at: "du er så pen du lene, du kan ikke gjøre noe galt du lene, det er alle andre det er noe galt med lene". Hva i all verden vet du om oppdragelsen Lene har fått? Og om hun har blitt oppdratt til å ha troen på seg selv så er det jo helt fantastisk! Det er noe som alle barn og unge burde fått, men som ikke mange får. Det ser man bare på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. mai 2017 #923 Del Skrevet 26. mai 2017 45 minutter siden, jentekvinne skrev: Hva i all verden vet du om oppdragelsen Lene har fått? Og om hun har blitt oppdratt til å ha troen på seg selv så er det jo helt fantastisk! Det er noe som alle barn og unge burde fått, men som ikke mange får. Det ser man bare på KG. Takler man ikke kritikk i det hele tatt, så kan man stille spørsmålstegn for pute-oppdragelse. God helg til deg! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 26. mai 2017 #924 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Jeg stiller ikke spørsmål ved intelligensen/oppdragelsen men heller selvinnsikten når man unnlater å merke innlegg med annonseinnhold på Snapchap, så for å bare slette spørsmålet fra bloggen. Når man er profesjonell blogger burde man kunne merke korrekt i alle kanaler man pusher reklame. Men Lene er dessverre en gjenganger i slapp merking, selv om jeg har sett hun svare at hun mener hun er veldig flink🙄 Endret 26. mai 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 26. mai 2017 #925 Del Skrevet 26. mai 2017 Akkurat nå, Sirkustjukk skrev: Jeg stiller ikke spørsmål ved intelligensen/oppdragelsen men heller selvinnsikten når man unnlater å merke innlegg med annonseinnhold på Snapchap, så for å bare slette spørsmålet fra bloggen. Når man er profesjonell blogger burde man kunne merke korrekt i alle kanaler man pusher reklame. Men Lene er dessverre en gjenganger i slapp merking, selv om hengar sett hun svare at hun mener hun er veldig flink🙄 Helt enig! Men har man fått høre at man aldri gjør noe kritikkverdig, så blir det sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 26. mai 2017 #926 Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Og bare for å fullføre synes jeg hun kan være noe utspekulert; f.eks for en tid tilbake la hun ut et bilde på IG kledd i en bikini hun da skrev at man kunne se mer av på linken i profilen. Hun hadde da byttet ut linken til bloggen med en annonselink. Dette kunne hun fint ha informert om i bildeteksten, som hun er pålagt i følge FOs veileder. At Lene ( og andre bloggere) gir blaffen i Bloggpolitiet, som slike som meg gjerne kalles, er helt greit. Men å være så sleip ovenfor folk som gjerne ønsker å kjøpe de samme plaggene som henne og som hun tjener penger på, at hun ikke gidder å slenge på en bitteliten #adlinks et bare sløvt. Det koster henne knapt noen kalorier av Moscow Mulen hennes å gjøre det. Slette kommenteren min som påpekte umerket annonselenke brukte hun energi på derimot🙄 Endret 26. mai 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ine Trikat Skrevet 26. mai 2017 #927 Del Skrevet 26. mai 2017 Hva skjedde med den bloggen?! jeg leste den mye før fordi jeg likte stilen hennes, og syntes hun virka proff og ekte. Men nå skriver hun at hun ikke vil ha kritikk og alt er hets! Hva skjedde med den jenta jeg digga for noen år siden? Jeg mistenker bloggsyken og at hun ser på seg selv som en Jennifer Lopez kjendis som de fleste andre topp bloggere. Hva skjer med de?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 27. mai 2017 #928 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg observerer med jevne mellomrom Lene og alle venninnene/ryggsleikerne hennes på instagram, og det er jo ikke rart hun ikke tåler kritikk. Alle er kun opptatt av å legge ut ihjelposerte selfies, der alle venninnene/hylekoret sitter og hviiiiner i fryd i kommentarfeltet duuu er fin du, nei duuuu er fiiiin, du er fiiiiinest! Snuppaaa <3 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. mai 2017 #929 Del Skrevet 27. mai 2017 3 timer siden, hippyskippy skrev: Jeg observerer med jevne mellomrom Lene og alle venninnene/ryggsleikerne hennes på instagram, og det er jo ikke rart hun ikke tåler kritikk. Alle er kun opptatt av å legge ut ihjelposerte selfies, der alle venninnene/hylekoret sitter og hviiiiner i fryd i kommentarfeltet duuu er fin du, nei duuuu er fiiiin, du er fiiiiinest! Snuppaaa <3 Enig 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 27. mai 2017 #930 Del Skrevet 27. mai 2017 Selv om hun ikke svarer direkte på kritikken eller ikke publiserer kommentarene så kan det godt hende hun tar det til seg. Eller så gir hun en god blanke i alle som gir henne negative kommentarer. Hvis Lene hadde vært så full i seg selv som mange påstår så hadde hun ikke hatt så mange venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 27. mai 2017 #931 Del Skrevet 27. mai 2017 12 minutter siden, jentekvinne skrev: Selv om hun ikke svarer direkte på kritikken eller ikke publiserer kommentarene så kan det godt hende hun tar det til seg. Eller så gir hun en god blanke i alle som gir henne negative kommentarer. Hvis Lene hadde vært så full i seg selv som mange påstår så hadde hun ikke hatt så mange venner. Like barn leker best. Og nei, hun tar ikke til seg noe, hadde hun gjort det, så hadde hun ikke fortsatt med å latt være å merke, ikke ta imot kritikk og så mye utlevering av kropp... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njuta Skrevet 27. mai 2017 #932 Del Skrevet 27. mai 2017 Ser på insta fra i går at alle sitter på hver sin mobil, sikkert opptatt med å vise frem hva man gjør og hvem man er med.. Hva skjedde med å ikke bry seg om status og showoff, og bare kose seg SAMMEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zahra Skrevet 27. mai 2017 #933 Del Skrevet 27. mai 2017 Skjønner ikke dere som kritiserer KG for ikke å diskutere merkevaren men derimot bloggeren selv. Det blir jo helt merkelig. Blogging av den typen Lene Orvik driver med er jo en helt særegen form for virksomhet som går ut på å tjene penger kun ved å fremstille.. seg selv. Da er det klart at det som diskuteres er nettopp denne virksomheten - dvs hvordan Lene Orvik fremstår gjennom bloggen/sosiale medier. Det hører med, og er dessverre prisen som må betales for at man får betalt "bare for å fremstille seg selv". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. mai 2017 #934 Del Skrevet 27. mai 2017 @borrealizzle Vi har lov til å reagere når hunden må flytte fordi hun skal feste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leonie Skrevet 27. mai 2017 #935 Del Skrevet 27. mai 2017 Har en følelse av at Lene følger med her. På en snap i dag skrev hun "rooftoppin" på et bilde hun hadde tatt på toppen av The Thief. Et "stikk" til de som refererer til det her inne? Forøvrig kan jeg være enig i at ikke alt her inne er formulert på den beste måten, men konstruktiv kritikk må være innafor. Det er nok mange unge jenter som leser bloggen uten kritisk blikk, noe som kan være uheldig med tanke på hvilket fokus hun virker å ha i hverdagen. Da er det nødvendig at noen peker på negative sider ved bloggen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. mai 2017 #936 Del Skrevet 28. mai 2017 Rooftoppin😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 28. mai 2017 #937 Del Skrevet 28. mai 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til disse. Alice i Eventyrland, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 29. mai 2017 #938 Del Skrevet 29. mai 2017 Da får vi se da om hun får drømmeleiligheten som hun så på i går https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=96179115 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serafinaa Skrevet 29. mai 2017 #939 Del Skrevet 29. mai 2017 22 minutter siden, LilleKlump skrev: Da får vi se da om hun får drømmeleiligheten som hun så på i går https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=96179115 Den er jo i samme stil som den hun bor i. Blir vel å rive alt å pusse opp. Siden hun skrev hun ville kjøpe oppussings objekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 29. mai 2017 #940 Del Skrevet 29. mai 2017 8 timer siden, LilleKlump skrev: Da får vi se da om hun får drømmeleiligheten som hun så på i går https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=96179115 Noen som vet hvorfor hun solgte den gamle? Hvis hun uansett vil ha en såpass lik leilighet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå