Maryan190686 Skrevet 3. april 2022 #5161 Del Skrevet 3. april 2022 Mange ting å kritisere henne for, men når eller om Lene Orvik får barn er da totalt uinteressant/ikke noens business/ikke kritikkverdig i det hele tatt? Skjerpings! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 25. september 2022 #5162 Del Skrevet 25. september 2022 Ser ut som Lene har fått kjæreste!! Han var så kjekk, håper han er en fin fyr - det fortjener hun! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 12. januar #5163 Del Skrevet 12. januar Jeg så på Snapstory til Lene i går der hun svarte på spørsmål fra følgere. Hun har endret seg veldig fra da hun bodde i Oslo. Fra å være sprudlende, snakkesalig, åpen, sosial og glad i liv og røre, er hun nå mer tilbaketrukket, kort i talen, reservert og tilbakeholden. Her var det ikke snakk om å bjuda på som hun var kjent for, men være mer privat. Hun har også byttet stil totalt. Hun tenker i hvert fall å ta master i København, så det virker som om hun ikke lenger ønsker å være i "rampelyset", men leve et A4-liv som deg og meg. Jeg håper alt går bra med henne! ❤️ Hun virket litt trist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frustrertedruer Skrevet 12. januar #5164 Del Skrevet 12. januar Marihone skrev (9 timer siden): Jeg så på Snapstory til Lene i går der hun svarte på spørsmål fra følgere. Hun har endret seg veldig fra da hun bodde i Oslo. Fra å være sprudlende, snakkesalig, åpen, sosial og glad i liv og røre, er hun nå mer tilbaketrukket, kort i talen, reservert og tilbakeholden. Her var det ikke snakk om å bjuda på som hun var kjent for, men være mer privat. Hun har også byttet stil totalt. Hun tenker i hvert fall å ta master i København, så det virker som om hun ikke lenger ønsker å være i "rampelyset", men leve et A4-liv som deg og meg. Jeg håper alt går bra med henne! ❤️ Hun virket litt trist? Jeg synes Lene virket voksen, moden og som om hun har landet. Var egentlig godt å se tenkte jeg ☺️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 13. januar #5165 Del Skrevet 13. januar 10 hours ago, frustrertedruer said: Jeg synes Lene virket voksen, moden og som om hun har landet. Var egentlig godt å se tenkte jeg ☺️. Ja, håper det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 18. januar #5166 Del Skrevet 18. januar Betryggende og supert at det finnes influencere som makter å ta kloke valg for fremtiden, med en skikkelig utdannelse. Det finnes mer enn nok av eksempler på det motsatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 16. juni #5167 Del Skrevet 16. juni Var det ikke han her som var så slem mot Lene i deres relasjon? Ikke behandlet henne bra osv? https://www.vg.no/rampelys/i/lwzL69/kjell-ola-kleiven-og-benedicte-kleiven-vi-bare-saa-paa-hverandre-fullstendig-sjokkert Trist skjebne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 16. juni #5168 Del Skrevet 16. juni Marihone skrev (4 timer siden): Var det ikke han her som var så slem mot Lene i deres relasjon? Ikke behandlet henne bra osv? https://www.vg.no/rampelys/i/lwzL69/kjell-ola-kleiven-og-benedicte-kleiven-vi-bare-saa-paa-hverandre-fullstendig-sjokkert Trist skjebne. Jo, det lå i alle fall mellom linjene at det var han. Men vi har kun fått den ene siden av saken... Pluss at noen mennesker er ikke fæle mennesker, men får frem det verste i hverandre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 16. juni #5169 Del Skrevet 16. juni Han fra Ungkaren var heller ikke helt god, om jeg husker podcasten rett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 17. juni #5170 Del Skrevet 17. juni 17 hours ago, Glufseguri said: Han fra Ungkaren var heller ikke helt god, om jeg husker podcasten rett. Jørgen Festervoll. Kjekk kar, men har en viss type jenter han går etter ser jeg. En typisk partyprins dette ja. https://www.facebook.com/emelie.mossum Av alle hennes kjærester likte jeg Gard Kvale best. Han nye kjæresten i København vet vi lite om, annet enn at han er fotograf. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå