Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Mariposa__ skrev (20 timer siden):

Er det ikke noe som sies at om man alltid jakter på lykken så finner man den ikke?

Har ikke nesten alle vennene hennes barn nå? Sikkert litt kjipt og være den eneste uten. Hun ønsker det sikkert sterkt selv. 

hun jakter på det perfekte.. som er umulig. Derfor kommer hun aldri til å finne lykken.. Hun kommer aldri til å få barn heller.. mulig hun finner den rette når kravene senkes litt som desperat 50 åring :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marie1987 skrev (7 timer siden):

Hva skal hun leve av? Kan vel ikke leve av verdens kjedeligste instagramkonto? Det er jo null innhold 🤔

Hun har jo endel samarbeid, bl.a Hello Fresh som jeg vurderte like over nyttår. Da jeg så at de betalte LO ble rabattkupongen kastet og planene endret. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (27 minutter siden):

Hun har jo endel samarbeid, bl.a Hello Fresh som jeg vurderte like over nyttår. Da jeg så at de betalte LO ble rabattkupongen kastet og planene endret. 

Ja, det går stort sett i reklame om det blir lagt ut noe.. Ellers er det bare upersonlig tull! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

galmamma skrev (På 25.1.2022 den 10.45):

hun jakter på det perfekte.. som er umulig. Derfor kommer hun aldri til å finne lykken.. Hun kommer aldri til å få barn heller.. mulig hun finner den rette når kravene senkes litt som desperat 50 åring :P 

I alle dager - dette blir for «livets harde skole» for meg ass..

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lene skal få kred for å pakke snippen og nyte livet i København!☺️Dere som kritiserer, er dere misunnelige? For at hun tar sjansen, lever litt og prøver å gjøre gode valg for seg selv? Sånt skal vi heie på, damer!!💛

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnKatrine skrev (13 timer siden):

Synes Lene skal få kred for å pakke snippen og nyte livet i København!☺️Dere som kritiserer, er dere misunnelige? For at hun tar sjansen, lever litt og prøver å gjøre gode valg for seg selv? Sånt skal vi heie på, damer!!💛

Hun må gjøre som hun vil for meg, men jeg tolker det ikke som at hun gjør gode valg. Hun blir ikke fornøyd samme hva hun gjør og prøver gang på gang å "finne seg sjæl" på forskjellige steder i verden. Det hele startet da hun flyttet til Oslo for første gang, og etter det så har hun aldri greid å finne roen. Mulig jeg tar feil altså, men om jeg gjør det så unner jeg hun alt godt. Jeg er ikke misunnelig, jeg synes synd på Lene som aldri finner sin "plass" i livet.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
galmamma skrev (12 timer siden):

Hun må gjøre som hun vil for meg, men jeg tolker det ikke som at hun gjør gode valg. Hun blir ikke fornøyd samme hva hun gjør og prøver gang på gang å "finne seg sjæl" på forskjellige steder i verden. Det hele startet da hun flyttet til Oslo for første gang, og etter det så har hun aldri greid å finne roen. Mulig jeg tar feil altså, men om jeg gjør det så unner jeg hun alt godt. Jeg er ikke misunnelig, jeg synes synd på Lene som aldri finner sin "plass" i livet.

Enig. Hun skulle aldri gjort det slutt med R-I. Og hun skulle aldri ha flyttet Oslo. Hun fant mere roen i Ålesund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fju skrev (19 minutter siden):

Av nysgjerrighet, hva er det dere mener hun burde gjøre for å finne roen/finne sin plass?

Ja, det lurer jeg på også. Hun lever vel et liv mange kan drømme om med reiser, utdanning, bo i utlandet osv. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun burde visst ikke gjort det slutt med tidligere kjærester heller🙊🙊😂 Altså, hva i alle dager vet vi om forholdene hennes😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika
cerruti skrev (På 1.2.2022 den 12.31):

Ja, det lurer jeg på også. Hun lever vel et liv mange kan drømme om med reiser, utdanning, bo i utlandet osv. 

Been there done that. Da jeg var 20-28 år. Dama er over 30. De fleste av hennes venner har barn og familie. Derfor mener nok noen her hun ikke finner roen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basilika skrev (10 timer siden):

Been there done that. Da jeg var 20-28 år. Dama er over 30. De fleste av hennes venner har barn og familie. Derfor mener nok noen her hun ikke finner roen. 

Dama er 35 :) I midten av 30 årene faktisk

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika skrev (14 timer siden):

Det er mange som ikke ønsker barn før rundt 40 - se feks på Camilla Pihl, Lene Marlin osv - eller i det hele tatt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett Lenes venninne på en stund. Husker ikke hva hun heter, men hun var ofte med i podcasten hennes. Er de ikke venner lengre?

Redigert: Fått svar, de er venner 😄 

Endret av Enavs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, tullerikke said:

Hun reklamerer for betakaroten. Er det derfor hun er så oransje🤷‍♀️ 

En blir ikke oransj av å bruke betakaroten 🙈🥕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariposa__ skrev (19 timer siden):

Skal hun flytte permanent til Danmark nå?

Noen som vet? Siden hun hun selger ting og pakket mer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...