Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, Maydis8 skrev:

Hun har sluttet å følge han på Instagram. Ja det kan gå fra himmel til helvete så fort...

Jeg får opp at hun fortsatt følger han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at Rosenborg-spiller Mushaga Bakenga har lagt ut bilde av at han og Audun Sørseth var hos frøken Orvik på vinsmaking på fredag. Og Sørseth skriver på bloggen sin at de bare var tre stk.Jørgen er visst ute i kulda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ssophie skrev:

Jeg ser at Rosenborg-spiller Mushaga Bakenga har lagt ut bilde av at han og Audun Sørseth var hos frøken Orvik på vinsmaking på fredag. Og Sørseth skriver på bloggen sin at de bare var tre stk.Jørgen er visst ute i kulda..

Ja, ja, håper de smakte på mer enn vinen, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, ja, håper de smakte på mer enn vinen, for å si det sånn. 

Hva sikter du til da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sunn_jente skrev:

Synes leiligheten hennes er så trist, helt tom og med døde planter rundt om kring.. 

Enig! Synes den ser helt tom ut jeg også. Som om ingen bor der. Har hun ikke bodd der en stund nå? Hyller på veggene uten noe i? Ingen bilder eller personlige ting. Rart. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk  av at hun ikke tør å være alene, med sine egne tanker og følelser. Hun må være med noen hele tiden, finne på noe hele tiden... Virker som om hun bruker det for å unngå å kjenne så mye på sine egne følelser. Rømme litt.. Får litt vondt av henne jeg. Vi ser jo bare det hun vil vise oss, men det er fasade fasade fasade!! Til og med i joggedressen på en søndag ser hun smashing ut! Synes det er rart at det aldri frister med en innedag i sofaen, seriematon, pizza fra peppes og masse smågodt,  håret i en tutt og ingen selfies  Spesielt  etter et brudd. Men folk er forskjellige altså. Det bare virker som fasaden er det aller viktigste  for henne. Hele. Tiden.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn en blir når en lever det konstante presset om å se best ut og vere best! Det kan ikke vere lett å leve sånn! Håper det ordner seg for Lene. 

Endret av serafinaa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Hun har publisert et lass med "hva skjer/hvor er Jørgen/er det slutt"-kommentarer.

Hun melker oppmerksomheten maks🙄

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker da J var med på Ungkaren, så valgte han ikke de jentene som var mest oppmerksomhetssyke.  Det var en jordnær jente som ikke fikk så mye tv-tid som sto igjen med "seieren". Ble derfor overrasket da han og L ble sammen. Og L har jo valgt andre typer menn tidligere selv, mer vanlige gutter. Så det kom ikke som en bombe at dette ble et kortvarig forhold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kartoffel skrev:

Har inntrykk  av at hun ikke tør å være alene, med sine egne tanker og følelser. Hun må være med noen hele tiden, finne på noe hele tiden... Virker som om hun bruker det for å unngå å kjenne så mye på sine egne følelser. Rømme litt.. Får litt vondt av henne jeg. Vi ser jo bare det hun vil vise oss, men det er fasade fasade fasade!! Til og med i joggedressen på en søndag ser hun smashing ut! Synes det er rart at det aldri frister med en innedag i sofaen, seriematon, pizza fra peppes og masse smågodt,  håret i en tutt og ingen selfies  Spesielt  etter et brudd. Men folk er forskjellige altså. Det bare virker som fasaden er det aller viktigste  for henne. Hele. Tiden.

Hun klarer jo heller ikke å være singel har hun sagt flere ganger og skrevet. Det passer ikke henne å være alene. Tror nok hun kommer til å møte veggen en dag skal hun fortsette i dette tempoet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har hun skrevet at hun har gjort slutt med Jørgen, og at ting ikke alltid er som de virker. Får inntrykk av at det er noe han har gjort mot henne.

Er vel en grunn til at en mann er evig ungkar.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virket meget lykkelige på ferien samme, hun må jo nesten ha funnet ut noe akutt, siden lykken brøt plustleig en dag. Feks. Utro Ect.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...