Tash Skrevet 28. januar 2017 #441 Del Skrevet 28. januar 2017 37 minutter siden, O.G. skrev: Er en hjerne. Mindfuck 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 28. januar 2017 #442 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) 8 minutter siden, LiseL92 skrev: Nå har hun fjernet forholdet på Facebook..... 😉 Singel på Facebook. Da er det offisielt over. Hva skjedde? De var jo så forelska 🤔😊 http://m.imgur.com/hpywnGx Endret 28. januar 2017 av amadine 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 28. januar 2017 #443 Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Jaja, men godt hun får sponset reiser for tiden, så slipper hun å crashe flere venners bryllupsreiser🙄 Endret 28. januar 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 28. januar 2017 #444 Del Skrevet 28. januar 2017 Kanskje det ble litt for mye fotoshoots og meg, meg, meg - se på meg, for han? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. januar 2017 #445 Del Skrevet 28. januar 2017 Hun harjo proklamert at det å være singel ikke passer for henne (akkurat som det er et choice man har), så hun finner seg nok en ny neste uke som hun bruker akkurat like store ord med. Det samme gjorde hun med Gard, men det varte litt lenger. Men har ikke hun og denne J kjøpt dyre reiser til hverandre til sommeren? De tenkte langt frem da, det skal de ha. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 28. januar 2017 #446 Del Skrevet 28. januar 2017 38 minutter siden, naivsuper skrev: Kanskje det ble litt for mye fotoshoots og meg, meg, meg - se på meg, for han? Han virker litt som samme typen selv, ref masse selfies i speilet på Instagram. Det er alltid trist når forhold tar slutt, og jeg håper det går bra med begge to. Må likevel innrømme at jeg synes det er spesielt å gå så høyt og offentlig ut så fort, når det plutselig blir slutt rett etterpå. Begge er litt for voksne (i alder) til det. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. januar 2017 #447 Del Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, Tulipanpiken skrev: Han virker litt som samme typen selv, ref masse selfies i speilet på Instagram. Det er alltid trist når forhold tar slutt, og jeg håper det går bra med begge to. Må likevel innrømme at jeg synes det er spesielt å gå så høyt og offentlig ut så fort, når det plutselig blir slutt rett etterpå. Begge er litt for voksne (i alder) til det. Hun gjorde akkurat det samme med Gard. De ble sammen over natta og hun brukte like store ord der. Jørgen står forresten fortsatt som i et forhold på face. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 28. januar 2017 #448 Del Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, Tulipanpiken skrev: Han virker litt som samme typen selv, ref masse selfies i speilet på Instagram. Det er alltid trist når forhold tar slutt, og jeg håper det går bra med begge to. Må likevel innrømme at jeg synes det er spesielt å gå så høyt og offentlig ut så fort, når det plutselig blir slutt rett etterpå. Begge er litt for voksne (i alder) til det. Å ja. Har ikke sjekket ut hans IG. Det går nok bra med begge to Kanskje hun lærer og ikke utlevere forholdet før det har gått litt lengre tid neste gang.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 28. januar 2017 #449 Del Skrevet 28. januar 2017 4 minutter siden, naivsuper skrev: Å ja. Har ikke sjekket ut hans IG. Det går nok bra med begge to Kanskje hun lærer og ikke utlevere forholdet før det har gått litt lengre tid neste gang.. Tror nok dette var en sommerflørt rett etter brudd som dro ut og nå er det stopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 28. januar 2017 #450 Del Skrevet 28. januar 2017 Var ikke lene og Jørgen nettopp på ferie også? Hvor de la ut masse kjærlighet bilder sammen. Er Vell to uker siden de var i Thailand 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 28. januar 2017 #451 Del Skrevet 28. januar 2017 http://www.proff.no/roller/eyk-as/oslo/urmakerforretninger/IF6IHZC01T8/ Ser hun er daglig leder i Eyk AS, stiftet på slutten av året. Skal selge ur. Har hun blogget om det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. januar 2017 #452 Del Skrevet 28. januar 2017 7 timer siden, Infinity skrev: Ops. Da tenker jeg nok alt for mye koffert.😜 7 timer siden, Femilie skrev: 6 timer siden, Tash skrev: Mindfuck Ja. 6 timer siden, Sirkustjukk skrev: Jaja, men godt hun får sponset reiser for tiden, så slipper hun å crashe flere venners bryllupsreiser🙄 Atte hææææ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseL92 Skrevet 28. januar 2017 #453 Del Skrevet 28. januar 2017 Lurer på hvorfor det er slutt. Det er hun som har fjernet forholdet på Facebook, han står i et forhold fortsatt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 28. januar 2017 #454 Del Skrevet 28. januar 2017 Det er litt merkelig å anta at det er slutt, bare fordi hun ikke har skrevet om/snappet ham på et par uker. Det kan jo like gjerne være at hun har bestemt seg for å skille mer mellom business og privatliv, og at hun ikke vil fortsette med å blottlegge forholdet på bloggen og sosiale medier. Husk at de var lykkelig forelsket på ferie sammen i starten av denne måneden. Det går ikke fra himmel til helvete så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 29. januar 2017 #455 Del Skrevet 29. januar 2017 49 minutter siden, ssophie skrev: Det er litt merkelig å anta at det er slutt, bare fordi hun ikke har skrevet om/snappet ham på et par uker. Det kan jo like gjerne være at hun har bestemt seg for å skille mer mellom business og privatliv, og at hun ikke vil fortsette med å blottlegge forholdet på bloggen og sosiale medier. Husk at de var lykkelig forelsket på ferie sammen i starten av denne måneden. Det går ikke fra himmel til helvete så fort. Hvorfor står hun oppført som singel på Facebook da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 29. januar 2017 #456 Del Skrevet 29. januar 2017 1 time siden, ssophie skrev: Det er litt merkelig å anta at det er slutt, bare fordi hun ikke har skrevet om/snappet ham på et par uker. Det kan jo like gjerne være at hun har bestemt seg for å skille mer mellom business og privatliv, og at hun ikke vil fortsette med å blottlegge forholdet på bloggen og sosiale medier. Husk at de var lykkelig forelsket på ferie sammen i starten av denne måneden. Det går ikke fra himmel til helvete så fort. Du har rett i det, men hun er klar over at folk følger med henne og hun vet at slike "stunt" som status på face samler både klikk ig nyskjerrighet. Han har fjernet L+J eller hva det var det sto i bioen hans på instagram. Alle som har vært forelska vet at det kan svinge noe voldsomt fra dag til dag nærmest, og når man blir sammen veldig fort - så kan det være at man finner ut etterhvert at man kanskj eikke var så kabable sammen. Når man er vant til at noen snapper om #verdensbestekjæreste etc nærmest daglig, reiser på ferie og plutselig er det stopp så begynner folk å spekulere. Veldig leit om det er slutt selfølgelig, og håper hun får den oppfølgingen man trenger av venner og fam etc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 29. januar 2017 #457 Del Skrevet 29. januar 2017 Kjenner meg selv igjen, etter et samboerforhold tok slutt møtte jeg en annen bare en uke etter, det var stormende forelskelse, sikker på at han var den rette, så våknet jeg opp 3 mnd etterpå, og alle følelsene var borte. ( Nå sier jeg ikke det er slik i dette tilfellet, det vet jo ikke jeg. Men samme type "greie" i hvertfall. ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 29. januar 2017 #458 Del Skrevet 29. januar 2017 8 timer siden, ssophie skrev: Det er litt merkelig å anta at det er slutt, bare fordi hun ikke har skrevet om/snappet ham på et par uker. Det kan jo like gjerne være at hun har bestemt seg for å skille mer mellom business og privatliv, og at hun ikke vil fortsette med å blottlegge forholdet på bloggen og sosiale medier. Husk at de var lykkelig forelsket på ferie sammen i starten av denne måneden. Det går ikke fra himmel til helvete så fort. Jeg ville sagt at det er mer sansynlig at det er slutt enn at hun over natten plutselig ikke skal blottlegge privatlivet sitt. Det er jo faktisk jobben hennes. Og hun som har benyttet hver eneste mulighet til å nevne Jørgen: at de har sovet sammen, at de skal møtes eller hvor fantastisk han er. Ja, da synes jeg det ble veldig rart at det ble bom stille. Det kan være det at de har reist sammen og vært så tett på hverandre så tidlig i forholdet som har vist dem at de to ikke er rette sammen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 29. januar 2017 #459 Del Skrevet 29. januar 2017 9 timer siden, ssophie skrev: Det er litt merkelig å anta at det er slutt, bare fordi hun ikke har skrevet om/snappet ham på et par uker. Det kan jo like gjerne være at hun har bestemt seg for å skille mer mellom business og privatliv, og at hun ikke vil fortsette med å blottlegge forholdet på bloggen og sosiale medier. Husk at de var lykkelig forelsket på ferie sammen i starten av denne måneden. Det går ikke fra himmel til helvete så fort. JO!! Så fort kan det faktisk gå! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oz- Skrevet 29. januar 2017 #460 Del Skrevet 29. januar 2017 14 timer siden, Femilie skrev: http://www.proff.no/roller/eyk-as/oslo/urmakerforretninger/IF6IHZC01T8/ Ser hun er daglig leder i Eyk AS, stiftet på slutten av året. Skal selge ur. Har hun blogget om det? Kjeil Tveter, som eier 48,75% av aksjene i Eyk, har vært/er styremedlem og styreleder i United Bloggers og United Inluencers: http://www.proff.no/rolle/kjetil-tveter/-/945098/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå