Gjest ti10 Skrevet 5. februar 2019 #3261 Skrevet 5. februar 2019 20 timer siden, Ice_83 skrev: Beklager, men det er grusomt det de har gjort. Se på Sophie Elise etter ho tok ut av leppene, mye finere! (Selv om man ikke er en fan av henne.)Ekstremt unaturlig. Har en tidligere nabo som er 10 år yngre,som har sophie elise og kylie jenner som forbilder, og har sprøyta inn alt mulig i trynet og tatt silikon, det er så stygt!!! Rett og slett bare trist!! Enig, synes også Sophie-Elise er mye finere nå. Kan virke som at kjæresten hennes har god innflytelse på henne. Ev. at hun bare begynner å bli voksen og legger av seg den verste utseendefokuseringen litt etter litt.
Perelandra Skrevet 6. februar 2019 #3262 Skrevet 6. februar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette Perelandra, mod.
Viking-girl Skrevet 9. februar 2019 #3263 Skrevet 9. februar 2019 På 5.2.2019 den 19.29, ti10 skrev: Enig, synes også Sophie-Elise er mye finere nå. Kan virke som at kjæresten hennes har god innflytelse på henne. Ev. at hun bare begynner å bli voksen og legger av seg den verste utseendefokuseringen litt etter litt. Well, da følger dere ikke mye med! Sofie har nå tatovert leppene hele 3(!!) ganger pluss tatovert på seg to «skjønnhetsflekker» i ansiktet. Hun sier også i videoen på YouTube at hun ikke har så mye Restylane i leppene som før. Hva hjelper vel det når man tatoverer seg ny leppefasong og farge? Som sagt, alt ligger dokumenter på YouTube under tittelen Sophie Elise, jeg tatoverer leppene mine. 🙈 12
Perelandra Skrevet 9. februar 2019 #3264 Skrevet 9. februar 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning og avsporinger. Perelandra, mod.
Gjest ti10 Skrevet 9. februar 2019 #3265 Skrevet 9. februar 2019 12 timer siden, Viking-girl skrev: Well, da følger dere ikke mye med! Sofie har nå tatovert leppene hele 3(!!) ganger pluss tatovert på seg to «skjønnhetsflekker» i ansiktet. Hun sier også i videoen på YouTube at hun ikke har så mye Restylane i leppene som før. Hva hjelper vel det når man tatoverer seg ny leppefasong og farge? Som sagt, alt ligger dokumenter på YouTube under tittelen Sophie Elise, jeg tatoverer leppene mine. 🙈 Helt riktig, jeg følger ikke SÅ mye med Er ikke så interessert at jeg oppsøker sånt stoff aktivt, eller gidder å se filmer, men leser gjerne det jeg kommer over tilfeldig. Jeg skjønner og ser jo også at hun ikke har gått fra det ene ytterpunktet til det andre og blitt helt naturlig, men vil uansett si at tatoveringer er et mindre inngrep enn silikon osv. Og som en litt av-og-på-engasjert kjendisstoffleser har jeg inntrykk av at hun ser mer naturlig ut nå enn før. Det tror jeg ikke at jeg er alene om å synes.
Viking-girl Skrevet 10. februar 2019 #3266 Skrevet 10. februar 2019 (endret) 17 timer siden, ti10 skrev: Helt riktig, jeg følger ikke SÅ mye med Er ikke så interessert at jeg oppsøker sånt stoff aktivt, eller gidder å se filmer, men leser gjerne det jeg kommer over tilfeldig. Jeg skjønner og ser jo også at hun ikke har gått fra det ene ytterpunktet til det andre og blitt helt naturlig, men vil uansett si at tatoveringer er et mindre inngrep enn silikon osv. Og som en litt av-og-på-engasjert kjendisstoffleser har jeg inntrykk av at hun ser mer naturlig ut nå enn før. Det tror jeg ikke at jeg er alene om å synes. Vil bare tilføye at jeg helt tilfeldig så denne YouTube filmen som dukket opp i YouTubefeeden min. Har ingen interesse av å «forfølge» SE. Å tatovere leppene 3 ganger pluss forstørre skjønnhetsflekkene IKKE er naturlig, og SER ikke naturlig ut. Beklager å måtte si det. Endret 10. februar 2019 av Viking-girl 6
blabla2226 Skrevet 10. februar 2019 #3267 Skrevet 10. februar 2019 Disse influencerne (og flesteparten av kvinnene), er helt sjuke i hodet. Seriøst, h-e-l-t f-u-c-k-e-d u-p! Hva f skjedde med verden? Når skulle plutselig ALT opereres?! Jeg kjøpter meg en liten øy i Stillehavet og melder meg ut. Klarer ikke tanken på at dette er folkene som barna våre ser opp til. 19
miaw Skrevet 10. februar 2019 #3268 Skrevet 10. februar 2019 Instastoryen er underholdende. Overdådig luksusboks som inneholder.....hvite tennissokker? Med logoflash selvsagt. Typ balenciaga. 10
Gjest jentekvinne Skrevet 11. februar 2019 #3269 Skrevet 11. februar 2019 Bare meg som reagerer på hele pool party opplegget? Feire 32-årsdagen sin i tanga-badedrakt og full ståhei? Synes de bloggerne lever et så virkelighetsfjernt liv som overhodet mulig. Kunne aldri gjort noe sånt når jeg fylte 32.
Clara80 Skrevet 11. februar 2019 #3270 Skrevet 11. februar 2019 1 time siden, jentekvinne skrev: Bare meg som reagerer på hele pool party opplegget? Feire 32-årsdagen sin i tanga-badedrakt og full ståhei? Synes de bloggerne lever et så virkelighetsfjernt liv som overhodet mulig. Kunne aldri gjort noe sånt når jeg fylte 32. Hahaha. De lever i en parallell virkelighet. Som om de er Hollywoodkjendiser eller noe. Er jo bare tragikomisk. 14
Gjest Ninnn Skrevet 11. februar 2019 #3271 Skrevet 11. februar 2019 Litt kult at de gjør det så ekstravagant. Spent på åssen hun skal feire 36-årsdagen. Og 43-årsdagen...
Clara80 Skrevet 11. februar 2019 #3272 Skrevet 11. februar 2019 18 minutter siden, Ninnn skrev: Litt kult at de gjør det så ekstravagant. Spent på åssen hun skal feire 36-årsdagen. Og 43-årsdagen... 😂😁 4
Showmustgoon Skrevet 11. februar 2019 #3273 Skrevet 11. februar 2019 Stolt av rumpa si så det ut til 🙈 6
Rægs Skrevet 11. februar 2019 #3274 Skrevet 11. februar 2019 På insta story så det ut som det var absolutt ingen som badet i bursdagen Kjøpt så mange ballonger og badedyr, men så blir det ikke brukt! Virket forøvrig som det nesten ikke var folk (var sikkert endel, men så ut som alle satt i et hjørne innerst i lokalet til Bislett Bad). Så når hun viste bilder fra selve bassengområdet så det relativt tomt ut😆 7
Clara80 Skrevet 11. februar 2019 #3275 Skrevet 11. februar 2019 Perler for svin. For en bortkasta forbruksbonanza. 9
snowbreeze Skrevet 11. februar 2019 #3276 Skrevet 11. februar 2019 21 timer siden, miaw skrev: Instastoryen er underholdende. Overdådig luksusboks som inneholder.....hvite tennissokker? Med logoflash selvsagt. Typ balenciaga. La merke til at den bursdagsgaven ikke ble med i highlights.... 2
Gjest Ninnn Skrevet 11. februar 2019 #3277 Skrevet 11. februar 2019 2 timer siden, Rægs skrev: På insta story så det ut som det var absolutt ingen som badet i bursdagen Kjøpt så mange ballonger og badedyr, men så blir det ikke brukt! Virket forøvrig som det nesten ikke var folk (var sikkert endel, men så ut som alle satt i et hjørne innerst i lokalet til Bislett Bad). Så når hun viste bilder fra selve bassengområdet så det relativt tomt ut😆 Hvem vil bade og ødelegge sminken/håret på en photoshoot??
Jordbærogfløte Skrevet 11. februar 2019 #3278 Skrevet 11. februar 2019 Hennes alder er irrelevant, synes jeg. Det jeg reagerer på er det voldsomme behovet for bekreftelse. Hele Lene skriker SE MEG! 🙈😬 15
Xstrella Skrevet 11. februar 2019 #3279 Skrevet 11. februar 2019 12 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Hennes alder er irrelevant, synes jeg. Det jeg reagerer på er det voldsomme behovet for bekreftelse. Hele Lene skriker SE MEG! 🙈😬 De er mange. Hele instagram er slik. Sjokkerende hva vanlige folk legger ut. 6
Mekkapekka Skrevet 11. februar 2019 #3280 Skrevet 11. februar 2019 Influencerlivet virker så tomt og overfladisk... alle kaver etter oppmerksomhet og likes - SE PÅ MEEEG!!! Operert fremme og bak og alle ser ut som de har rundet 40, selv om de bare er 20-30 år... Håper bobla deres sprekker og at dagens unge jenter ser at dette er FEIL! 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå