owley Skrevet 6. desember 2018 #3081 Skrevet 6. desember 2018 På 4.12.2018 den 1.17, Cselena skrev: Det er jo bekymringsverdig at hun nok en gang involverer seg i en småbarnsfar. Lene drikker jo opptil flere glass vin daglig som hun deler offentlig på instastory osv.. Ser ikke helt hva menn ser i en 32 år gammel partygirl? Hun har jo hatt 4 forhold siste 2 åra.. Likte Lene så godt da hun bodde i Ålesund, men etter hun flyttet til Oslo har hun virkelig mistet jordfestet og blitt så utrolig materialistisk, type "Hollywood frue"... En pekepinn på hvem du snakker om? 🤗 3
galmamma Skrevet 6. desember 2018 #3082 Skrevet 6. desember 2018 Interessant at hun liker alle de siste bildene hans på insta, men ikke de to bildene som barna hans er avbildet ... 8
Cselena Skrevet 6. desember 2018 #3083 Skrevet 6. desember 2018 30 minutter siden, owley skrev: En pekepinn på hvem du snakker om? 🤗 Uten å nevne navn på vedkommende, så kan du sjekke ut x’en til Mari Haugersveen 😏 2
boadicea Skrevet 6. desember 2018 #3084 Skrevet 6. desember 2018 Leste bloggen til Lene fast for et par år siden. Da virket hun mer genuin og ekte. Det er synd at ting har endret seg så mye. Håper ikke at unge jenter ser på forvandlingen og tenker at den er bra - at de vil ha den samme forvandlingen og livsstilen Det er bare synd med så mange av disse jentene/kvinnene i sosiale medier som begynner bra, naturlig og som seg selv. Til slutt ender de opp med å bare bli mer og mer lik på hverandre. Mer fokus på skjønnhetsprodukter, fillers, trutelepper, å ta bilder i spesielle positurer, status osv. 19
galmamma Skrevet 6. desember 2018 #3085 Skrevet 6. desember 2018 wow!! Det bilde oppe der.. SÅ naturlig og pen! det var da jeg koste meg med bloggen hennes... 18
boadicea Skrevet 6. desember 2018 #3086 Skrevet 6. desember 2018 7 minutter siden, galmamma skrev: wow!! Det bilde oppe der.. SÅ naturlig og pen! det var da jeg koste meg med bloggen hennes... Ja, samme her. Bloggen var virkelig noe helt annet. Hun var virkelig naturlig pen, det er trist at hun endte opp med å bli så påvirket som "alle andre". Håper dette kan være en oppvekker for de som leser bloggen og tror at fillers, botox, spraytan og en haug med sminke gjør at en blir vakrere og får et bedre liv. 15
Cselena Skrevet 6. desember 2018 #3087 Skrevet 6. desember 2018 Her ser man virkelig hvor mye hun har forandret/fikset på utseende. Fra naturlig og vakker, til unaturlig og overpynta "hollywood frue" look.. Lene hevder hun bare fylte leppene pittelitt en gang for noen år siden, men det er jo tydelig at leppene er betraktelig større enn noen gang nå enn før. 13
Rubella Skrevet 6. desember 2018 #3088 Skrevet 6. desember 2018 Så fin hun var før! Naturlig og fresh. Nå er det så mye falskt og over-the-top ved henne at jeg får litt drag queen-vibber... 20
Viking-girl Skrevet 6. desember 2018 #3089 Skrevet 6. desember 2018 2 timer siden, galmamma skrev: wow!! Det bilde oppe der.. SÅ naturlig og pen! det var da jeg koste meg med bloggen hennes... Lillesøstra er ikke så ulik slik Lene så ut før. Lene går foran som en svært dårlig rollemodell for sin yngre søster! 7
Showmustgoon Skrevet 6. desember 2018 #3090 Skrevet 6. desember 2018 Døøøør av at hun svarer på IG stories hvilken krølltang hun liker best.. ikke den tangen til 4000,- som hun reklamerte for altså 😂 well done Lenemor! 15
Cselena Skrevet 6. desember 2018 #3091 Skrevet 6. desember 2018 4 timer siden, Showmustgoon skrev: Døøøør av at hun svarer på IG stories hvilken krølltang hun liker best.. ikke den tangen til 4000,- som hun reklamerte for altså 😂 well done Lenemor! Helt tydelig her at hun reklamerer kun for penger, og ikke etter anbefaling.. 🙄😝 6
Showmustgoon Skrevet 7. desember 2018 #3092 Skrevet 7. desember 2018 Ser hun svarer en leser på bloggen at hun ikke tar restylane lenger. Tipper dette er et typisk bloggersvar der du må spør nøyaktig hva det er hun sprøyter i leppene for at hun skal kunne bekrefte. Tipper «fillers» er en mer generell betegnelse som hun sikkert ikke ville svart på! Ikke en gang Lenemor selv kan innbille seg at noen tror at de der leppene er naturlige! Trist at hun later som om hun er helt naturlig. Det skaper et forferdelig press på «vanlige» unge som faktisk er naturlige og lurer på hvorfor de ikke er født med lange vipper, formstøpte bryn, feilfri hud, fyldige lepper osv. Håper disse unge, lett påvirkelige leserne vet at bloggere lyver om det meste for å virke troverdige.. men de blir lett avkledd om du følger med de med et kritisk blikk! 12
Unika Skrevet 7. desember 2018 #3093 Skrevet 7. desember 2018 9 minutter siden, Showmustgoon skrev: Ser hun svarer en leser på bloggen at hun ikke tar restylane lenger. Tipper dette er et typisk bloggersvar der du må spør nøyaktig hva det er hun sprøyter i leppene for at hun skal kunne bekrefte. Tipper «fillers» er en mer generell betegnelse som hun sikkert ikke ville svart på! Ikke en gang Lenemor selv kan innbille seg at noen tror at de der leppene er naturlige! Trist at hun later som om hun er helt naturlig. Det skaper et forferdelig press på «vanlige» unge som faktisk er naturlige og lurer på hvorfor de ikke er født med lange vipper, formstøpte bryn, feilfri hud, fyldige lepper osv. Håper disse unge, lett påvirkelige leserne vet at bloggere lyver om det meste for å virke troverdige.. men de blir lett avkledd om du følger med de med et kritisk blikk! Enig i det første du skriver. Litt typisk, samme med Kardashian-folka "Neida, vi har ikke silikon noe sted, rumpa er naturlig" - greit nok det, men de har jo flytta eget fett inn i rumpe... som ikke akkurat er en naturlig prosess, men det sier de ikke noe om. Men, bare en tanke: Er det så fryktelig mange unge, lettpåvirkelige sjeler som leser bloggen hennes eller følger henne på Insta da? Trodde målgruppen hennes var damer på 25-40-ish... De yngre folka følger f.eks Emma Ellingsen, og andre unge jenter. 5
Gjest jentekvinne Skrevet 7. desember 2018 #3094 Skrevet 7. desember 2018 18 minutter siden, Unika skrev: Enig i det første du skriver. Litt typisk, samme med Kardashian-folka "Neida, vi har ikke silikon noe sted, rumpa er naturlig" - greit nok det, men de har jo flytta eget fett inn i rumpe... som ikke akkurat er en naturlig prosess, men det sier de ikke noe om. Men, bare en tanke: Er det så fryktelig mange unge, lettpåvirkelige sjeler som leser bloggen hennes eller følger henne på Insta da? Trodde målgruppen hennes var damer på 25-40-ish... De yngre folka følger f.eks Emma Ellingsen, og andre unge jenter. Jeg tror heller ikke de veldig unge følger Lene Orvik.
Showmustgoon Skrevet 7. desember 2018 #3095 Skrevet 7. desember 2018 Ja kanskje dere har rett.. har hatt et inntrykk av at bloggere generelt har et veldig ungt publikum, men mulig jeg tar helt fullstendig feil! 😊 2
Jordbærogfløte Skrevet 11. desember 2018 #3096 Skrevet 11. desember 2018 Uansett er det vel noe hun vil holde privat, tror jeg. 1
Perelandra Skrevet 12. desember 2018 #3097 Skrevet 12. desember 2018 Tråden er ryddet for persondebatt Perelandra, mod.
hippyskippy Skrevet 12. desember 2018 #3098 Skrevet 12. desember 2018 Og der var verdens beste mamma på story ja..🙄 2
Cselena Skrevet 12. desember 2018 #3099 Skrevet 12. desember 2018 Lurer på hvor veggklokka i marmor har blitt av fra de beste venninnene hennes og "verdens fineste" øredobber i gull som hun fikk i 30 års gave🤔 Passer ikke inn i stilen?🙄 1
Moongirl Skrevet 12. desember 2018 #3100 Skrevet 12. desember 2018 3 timer siden, hippyskippy skrev: Og der var verdens beste mamma på story ja..🙄 ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå