Bloggleseren Skrevet 15. februar 2020 #4241 Del Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, loveli said: Sant. Men jeg tror ikke jeg hadde fått noen av de mannfolka der på kroken foråsidetsånn. 😂 Jeg er ikke sjalu, tror ikke jeg hadde likt de mannfolka uansett. Selfie-menn er ofte så utrolig kleine og de har gjerne helt andre verdier enn meg i livet. Men de mannfolka hennes er dødspene å se på synes jeg. Synes ikke Lene er pen (dødskjekke mannfolk mener tydeligvis noe annet, så jeg tar nok feil), så jeg skjønner ikke helt hvordan hun får dem. Personligheten hennes var noe jeg misunte da hun bodde i Midsund. Hun var så glad og nedpå. Virket så herlig! Skulle ønske jeg var så positiv! Men leser jo her inne at folk som kjenner henne ikke har den oppfattelsen, men men. Nå føler jeg hun ikke har fin personlighet heller. Så hva liker dødskjekke mannfolk egentlig? At dama er blogger og har gjennomført Instafeed hvor hun aldri lukker beina? Blir hun brukt for sine følgere? Det har vel sjeldent vært veldig tydelig fra mannfolkas side at de dater Lene? Synes nesten synd på henne. Hun virker til å ha mistet fotfestet folk likte henne så godt for før for mange år siden. Hun har blitt en helt annen person utad. Over 30 og singel og lever som om hun var 20. Hun fremstår dessverre desperat, stakkars. Mennene hun dater er uten tvil vanvittig kjekke, og Andreas Eriksen har jo flere instafølgere enn Lene og f.eks. Sophie Elise og Kristine Ullebø, så han er neppe sammen med henne for fame. Jeg har mine tanker om hvorfor hun er så opptatt av at mennene skal være ultrakjekke, og det har sammenheng med det du sier om utseendet hennes, selv om jeg har fått kritikk før for å ikke være enig i at hun er kjempevakker. Visst kan Lene se bra ut når hun vil, akkurat som f.eks. Sarah Jessica Parker, men hun er ikke klassisk vakker, mens de mennene hun går etter, er det. Jeg tror det har med validering å gjøre, at hun tror veldig pene menn "oppgraderer" henne. I venninnegjengen min er det slik at de jentene som har dårligst selvtillit pga. eget utseende er de som er mest opptatt av at mennene skal være kjekke og veltrente, men de som er sikre på seg selv ikke kunne ha brydd seg mindre om utseendet på kjæresten. Hvorfor de pene mennene faller for henne, er mer usikkert, men det kan jo være smil, glimt i øyet, utstråling og slike ting som er vanskelig å se på bilder. Hun virker ikke som noen særlig hyggelig person, så det kan ikke være det heller. På videoene fremstår hun ekstremt affektert - både smilet, stemmen og entusiasmen virker falsk og påtatt. Det får jeg litt mean girls-vibber av. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 15. februar 2020 #4242 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg så henne på et bakgårdssalg for en stund siden. Hun virket mye mer naturlig enn på bildene. Hun smilte og var mer nedpå, og ikke tilgjort slik hun er i sine videoer på Insta. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. februar 2020 #4243 Del Skrevet 15. februar 2020 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. februar 2020 #4244 Del Skrevet 15. februar 2020 4 timer siden, Bloggleseren skrev: Mennene hun dater er uten tvil vanvittig kjekke, og Andreas Eriksen har jo flere instafølgere enn Lene og f.eks. Sophie Elise og Kristine Ullebø, så han er neppe sammen med henne for fame. Jeg har mine tanker om hvorfor hun er så opptatt av at mennene skal være ultrakjekke, og det har sammenheng med det du sier om utseendet hennes, selv om jeg har fått kritikk før for å ikke være enig i at hun er kjempevakker. Visst kan Lene se bra ut når hun vil, akkurat som f.eks. Sarah Jessica Parker, men hun er ikke klassisk vakker, mens de mennene hun går etter, er det. Jeg tror det har med validering å gjøre, at hun tror veldig pene menn "oppgraderer" henne. I venninnegjengen min er det slik at de jentene som har dårligst selvtillit pga. eget utseende er de som er mest opptatt av at mennene skal være kjekke og veltrente, men de som er sikre på seg selv ikke kunne ha brydd seg mindre om utseendet på kjæresten. Hvorfor de pene mennene faller for henne, er mer usikkert, men det kan jo være smil, glimt i øyet, utstråling og slike ting som er vanskelig å se på bilder. Hun virker ikke som noen særlig hyggelig person, så det kan ikke være det heller. På videoene fremstår hun ekstremt affektert - både smilet, stemmen og entusiasmen virker falsk og påtatt. Det får jeg litt mean girls-vibber av. Enig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 15. februar 2020 #4245 Del Skrevet 15. februar 2020 12 minutter siden, J.. skrev: Enig. Fillers. For mye fillers. Og mulig en nosejob? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 15. februar 2020 #4246 Del Skrevet 15. februar 2020 Du trenger ikke å dra bikinitrusa lenger opp nå altså L( ref. siste bikinibilde på IG). Det ser ikke godt ut for høna. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. februar 2020 #4247 Del Skrevet 16. februar 2020 5 timer siden, J.. skrev: Enig. Dette bildet kan da ikke være ekte?hva skjer ved hakepartiet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxx123 Skrevet 16. februar 2020 #4248 Del Skrevet 16. februar 2020 10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Dette bildet kan da ikke være ekte?hva skjer ved hakepartiet? Hun la selv ut dette bildet på instagram, veldig godt mulig det er redigert, men da skulle man jo tro hun redigerte det til det bedre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. februar 2020 #4249 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) 4 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Dette bildet kan da ikke være ekte?hva skjer ved hakepartiet? Det er ekte ja. Hakegreiene ser ut som løs hud.. Huden blir ikke bedre når man blir eldre,å hennes vil jeg tro er veldig solskadet i tilegg.. Endret 16. februar 2020 av J.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 16. februar 2020 #4250 Del Skrevet 16. februar 2020 Hun har en fantastisk kropp da, det er nok dét og utstråling/selvsikkerhet menn faller for hos L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 16. februar 2020 #4251 Del Skrevet 16. februar 2020 Har hun solgt leiligheten sin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 16. februar 2020 #4252 Del Skrevet 16. februar 2020 På 11.2.2020 den 0.43, blabla2226 skrev: Svaret på bildet av Lene som sitter i frisørstolen ble fjernet. Men fikk dere med dere den forferdelige redigeringen hun har gjort av seg selv? Hva var svaret? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 16. februar 2020 #4253 Del Skrevet 16. februar 2020 2 timer siden, Plexus skrev: Hun har en fantastisk kropp da, det er nok dét og utstråling/selvsikkerhet menn faller for hos L På sin egen Insta ja. Har du sett bildene som Sophie Elise har lagt ut fra slutten av oktober i fjor og dagene der omkring? Lene ser 15kilo tyngre ut. Mye lå på Sophie sin Insta som bare varte i 24 timer dessverre. Hadde uansett ikke fått legge ut bilder her pga opphavsrett. Beklager, men den kroppen er vridd og manipulert til det ugjenkjennelige på Lenes egen Insta. Dama ser virkelig ikke så slank og veldreid ut. Hun ser ut som 80% av alle oss andre. Ikke noe galt i det, men igjen, hvordan klarer hun å få kloa i så kjekke menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. februar 2020 #4254 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, loveli skrev: På sin egen Insta ja. Har du sett bildene som Sophie Elise har lagt ut fra slutten av oktober i fjor og dagene der omkring? Lene ser 15kilo tyngre ut. Mye lå på Sophie sin Insta som bare varte i 24 timer dessverre. Hadde uansett ikke fått legge ut bilder her pga opphavsrett. Beklager, men den kroppen er vridd og manipulert til det ugjenkjennelige på Lenes egen Insta. Dama ser virkelig ikke så slank og veldreid ut. Hun ser ut som 80% av alle oss andre. Ikke noe galt i det, men igjen, hvordan klarer hun å få kloa i så kjekke menn? Hun er vel morsom,karismatisk,sjarmerende,interessant eller noe lignende da.. Man må ikke være pen for å få en pen mann. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. februar 2020 #4255 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, loveli skrev: På sin egen Insta ja. Har du sett bildene som Sophie Elise har lagt ut fra slutten av oktober i fjor og dagene der omkring? Lene ser 15kilo tyngre ut. Mye lå på Sophie sin Insta som bare varte i 24 timer dessverre. Hadde uansett ikke fått legge ut bilder her pga opphavsrett. Beklager, men den kroppen er vridd og manipulert til det ugjenkjennelige på Lenes egen Insta. Dama ser virkelig ikke så slank og veldreid ut. Hun ser ut som 80% av alle oss andre. Ikke noe galt i det, men igjen, hvordan klarer hun å få kloa i så kjekke menn? Hun er vel morsom,karismatisk,sjarmerende,interessant eller noe lignende da.. Man må ikke være pen for å få en pen mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 16. februar 2020 #4256 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, J.. skrev: Hun er vel morsom,karismatisk,sjarmerende,interessant eller noe lignende da.. Man må ikke være pen for å få en pen mann. Det er ikke veldig vanlig at de 1% kjekkeste mennene er sammen med helt gjennomsnittlige jenter nei. Det er diskutert tidligere i tråden så tenkte ikke jeg måtte nevne det hver gang, men hun fremstår jo helt blåst i tillegg. Og flere som kjenner henne har bekreftet det. Så når du ikke har utseendet, personligheten eller berømmelsen, hva gjør da at hun gang på gang får spist slike kjekke mannfolk til middag? Jeg forventer ikke svar, jeg synes bare det er utrolig fascinerende at denne dama klarer det gjentatte ganger. Mannfolka skjuler henne, men hun får tak i dem for litt omgang (de er åpenbart på samme sted til samme tid). Går liksom imot alt jeg har observert og fått høre om hvordan slikt fungerer. Men kudos til disse mannfolka da, jeg tar åpenbart feil av dem. Eksen Gard var også helt vanvittig kjekk (synes jeg). Han og Lene var sammen i et par år. Nå er han sammen med en veldig pen naturlig jente, de er mer like utseendemessig. Er slik det pleier å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 16. februar 2020 #4257 Del Skrevet 16. februar 2020 3 minutter siden, loveli skrev: Det er ikke veldig vanlig at de 1% kjekkeste mennene er sammen med helt gjennomsnittlige jenter nei. Det er diskutert tidligere i tråden så tenkte ikke jeg måtte nevne det hver gang, men hun fremstår jo helt blåst i tillegg. Og flere som kjenner henne har bekreftet det. Så når du ikke har utseendet, personligheten eller berømmelsen, hva gjør da at hun gang på gang får spist slike kjekke mannfolk til middag? Jeg forventer ikke svar, jeg synes bare det er utrolig fascinerende at denne dama klarer det gjentatte ganger. Mannfolka skjuler henne, men hun får tak i dem for litt omgang (de er åpenbart på samme sted til samme tid). Går liksom imot alt jeg har observert og fått høre om hvordan slikt fungerer. Men kudos til disse mannfolka da, jeg tar åpenbart feil av dem. Eksen Gard var også helt vanvittig kjekk (synes jeg). Han og Lene var sammen i et par år. Nå er han sammen med en veldig pen naturlig jente, de er mer like utseendemessig. Er slik det pleier å være. Hva mener du her egentlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 16. februar 2020 #4258 Del Skrevet 16. februar 2020 12 minutter siden, Skogspike skrev: Hva mener du her egentlig? Mannfolka gjør det ikke åpenlyst at de er sammen med Lene. Lene gir ganske heftige hint om hvem hun er sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 16. februar 2020 #4259 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) 3 timer siden, loveli skrev: På sin egen Insta ja. Har du sett bildene som Sophie Elise har lagt ut fra slutten av oktober i fjor og dagene der omkring? Lene ser 15kilo tyngre ut. Mye lå på Sophie sin Insta som bare varte i 24 timer dessverre. Hadde uansett ikke fått legge ut bilder her pga opphavsrett. Beklager, men den kroppen er vridd og manipulert til det ugjenkjennelige på Lenes egen Insta. Dama ser virkelig ikke så slank og veldreid ut. Hun ser ut som 80% av alle oss andre. Ikke noe galt i det, men igjen, hvordan klarer hun å få kloa i så kjekke menn? https://m.imgur.com/gallery/RddSB1O er vel disse bildene du mener Endret 16. februar 2020 av Rubella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 16. februar 2020 #4260 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, loveli skrev: Mannfolka gjør det ikke åpenlyst at de er sammen med Lene. Lene gir ganske heftige hint om hvem hun er sammen med. Mener å huske at det var omvendt med Kleiven. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå