Jordbærogfløte Skrevet 11. februar 2020 #4221 Del Skrevet 11. februar 2020 1 time siden, galmamma skrev: slitsom si!!! Skulle jo på en to ukers ferie si. Måtte ta seg to uker fri fra bloggen først, for å lade opp med drinks, dinner and partying. 👏🏻😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. februar 2020 #4222 Del Skrevet 11. februar 2020 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 11. februar 2020 #4223 Del Skrevet 11. februar 2020 Er det normalt at bikinien skal sitte så langt opp eller gjør hun det for å få lengre ben?Ser veldig ubehagelig og unaturlig ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. februar 2020 #4224 Del Skrevet 12. februar 2020 Hennes nye podkast skal hete «I dybden». Får virkelig håpe at den lever opp til navnet sitt.. Vi har sett nok av utseendefokus hos den dama de siste årene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. februar 2020 #4225 Del Skrevet 12. februar 2020 På 11.2.2020 den 21.38, Ice_83 skrev: Er det normalt at bikinien skal sitte så langt opp eller gjør hun det for å få lengre ben?Ser veldig ubehagelig og unaturlig ut. 56 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Hennes nye podkast skal hete «I dybden». Får virkelig håpe at den lever opp til navnet sitt.. Vi har sett nok av utseendefokus hos den dama de siste årene. Kanskje podcastnavnet refererer til bikinitruseplasseringa 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 12. februar 2020 #4226 Del Skrevet 12. februar 2020 Akkurat nå, Rubella skrev: Kanskje podcastnavnet refererer til bikinitruseplasseringa Ukas beste kommentar! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestinas Skrevet 12. februar 2020 #4227 Del Skrevet 12. februar 2020 4 minutter siden, Rubella skrev: Kanskje podcastnavnet refererer til bikinitruseplasseringa Haha! Ja, sånn sett så er det så langt inni dybden som man kan få det😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestinas Skrevet 12. februar 2020 #4228 Del Skrevet 12. februar 2020 (endret) Og hva er greia med å se/redigere seg så oransje ut som mulig? Ingen skam i å være bleik. Bilde med opphavsrett er slettet. Sol, admin. Endret 13. februar 2020 av Sol Rampelyset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. februar 2020 #4229 Del Skrevet 12. februar 2020 15 minutter siden, Rubella skrev: Kanskje podcastnavnet refererer til bikinitruseplasseringa 😆 😂 Ler meg ihjel!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. februar 2020 #4230 Del Skrevet 13. februar 2020 Herreguuud så lei jeg er av den bloggerposeringa der! ALDRI sett en blogger med samla bein! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 13. februar 2020 #4231 Del Skrevet 13. februar 2020 Når livet handler om å ta bilde/filme seg selv hele dagen så oransje som mulig i unaturlige poseringer for å se deilig ut🙄 Er en grunn til du er singel LO! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 13. februar 2020 #4232 Del Skrevet 13. februar 2020 11 minutter siden, Pollen said: Når livet handler om å ta bilde/filme seg selv hele dagen så oransje som mulig i unaturlige poseringer for å se deilig ut🙄 Er en grunn til du er singel LO! Men... jeg synes ikke Lene virker som noen særlig hyggelig person, og én av grunnene er det du nevner, men hun er da ikke singel og har draget så det holder. Typen er jo dritkjekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 13. februar 2020 #4233 Del Skrevet 13. februar 2020 40 minutter siden, Bloggleseren skrev: Men... jeg synes ikke Lene virker som noen særlig hyggelig person, og én av grunnene er det du nevner, men hun er da ikke singel og har draget så det holder. Typen er jo dritkjekk. My bad🙈 Trodde ikke hun hadde behov for å holde på sånn i et forhold. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 13. februar 2020 #4234 Del Skrevet 13. februar 2020 7 minutter siden, Pollen said: My bad🙈 Trodde ikke hun hadde behov for å holde på sånn i et forhold. NP 🙂 Og her er typen (fra Tulum med henne): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 13. februar 2020 #4235 Del Skrevet 13. februar 2020 Jada, fyren er kjekk og alt det der. Meeen gud for en kjedelig ig-konto han har. Ett ansiktsuttrykk på alle de ørten bildene han har av seg selv. Har du sett et, har du sett alle. Slik som det bilde som er postet over her. Kliss likt alt sammen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 13. februar 2020 #4236 Del Skrevet 13. februar 2020 4 timer siden, Bloggleseren skrev: NP 🙂 Og her er typen (fra Tulum med henne): Blir for generisk, tenner ingen plugger hos meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestinas Skrevet 14. februar 2020 #4237 Del Skrevet 14. februar 2020 Typen ser veldig stram ut i ansiktet og uten mimikk, som når man har tatt litt for mye botox. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. februar 2020 #4238 Del Skrevet 15. februar 2020 Typen er jo dritkjekk. Damn!!! Men det har vel egentlig alle hennes siste ekser vært. Draget har hun, og det blir ganske tydelig at menn ikke ser etter det samme som kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. februar 2020 #4239 Del Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, loveli skrev: Typen er jo dritkjekk. Damn!!! Men det har vel egentlig alle hennes siste ekser vært. Draget har hun, og det blir ganske tydelig at menn ikke ser etter det samme som kvinner. Det varer jo sjeldent. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. februar 2020 #4240 Del Skrevet 15. februar 2020 (endret) 1 time siden, Xstrella skrev: Det varer jo sjeldent. Sant. Men jeg tror ikke jeg hadde fått noen av de mannfolka der på kroken foråsidetsånn. 😂 Jeg er ikke sjalu, tror ikke jeg hadde likt de mannfolka uansett. Selfie-menn er ofte så utrolig kleine og de har gjerne helt andre verdier enn meg i livet. Men de mannfolka hennes er dødspene å se på synes jeg. Synes ikke Lene er pen (dødskjekke mannfolk mener tydeligvis noe annet, så jeg tar nok feil), så jeg skjønner ikke helt hvordan hun får dem. Personligheten hennes var noe jeg misunte da hun bodde i Midsund. Hun var så glad og nedpå. Virket så herlig! Skulle ønske jeg var så positiv! Men leser jo her inne at folk som kjenner henne ikke har den oppfattelsen, men men. Nå føler jeg hun ikke har fin personlighet heller. Så hva liker dødskjekke mannfolk egentlig? At dama er blogger og har gjennomført Instafeed hvor hun aldri lukker beina? Blir hun brukt for sine følgere? Det har vel sjeldent vært veldig tydelig fra mannfolkas side at de dater Lene? Synes nesten synd på henne. Hun virker til å ha mistet fotfestet, fotfestet som hun nesten ble kjent for. Hun har blitt en helt annen person utad. Over 30 og singel og lever som om hun var 20. Hun fremstår dessverre desperat, stakkars. Endret 15. februar 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå