Jordbærogfløte Skrevet 5. februar 2020 #4201 Skrevet 5. februar 2020 Hun kan heller bruke noen sekunder på å oppdatere bloggen sin.. 4
Sailor Skrevet 5. februar 2020 #4202 Skrevet 5. februar 2020 Hun burde heller bruke noen sekunder på å slette seg fra sosiale medier og virkelig jobbe med seg selv. Når det er sagt, og før folk tror jeg er sjalu eller misunnelig på henne så har jeg en samboer, egen leilighet, lederstilling og er selv fornøyd med eget utseende, så burde hun seriøst roe ned botox, fillers og alle disse operasjonene. Lene var en naturlig pen jente, men nå har hun tatt helt av. Kjolen fra Vixen sier sitt og hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Jeg var selv en blogger for mange år tilbake og sluttet det året jeg fikk spørsmål om å reklamere for Restylane. Dette var verken noe jeg var interessert i å ta selv, få betalt/reklamere for. Syns det rett og slett er trist hvordan ting har utviklet seg. 18
Liljeb Skrevet 6. februar 2020 #4203 Skrevet 6. februar 2020 23 timer siden, Sailor skrev: Hun burde heller bruke noen sekunder på å slette seg fra sosiale medier og virkelig jobbe med seg selv. Når det er sagt, og før folk tror jeg er sjalu eller misunnelig på henne så har jeg en samboer, egen leilighet, lederstilling og er selv fornøyd med eget utseende, så burde hun seriøst roe ned botox, fillers og alle disse operasjonene. Lene var en naturlig pen jente, men nå har hun tatt helt av. Kjolen fra Vixen sier sitt og hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Jeg var selv en blogger for mange år tilbake og sluttet det året jeg fikk spørsmål om å reklamere for Restylane. Dette var verken noe jeg var interessert i å ta selv, få betalt/reklamere for. Syns det rett og slett er trist hvordan ting har utviklet seg. «Lederstilling». Så kleint å si 😅 Haha!! 6
Gjest Tulleruska Skrevet 6. februar 2020 #4204 Skrevet 6. februar 2020 1 time siden, Liljeb skrev: «Lederstilling». Så kleint å si 😅 Haha!! Nå må du gi deg. Hvorfor er det så kleint å si? Girlpower sier jeg, og kult med folk som jobber og legger ned en innsats.
Vestinas Skrevet 6. februar 2020 #4205 Skrevet 6. februar 2020 2 timer siden, Liljeb skrev: «Lederstilling». Så kleint å si 😅 Haha!! Hvorfor er det kleint å si?? Med tanke på at Lene priser opp i skyene kommentarer som sier at det er kun trygda, feite og misunnelige personer som slenger noe man normalt kaller konstruktiv kritikk, så er det ikke rart at man påpeker at det er langt fra sannheten. 19
Ice_83 Skrevet 7. februar 2020 #4206 Skrevet 7. februar 2020 Hver bidige bursdag er ekstravagant. Det er ikke normalt og ha slike store feiringer hvert eneste år. Når det er rundt tall er det noe annet, men hvert et år...er det mulig. Og før noen spør, er ikke misunnelig,da man ikke er glad i slik oppmerksomhet. At folk ikke begynner å bli lei henne og den sykelige trangen på å være midtpunkt konstant. 8
Anonym90059005 Skrevet 7. februar 2020 #4207 Skrevet 7. februar 2020 Å stå og filme at gjestene synger bursdagsang for deg i din egen-arrangerte bursdag... jaja, vi er alle forskjellige... 14
Sailor Skrevet 7. februar 2020 #4208 Skrevet 7. februar 2020 På 6.2.2020 den 21.32, Liljeb skrev: «Lederstilling». Så kleint å si 😅 Haha!! «Jeg jobber» - var det mindre kleint for deg å si eller? Enhver oppegående person forstår jo at jeg skrev det av nettopp den grunnen Vestinas skrev. 14
Frankie Teardrop Skrevet 8. februar 2020 #4209 Skrevet 8. februar 2020 Hele instagrammen er bare pinlig. Så overpyntet lite troverdig. Lene og venninner som vrikker seg i speilet med vinglass. På tide å komme tilbake til den ekte verden 14
Gjest Tulleruska Skrevet 8. februar 2020 #4210 Skrevet 8. februar 2020 Og det siste bildet hennes på Instagram, der det er tatt i profil. Hun kan ikke nekte lenger for at hun tar fillers i leppene.
Showmustgoon Skrevet 8. februar 2020 #4211 Skrevet 8. februar 2020 Vanskelig å juge seg unna de derre duck lipsa der 🤦🏼♀️ 8
Ice_83 Skrevet 8. februar 2020 #4212 Skrevet 8. februar 2020 Ekstremt sært å dra tilbake med ny fyr,til plassen du hadde elskovsrede med en eks... 8
blabla2226 Skrevet 8. februar 2020 #4213 Skrevet 8. februar 2020 Ja du ser vanvittig godt i munnvikene at hun har fillers. Det samme med hun venninna, Maria. Lurer på hvordan det føles å sitte på hver sin side av ei venninne som er så naturlig vakker, som Henriette. Der har du virkelig ei som viser at det går an å være smellvakker uten å pumpe kroppen full av det ene og det andre. 20
Frankie Teardrop Skrevet 9. februar 2020 #4214 Skrevet 9. februar 2020 Jeg håper og tror at denne type blogger/Instagram kontoer vil dø ut med tiden. Svært få kan relatere seg til livsstilen, det er null innhold av verdi, bare polerte bilder av fest, reise og kropp. Ironisk at podcasten skal hete "I dybden". Se på hun som vant årets influenser feks, helt annen type som er jordnær og som faktisk lager noe som appellerer til ungdom. 16
blabla2226 Skrevet 9. februar 2020 #4215 Skrevet 9. februar 2020 4 timer siden, Frankie Teardrop skrev: Jeg håper og tror at denne type blogger/Instagram kontoer vil dø ut med tiden. Svært få kan relatere seg til livsstilen, det er null innhold av verdi, bare polerte bilder av fest, reise og kropp. Ironisk at podcasten skal hete "I dybden". Se på hun som vant årets influenser feks, helt annen type som er jordnær og som faktisk lager noe som appellerer til ungdom. Det tror jeg vil jekke seg ned med tiden. Ungdom flest vil strebe etter helt ordinære liv. Livet som disse påvirkerne lever, er ikke noe å strebe etter for den gjennomsnittlige nordmannen. 5
Sol Rampelyset Skrevet 9. februar 2020 #4216 Skrevet 9. februar 2020 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin.
galmamma Skrevet 10. februar 2020 #4217 Skrevet 10. februar 2020 På 8.2.2020 den 15.57, Ice_83 skrev: Ekstremt sært å dra tilbake med ny fyr,til plassen du hadde elskovsrede med en eks... Helt ekstremt kleint ja! Det samme gjorde kleiven.. han reiste hjem derifra for en uke siden.. kleintkleintkleint 3
galmamma Skrevet 10. februar 2020 #4218 Skrevet 10. februar 2020 To uker siden sist blogginnlegg... … 2
blabla2226 Skrevet 10. februar 2020 #4219 Skrevet 10. februar 2020 Svaret på bildet av Lene som sitter i frisørstolen ble fjernet. Men fikk dere med dere den forferdelige redigeringen hun har gjort av seg selv? 4
galmamma Skrevet 11. februar 2020 #4220 Skrevet 11. februar 2020 På 5.2.2020 den 16.54, Jordbærogfløte skrev: Hun kan heller bruke noen sekunder på å oppdatere bloggen sin.. slitsom si!!! Skulle jo på en to ukers ferie si. Måtte ta seg to uker fri fra bloggen først, for å lade opp med drinks, dinner and partying. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå