Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Ice_83 skrev:

Alvorligtalt,kjolen er to nummer FOR LITEN. Er det faen meg mulig. Hun oppfører seg som hun er 20 år. 

Ja, det var alt for mye! På tide å roe ned..

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kjolen..... 🤢

• Liker 8
Skrevet

Hun ser jo bare harry og vulgær ut!

• Liker 14
Skrevet

Hun har blitt fullskala glamourmodell. Arvtageren til Helene Rask, Aylar og gjengen. Så tidlig 2000tall.

• Liker 26
Skrevet

Slike kvinner får sjelden langvarige og trofaste forhold. 

• Liker 10
Skrevet

Den var heller....uheldig. Jeg synes hun er veldig pen dame i utgangspunktet 🤩 Men her ser jeg ikke annet enn to enorme pupper som truer med å sprette ut når som helst. Hun har jo helt sikkert kjoler og/eller budsjett til å kjøpe en finere kjole i rett størrelse som dekker litt mer enn bare det nødvendigste.

• Liker 9
Skrevet

Så et bilde av Lene fra Vixen der hun ikke var klar over at det ble tatt bilde.

Jeg trenger vel ikke å utdype noe mer enn at hun absolutt IKKE ser ut som det hun gjør på Instagram:hakeslepp:

• Liker 17
Skrevet

At hun sier hun ikke har fillers er i alle fall et hån mot leserenes intelligens. Google Lene Orvik og se på bilder fra tiden hun var sammen med han i Ålesund. At hun alltid har hatt fyldig lepper naturlig kan hun vel ikke skryte på seg. Og hun må være den eneste som ikke har fått med seg at det å være gulrot oransje IKKE er veldig in i 2020. 10 år for sent ute der. Kjolene blir kortere og lavere på brystet for hvert år som går. At hun ikke ser at hun har mistet seg selv er bare trist. Mulig å være sexy uten å være vulgær. At hun ikke tror hun har andre ting å vise frem ved seg selv en kløft og rumpe, er veldig kjipt for hennes del. Håper hun finner ut av det.

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, Mariángel skrev:

Jeg trenger vel ikke å utdype noe mer enn at hun absolutt IKKE ser ut som det hun gjør på Instagram:hakeslepp:

Hvilket bilde da?

• Liker 1
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
34 minutter siden, anna6 skrev:

At hun sier hun ikke har fillers er i alle fall et hån mot leserenes intelligens. Google Lene Orvik og se på bilder fra tiden hun var sammen med han i Ålesund. At hun alltid har hatt fyldig lepper naturlig kan hun vel ikke skryte på seg. Og hun må være den eneste som ikke har fått med seg at det å være gulrot oransje IKKE er veldig in i 2020. 10 år for sent ute der. Kjolene blir kortere og lavere på brystet for hvert år som går. At hun ikke ser at hun har mistet seg selv er bare trist. Mulig å være sexy uten å være vulgær. At hun ikke tror hun har andre ting å vise frem ved seg selv en kløft og rumpe, er veldig kjipt for hennes del. Håper hun finner ut av det.

Må man ha implantater for å være blogger/influencer?

Skrevet
1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Må man ha implantater for å være blogger/influencer?

Jenny Skavlan er vel rimelig naturlig?

• Liker 1
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
Akkurat nå, LilleKlump skrev:

Jenny Skavlan er vel rimelig naturlig?

Tenker på rosablogger 😆

Skrevet

Jeg  forstår ikke hvordan noen mennesker tør å dele privatliv og legge ut så mange bilder av seg selv, spesielt når det går på til de grader av "forherlighet av utseendet ). Det er faktisk ikke normalt.

Man blir lett et objekt for forstyrrede personer, så jeg synes det virker  farlig / at de utsetter seg selv for risiko,

• Liker 5
Skrevet (endret)
17 hours ago, anna6 said:

Du mener sånn som her? Dette er slik jeg husker henne fra da hun begynte å blogge. Søt jente.

https://www.leneorvik.no/2010/05/20/20-mai-2010-3/

Edit: Legger også ved en link til en periode hvor jeg synes hun så veldig bra ut, omtrent da hun ga ut den første kolleksjonen for Bik Bok. https://vixen.no/2014/10/30/lene-orvik-jeg-var-litt-nervos/

Endret av Bloggleseren
  • Liker 4
Skrevet (endret)
45 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Du mener sånn som her? Dette er slik jeg husker henne fra da hun begynte å blogge. Søt jente.

https://www.leneorvik.no/2010/05/20/20-mai-2010-3/

Edit: Legger også ved en link til en periode hvor jeg synes hun så veldig bra ut, omtrent da hun ga ut den første kolleksjonen for Bik Bok. https://vixen.no/2014/10/30/lene-orvik-jeg-var-litt-nervos/

Ja, sånn der. Har også fulgt henne siden da. Likte henne veldig godt og fant mye inspirasjon i både henne og bloggen. Men det har strenet veldig ut på feil sti for min del. Kan ikke relatere i hele tatt lenger. Hun minner meg om hvilken som helst dame i midtlivskrise som finner ut at silikon er tingen, og som etter det omtrent har puppa ute ved hver anledning som byr seg. Se på meg, se på meg. Eller er vel helst rumpe og pupper hun vil folk skal se på. Og nivået på samfunn-og miljøengasjement da, det er et eget emne bare det. Det eneste Lene Orvik AS handler om er pupper, rumpe, selv bruning og tøy som kan vise dette enda bedre frem. Og dette speiles vel i de siste relasjonene hun har hatt. Etter Gard har det bare gått en vei og det er ikke oppover.😅 

Endret av anna6
Skrivefeil
  • Liker 12
Skrevet
18 timer siden, xxx123 skrev:

Hvilket bilde da?

På MINMOTE/VG. Kommer ikke til å linke eller legge ut bildet - det blir vel moderert som alt annet.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, blabla2226 said:

Hva tenker dere om denne kronikken, ift hvordan Lene forholder seg til kritikk?

https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vVwy9?utm_source=vgfront&utm_content=row-4

Jeg er ganske kritisk til hvordan Lene forholder seg til kritikk, spesielt når man tar i betraktning at hun er en kvinne i 30-åra som har holdt på i gamet i over ti år. Selv Caroline Berg Eriksen og Sophie Elise tåler mer kritikk enn henne. Et godt eksempel er fra januar i år, da hun ba om tilbakemelding på side ideer til hva den nye podcasten skulle handle om - blant annet gjorde hun i flere blogginnlegg et stort poeng ut av at hun nå skulle vise sin sårbare side. Vi som har fulgt bloggen en stund, vet at dette er gjenganger, og det blir aldri noe av. En eller annen poengterte nettopp det i en kommentar til blogginnlegget der Lene ba om tilbakemelding, og det tok hun tydeligvis ille opp. I neste innlegg gikk hun da i rette med leserne for å ha gitt en ærlig tilbakemelding om dette:

"Nå har jeg tatt steget og startet innspillingen av en podcast der jeg helt “naken” byr på meg selv – og da kjenner jeg at jeg blir litt oppgitt når noen føler behov for å trykke ned i stedet for å bygge opp under at man faktisk prøver å gjøre en innsats. Jeg tenker i hvertfall sånn at man alltid skal være positiv og støttende når andre mennesker gjør tiltak for noe – og ikke legge igjen kommentarer med “tvilende” tone. Men det er meg da ! 🙂 (før jeg snakker eller skriver så tenker jeg alltid på hvordan mottakeren leser / hører det)"

https://www.leneorvik.no/2020/01/20/takk/

Dét synes jeg blir veldig spesielt. Når du ber konkret om en tilbakemelding på at du skal vise deg mer sårbar, så må du faktisk tåle å få høre at leserne dine har hørt det før. Jeg synes det viser liten respekt å svare på den måten - respektløst overfor de leserne som faktisk tok seg tid til å svare på spørsmålene og trodde hun var interessert i deres ærlige mening. Og hva mener hun egentlig med at de prøver å trykke henne ned? Dette er langt ifra første gangen Lene har "kjeftet" på lesere som gir henne konstruktiv kritikk, så man må nesten gå ut fra at dette er noe hun tar skikkelig ille opp. Jeg har heller ikke sansen for den selvforherligende kommentaren mot slutten om at hun er så snill og empatisk sammenlignet med leserne sine, men selvskryt kommer visstnok fra hjertet, så det får vi bare tro på. Det er kanskje det som er den "ekte Lene".😇

• Liker 8
Skrevet
På 1.2.2020 den 21.57, Mariángel skrev:

Mener du dette?

https://1.vgc.no/drpublish/images/article/2020/01/31/24779473/1/big/2617951.jpg

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24779231/vixen-awards-tone-kom-i-mgp-kjolen

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hun lager en meningsmåling på story og lurer på om vi ønsker at hun skal prate om alternativ 1 blablabla.... eller alternativ 2 blababla,  på podcasten. Flest stemmer på alternativ 2, så da går hun for alternativ 1 😂 Hvorfor spør hun om hva vi vil høre om da, når det er helt uvesentlig for henne?

edit; nå ble det endret til 2🙈

Endret av Lulu21
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...