Gjest badesangen Skrevet 1. november 2019 #3981 Del Skrevet 1. november 2019 Hun er 10 år eldre enn Sophie Elise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cselena Skrevet 2. november 2019 #3982 Del Skrevet 2. november 2019 Lene fremstår som slank, brun og fit på insta, men på de ekte bildene/videoene som SE og Espen deler så er hun både en god del rundere og bleikere irl.. Og jeg sier bare "heia!" til naturlige bilder og former! Men, det er så trist at hun photoshop'er bildene sine og skaper kroppspress ved å fremstå så fake, unaturlig og ett desperat forsøk på ett perfekt glansbilde.. Det roper usikkerhet på lang vei! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 2. november 2019 #3983 Del Skrevet 2. november 2019 Syns vi skal oppføre oss bedre enn å komme med masse usaklige og negative stikk om utseendet hennes. Det holder vel med å si at hun ser annerledes ut på bildene til Sophie Elise enn på sine egne, og at det er nitrist og bekymringsverdig at disse påvirkerne tjener store penger på å fremme et urealistisk kroppsbilde når det meste åpenbart bare handler om skjønnhetsfiltere, poseringer og å velge ut den mest flatterende selfien av 100 stk. Det at hun ser eldre ut handler om overdrevne skjønnhetsbehandlinger, noe som er trist da hun er en naturlig pen jente. Hun har havnet i feil miljø (influencerbransjen) hvor alt dreier seg om utseende, fasade, materialisme, kunstig forskjønnelse og overfladiske verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badesangen Skrevet 2. november 2019 #3984 Del Skrevet 2. november 2019 Leppene er naturlige, thank you very much. Det du beskriver med hevede øyenbryn er vel vanlig ettervirkning av Botox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 2. november 2019 #3985 Del Skrevet 2. november 2019 8 timer siden, Gazpacho skrev: Syns vi skal oppføre oss bedre enn å komme med masse usaklige og negative stikk om utseendet hennes. Det holder vel med å si at hun ser annerledes ut på bildene til Sophie Elise enn på sine egne, og at det er nitrist og bekymringsverdig at disse påvirkerne tjener store penger på å fremme et urealistisk kroppsbilde når det meste åpenbart bare handler om skjønnhetsfiltere, poseringer og å velge ut den mest flatterende selfien av 100 stk. Det at hun ser eldre ut handler om overdrevne skjønnhetsbehandlinger, noe som er trist da hun er en naturlig pen jente. Hun har havnet i feil miljø (influencerbransjen) hvor alt dreier seg om utseende, fasade, materialisme, kunstig forskjønnelse og overfladiske verdier. Helt enig med deg! Lene er en veldig koselig kvinne, absolutt ikke noe stygt å si om henne. Takk Lene for en fin barn og ungdomstid ilag med deg, dette var barnet med bein i nesen som ikke tolererte mobbing!❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty3 Skrevet 2. november 2019 #3986 Del Skrevet 2. november 2019 På 1.11.2019 den 17.27, badesangen skrev: Hun er 10 år eldre enn Sophie Elise. Hun er vel 10 år eldre enn Sophie Elise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty3 Skrevet 2. november 2019 #3987 Del Skrevet 2. november 2019 Ahh beklager.. syntes det stod at hun så 10 år eldre ut! 😅 Når det er sagt. Denne tråden er mye av årsaken til at jeg følger med på instagramkontoen til Lene paralelt. Jeg har sjelden sett så mye surmaga oppgulp. Å være kvinne, og stikke nesa si ut skal man jammen være forsiktig med! Fint å se at noen tar oppgjør med drittslengiga. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. november 2019 #3988 Del Skrevet 2. november 2019 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 4. november 2019 #3989 Del Skrevet 4. november 2019 På 2.11.2019 den 15.56, Skrukketroll skrev: Helt enig med deg! Lene er en veldig koselig kvinne, absolutt ikke noe stygt å si om henne. Takk Lene for en fin barn og ungdomstid ilag med deg, dette var barnet med bein i nesen som ikke tolererte mobbing!❤️ jeg vet ikke helt jeg. Mobbing kan være så mangt. Jeg kjente aldri lene, men de gange jeg traff henne følte jeg meg usynlig. Hun sto der som oftest med rettetangen sin og forlangte at alle skulle gå på tær for å få henne klar til fest. Hilste ikke en gang på nye fjes, bare overså oss. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. november 2019 #3990 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) På 2.11.2019 den 15.56, Skrukketroll skrev: Helt enig med deg! Lene er en veldig koselig kvinne, absolutt ikke noe stygt å si om henne. Takk Lene for en fin barn og ungdomstid ilag med deg, dette var barnet med bein i nesen som ikke tolererte mobbing!❤️ Hmm,mm Endret 4. november 2019 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badesangen Skrevet 4. november 2019 #3991 Del Skrevet 4. november 2019 3 hours ago, galmamma said: jeg vet ikke helt jeg. Mobbing kan være så mangt. Jeg kjente aldri lene, men de gange jeg traff henne følte jeg meg usynlig. Hun sto der som oftest med rettetangen sin og forlangte at alle skulle gå på tær for å få henne klar til fest. Hilste ikke en gang på nye fjes, bare overså oss. Har du vært på fest med Lene? 🙈 Er du da objektiv nok til å kritisere merkevaren og blogg....? Bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 4. november 2019 #3992 Del Skrevet 4. november 2019 26 minutter siden, badesangen skrev: Har du vært på fest med Lene? 🙈 Er du da objektiv nok til å kritisere merkevaren og blogg....? Bare spør. Enig! Innlegg av typen "Jeg møtte henne noen ganger og hun virka overlegen" blir veldig anekdotisk, og jeg synes ikke det tilfører noe til debatten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. november 2019 #3993 Del Skrevet 4. november 2019 16 minutter siden, Fju skrev: Enig! Innlegg av typen "Jeg møtte henne noen ganger og hun virka overlegen" blir veldig anekdotisk, og jeg synes ikke det tilfører noe til debatten. Enig. Vi aner jo ikke om personen faktisk har vært på fest med Lene. Alle kan si " jeg var på fest med xxxx og hun var veldig...... " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badesangen Skrevet 4. november 2019 #3994 Del Skrevet 4. november 2019 Ny pastasnap fra NY i dag. Syns det har vært voldsomt mye pasta og hvitvin siden Capri. Litt merkelig for en som ikke tåler gluten... Quote Som dere vet så tåler ikke jeg så godt hvete, det har jeg ikke gjort på mange år – magen blir helt i ubalanse! Så styrer unna det så langt det går. https://www.leneorvik.no/2017/05/10/fersk-lunsjkos/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 5. november 2019 #3995 Del Skrevet 5. november 2019 Lene hadde en inntekt på litt over 800 000 i fjor. Hvordan kan en slik inntekt finansiere den enorme reisinga og shoppingen? Tjener mer enn det selv og skjønner ikke hvordan det henger ihop.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badesangen Skrevet 5. november 2019 #3996 Del Skrevet 5. november 2019 Leilighetssalg i pluss for noen år siden, gratis oppussing, (forsøk på) salg av leilighet med enorm gevinst. Ellers er det vel ikke såå dyrt og reise og bo, også har hun kanskje greie avtaler for å finansiere klær/mat, jmf spons. Men krana med pengestrømmen renner kanskje ikke like friskt lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 5. november 2019 #3997 Del Skrevet 5. november 2019 13 minutter siden, badesangen skrev: Leilighetssalg i pluss for noen år siden, gratis oppussing, (forsøk på) salg av leilighet med enorm gevinst. Ellers er det vel ikke såå dyrt og reise og bo, også har hun kanskje greie avtaler for å finansiere klær/mat, jmf spons. Men krana med pengestrømmen renner kanskje ikke like friskt lenger. At man tjener penger på leilighetssalg hjelper ikke når de går rett inn i ny leilighet. Og spons er en del av skattbar inntekt, så de skal inngå i de 800 000 ( gitt at hun rapporterer inn da..) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badesangen Skrevet 5. november 2019 #3998 Del Skrevet 5. november 2019 Nå spekulerer jeg, men fikk ikke hun og Gard ca en mill hver i ren fortjeneste etter forrige leilighetsalg? Mener de fikk solgt den for over 6 mill. Tror ikke de gav så mye ved kjøp. Hun har eid i Oslo siden 2010, så hun var med på voldsom verdistigning. Ellers er det fornøyelig å lese om innrapportering av skattbar inntekt. Jeg sier ikke at dette gjelder Lene spesielt, men vil tro at i bloggverdenen så har det vært og er det ville vesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 5. november 2019 #3999 Del Skrevet 5. november 2019 7 hours ago, Kaffemonsteret said: Lene hadde en inntekt på litt over 800 000 i fjor. Hvordan kan en slik inntekt finansiere den enorme reisinga og shoppingen? Tjener mer enn det selv og skjønner ikke hvordan det henger ihop.. Hun ser ut til å bytte Hotel i NY annenhver dag, som er et tegn på spons. Hun skriver vel til alle de instavennlige hotellene og ber om gratis netter mot promotering på hennes kanaler. i tillegg når klær, sko, hudprodukter, sminke, matleveransene, møbler, nips etc. er spons så blir det ikke mange utgifter igjen for Lenemor. «Free for those who can afford it» var det noen som sa. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 6. november 2019 #4000 Del Skrevet 6. november 2019 På 4.11.2019 den 15.34, badesangen skrev: Har du vært på fest med Lene? 🙈 Er du da objektiv nok til å kritisere merkevaren og blogg....? Bare spør. Hvorfor kan jeg ikke kritisere merkevaren og blogg. Jeg har vert på vors med lene ett par ganger. Fikk ikke ett særlig bra inntrykk bare. Husker hun som overlegen og selvopptatt.. Og ikke i nærheten av slik hun fremstiller seg selv på bloggen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå