Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, hippyskippy skrev:

Men hun har da ingenting å komme med i en eventuell podcast? Hjelper ikke at hun gjør stemmen sin så søt, så søøøøt når hun snakker heller. Nei takk, neste. 

Nei, det blir vel nok en kjendis-bablepodd. Jeg tenker at den kan jo umulig bli kjedeligere enn bloggen, slik ting er nå. Men jeg tror hun er litt seint ute med å hoppe på denne trenden, alle har jo podkast nå, vi trenger jo ikke flere. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pocahontas10000 skrev:

Sikkert boligtips, eller dele livserfaring i godt selskap med kjendisvenner

Det der blir bra spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen

Hvis hun parer opp med noen som kan utfylle henne, så blir det nok bra. Tenker Espen Hilton, men han er jo megaslitsom. Hadde vært interessant med samtaler med tidligere mobbeoffer (Hilton) og alle tiders Prom-Queen-Lene, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoMe- venninner som lager podcast der de forteller ufiltrert og ærlig, rett fra levra. 3 år for sent. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen

Blånekting av å ha fylt noe som helst i leppene, i kommentarfeltet. Interessant. Har vi med et kroneksempel på gaslighting å gjøre her? For jeg begynner å tvile på om jeg bare har sett feil de siste par åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man tegne leppene større, men alle ser jo at det ikke bare er det! Ingen klarer å tegne en så tykk kant på overleppa som stikker ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Blomster456 skrev:

Selvfølgelig kan man tegne leppene større, men alle ser jo at det ikke bare er det! Ingen klarer å tegne en så tykk kant på overleppa som stikker ut. 

Nemlig. Helt latterlig hun lyver om å ikke ha fylt på leppene igjen. Det er jo veldig lett å se. 🙈Vi er ikke dumme og lett å gjennomskue 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har svart tidligere på at hun bare fylte bittelitt (0,15), mens nå svarer hun på en kommentar at hun fylte 0,30.. Så troverdig🙄 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badesangen

Kule sko hun har fått seg da, fra &otherstories. Kan man da anta hun samarbeider med dem, siden hun nevner dem? Lene inspirerer veldig (i hvert fall meg) på klesfronten. Det er mest fordi man kan stole på at hun alltid har det nyeste av det nye. Det er alltid box fresh. Hun klarer også å sette sammen antrekk som er flatterende, kule, sexy, sammenhengende, voksent. Edgy, som hun selv kaller det. Et vandrende motemagasin. Også påstår hun at hun ikke driver moteblogg? Litt forvirrende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska

Man ser jo på stories på Instagram at hun har fått andenebb. Sånn nebb som er typisk for folk som har injisert noe i leppene. 

Og apropos moteblogg.. Hun har prestert å skrive i et blogginnlegg nå nylig at med en viss type bh under genseren ser man "hohoooo så hot ut". Hvem i alle dager skriver slik om seg selv i en alder av 32 år? Hahaha, kjenner jeg blir irritert over fjortisfaktene hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, badesangen skrev:

Kule sko hun har fått seg da, fra &otherstories. Kan man da anta hun samarbeider med dem, siden hun nevner dem? Lene inspirerer veldig (i hvert fall meg) på klesfronten. Det er mest fordi man kan stole på at hun alltid har det nyeste av det nye. Det er alltid box fresh. Hun klarer også å sette sammen antrekk som er flatterende, kule, sexy, sammenhengende, voksent. Edgy, som hun selv kaller det. Et vandrende motemagasin. Også påstår hun at hun ikke driver moteblogg? Litt forvirrende..

Hver sin smak, men jeg blir ikke så imponert av at folk med masse penger klarer å sette sammen kule antrekk. Det skulle bare mangle, liksom. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gazpacho
9 timer siden, Fju skrev:

Hver sin smak, men jeg blir ikke så imponert av at folk med masse penger klarer å sette sammen kule antrekk. Det skulle bare mangle, liksom. 

Haha, ikke sant? På samme måte som at en del syns at hun har et stilig hjem. Det er jo ikke akkurat vanskelig når hun kan gå inn i en interiør-og møbelbutikk og peke på alt hun vil ha og få det gratis mot å reklamere for det på blogg og Instagram. Nei vent, hun mottar jo titusenvis eller hundretusenvis av kroner i annonsørpenger for å innrede hjemmet sitt med de siste trendene. Hvem hadde ikke hatt det stilig hjemme da liksom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen

Har hun så masse penger da? Å følge trender som hobby, må per definisjon være et gedigent pengesluk. Hun sitter på en leilighet hun ikke får solgt, og reiser veldig mye. Alt det kan ikke være bare spons. Lenge siden hun hadde samarbeid med noen storaktør, også. Det ble ingen ecco-sko denne vinteren eller forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå får vi jo se leppene til Lenemor før og etter sminketriks, så da regner jeg med hun klarer «bevise» at hun ikke har tuklet med Guds skaperverk 🙊 Sier meg enig med kommentar lenger oppe; gøy at hun tidligere på bloggen hevdet å ha sprøyte inn pittelitt (0,15), mens nå var pittelitt økt til 0,3. Det økte ikke troverdigheten hennes akkurat 🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...