Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest badesangen

Fascinerende at samtidig som hun kjører narrativet om den reflekterte, modne, selvstendige Lene, så er alt samtidig hyperseksualisert. Lakkbukser, rompe, ørsmå bikinier og "kom hit"-blikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å komme inn hit for å gi Lene et kompliment. I det siste så har hun tatt av løsvipper og roet ned på fillers i ansikt og lepper. Hun så mye mer naturlig ut, og så mye bedre ut. Så kikket jeg på Instagram og story i dag og ser deet andenebbet. Tror hun har fylt i ansiktet også, hun så litt puffy ut. Det er hennes valg selvfølgelig, men jeg tror virkelig at de som holder på med sånt blir helt blinde på eget utseende etterhvert.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, badesangen skrev:

Fascinerende at samtidig som hun kjører narrativet om den reflekterte, modne, selvstendige Lene, så er alt samtidig hyperseksualisert. Lakkbukser, rompe, ørsmå bikinier og "kom hit"-blikk. 

Ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
15 minutter siden, O.G. said:

Ikke sant.

Jeg har fulgt bloggen til Lene i mange år. Hun har rukket utrolig mye på sine noen-og-30 år, nesten så hun har rukket å leve mange liv på sitt ene. Og alt har vært grundig dokumenert på SoMe. Småbyidyllen med ungdomskjæresten, viltgryte og klesbutikkjobb. Den spede starten på utenlandsfartingen, med charterturer med storfamilien til syden. Kjøpesenterjobben som ble til toppblogging. Den Store Reisen til Oslo. Eget klesmerke (var det ikke?), moteblogg, ymse og merkelige engasjement og småjobber. Uforklarlig kontorjobbing (med hva? Som hva?). Trening. Nytt forhold. Oppussing av leiligheter, hytteturer med den skamkjekke atleten sin. Klesdesign, samarbeid, smykker, kolleksjoner. Nå har hun gått internasjonalt. Striglet og stram på toppen av verden i New York. Nå er det jazz og selvhjelpsbøker i finans, og hinting om enda større planer det fristes med. Hun har teft for å skape blest rundt seg selv, og stadig å fornye seg og holde seg aktuell. Hun er sin egen merkevare, det står det respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, badesangen skrev:

Jeg har fulgt bloggen til Lene i mange år. Hun har rukket utrolig mye på sine noen-og-30 år, nesten så hun har rukket å leve mange liv på sitt ene. Og alt har vært grundig dokumenert på SoMe. Småbyidyllen med ungdomskjæresten, viltgryte og klesbutikkjobb. Den spede starten på utenlandsfartingen, med charterturer med storfamilien til syden. Kjøpesenterjobben som ble til toppblogging. Den Store Reisen til Oslo. Eget klesmerke (var det ikke?), moteblogg, ymse og merkelige engasjement og småjobber. Uforklarlig kontorjobbing (med hva? Som hva?). Trening. Nytt forhold. Oppussing av leiligheter, hytteturer med den skamkjekke atleten sin. Klesdesign, samarbeid, smykker, kolleksjoner. Nå har hun gått internasjonalt. Striglet og stram på toppen av verden i New York. Nå er det jazz og selvhjelpsbøker i finans, og hinting om enda større planer det fristes med. Hun har teft for å skape blest rundt seg selv, og stadig å fornye seg og holde seg aktuell. Hun er sin egen merkevare, det står det respekt av.

Det kommer an på hvilke verdier man har om man har respekt for hva Lene har gjort ut av livet sitt. Ut fra mine verdier er denne konsumerismen hun representerer ikke noe å respektere som sådan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
Just now, O.G. said:

Det kommer an på hvilke verdier man har om man har respekt for hva Lene har gjort ut av livet sitt. Ut fra mine verdier er denne konsumerismen hun representerer ikke noe å respektere som sådan. 

Objektivt sett er hun knakende dyktig i jobben sin, var vel det jeg skulle fram til. Forsåvidt enig i det du poengterer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, badesangen skrev:

Objektivt sett er hun knakende dyktig i jobben sin, var vel det jeg skulle fram til. Forsåvidt enig i det du poengterer her.

Hvilken jobb mener du hun er så knakende dyktig til da?

Jeg spør pga denne leiligheten som hun "designet" er ikke solgt enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
4 hours ago, O.G. said:

Hvilken jobb mener du hun er så knakende dyktig til da?

Jeg spør pga denne leiligheten som hun "designet" er ikke solgt enda....

Den leiligheten fikk hun spesialutformet til seg selv, akkurat slik hun selv ønsket. Helt ned til gullfugen i gulvet på dass. Kanskje det er sunt for henne å måtte sitte på den en stund. Hun har ellers en trang til voldsom bruk- og kast mentalitet, der alt være flunkende nytt, fresht og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, badesangen skrev:

Hæ?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
19 minutter siden, XbellaX said:

Hæ?

7 minutter siden, smalls said:

Sier jeg og. Hæ?

Hva er hæ med det? Jeg sier hun er god i jobben sin. Holder interessen oppe. Holder seg interessant og aktuell. Hun har en 200-siders tråd på KG. Selv som gammel traver i gamet. At dette er fakta. Objektivt. Samme hva man måtte mene om henne og livet hennes/bloggen ellers. Kanskje jeg formulerte meg klønete, men så slipper jeg heldigvis å leve av å kommunisere med mine søte lesere, da 😄.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, badesangen skrev:

Hva er hæ med det? Jeg sier hun er god i jobben sin. Holder interessen oppe. Holder seg interessant og aktuell. Hun har en 200-siders tråd på KG. Selv som gammel traver i gamet. At dette er fakta. Objektivt. Samme hva man måtte mene om henne og livet hennes/bloggen ellers. Kanskje jeg formulerte meg klønete, men så slipper jeg heldigvis å leve av å kommunisere med mine søte lesere, da 😄.

Ingenting er objektivt når det kommer ut av munnen på et menneske. Jeg reagerte fordi jeg IKKE synes hun er så knakenes god i jobben sin. Jeg synes hun er forbausende dårlig, men hun er en søt jente i sin beste alder, som hiver litt rundt seg med vippeserum og minimalistisk stil. Dessverre er det nok til å holde liv i bloggen. Når det er sagt så er hun sikkert en hyggelig og grei person, men bloggen er et herrens oppgulp av gamle klisjeer, selvmotsigelser og reklamedrit. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
Just now, XbellaX said:

Ingenting er objektivt når det kommer ut av munnen på et menneske. Jeg reagerte fordi jeg IKKE synes hun er så knakenes god i jobben sin. Jeg synes hun er forbausende dårlig, men hun er en søt jente i sin beste alder, som hiver litt rundt seg med vippeserum og minimalistisk stil. Dessverre er det nok til å holde liv i bloggen. Når det er sagt så er hun sikkert en hyggelig og grei person, men bloggen er et herrens oppgulp av gamle klisjeer, selvmotsigelser og reklamedrit. 

Ja, og likevel er hun C-kjendis. Får oppslag i landsdekkende aviser når hun bytter kjæreste. Lukrative samarbeidsavtaler (noe på gang med Stordalen nå?). Og tjener til smør på brødet ved å poste bilder av seg selv med knekk i hofta i stuespeilet på Instagram. Da gjør hun noe rett. Hun gjør faktisk mye rett, for hun trenger tilsynelatende bare anstrenge seg minimalt for å vedlikeholde status (jamfør 3 bloggposter i måneden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, badesangen skrev:

Den leiligheten fikk hun spesialutformet til seg selv, akkurat slik hun selv ønsket. Helt ned til gullfugen i gulvet på dass. Kanskje det er sunt for henne å måtte sitte på den en stund. Hun har ellers en trang til voldsom bruk- og kast mentalitet, der alt være flunkende nytt, fresht og spennende.

Spesialutformet ja. Det skal være bra sant. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, badesangen skrev:

Ja, og likevel er hun C-kjendis. Får oppslag i landsdekkende aviser når hun bytter kjæreste. Lukrative samarbeidsavtaler (noe på gang med Stordalen nå?). Og tjener til smør på brødet ved å poste bilder av seg selv med knekk i hofta i stuespeilet på Instagram. Da gjør hun noe rett. Hun gjør faktisk mye rett, for hun trenger tilsynelatende bare anstrenge seg minimalt for å vedlikeholde status (jamfør 3 bloggposter i måneden).

Det er jo faktisk ganske sant - siden hun tydeligvis lever av dette så må hun jo ha nok følgere til at hun får div. sponset. 

Vet ikke hvor mye hun tjener på smykke/kles-kolleksjoner og evnt. annet.  Tidligere tror jeg jo hun har tjent på leilighetssalgene sine. 

Vet ikke om hun var heldig og har vært med i gamet - tror det er vanskelig for nye bloggere å bli store nå hvis ikke de er med i en eller annen realityserie.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
18 timer siden, badesangen skrev:

Skikkelig uenig med deg i at hun allerede har rukket å leve flere liv med sitt ene. Bare fordi hun har rukket å bo både i bygd og by og fordi hun har hatt et par ulike jobber og et par ulike kjærester. Hun har ikke hatt noen enorme oppturer eller nedturer, hun surfer tilsynelatende gjennom livet med få anstrengelser. Ikke har hun tatt en solid utdannelse eller hatt en spennende og krevende karriere og ikke har hun fått barn. Jeg syns ikke hun har opplevd mer enn de fleste. Jeg har selv bodd i utlandet i fbm studier og det er noe veldig, veldig mange gjør uten å mene at de dermed har levd flere liv enn andre.

Er enig med deg i at hun har gjort noe rett underveis da, hun poster typ tre innlegg i måneden med klassiske Sophie Elise bilder, dvs med nesten naken rumpe og pupper presset inn i kamera, og tjener tilsynelatende nok til livets opphold. Med mindre hun har en jobb på si som ingen vet om. For hun brenner MYE penger mtp at hun tilaynelatende nesten ikke jobber noenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, badesangen skrev:

Mitt inntrykk er at denne leiligheten først og fremst ble designet med ett mål for øyet, å ta seg godt ut på Instagram og blogg.

Endret av Mädchen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska
2 timer siden, Mädchen skrev:

Mitt inntrykk er at denne leiligheten først og fremst ble designet med ett mål for øyet, å ta seg godt ut på Instagram og blogg.

Og det ironiske er at jeg aldri har sett en mer kjedelig og fargeløs leilighet, uten noe personlighet, enn hennes. Men det funker visst på Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ett blogginnlegg på to uker.. Og Lenemor som for litt siden beklaga og skreiv at hun skulle skjerpe seg og var "endelig" tilbake for fullt på bloggen🙄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen

Blogging som sådan, er vel et døende medium. Hun var vel heller aldri mye til skribent. Det er bildene, antrekkene, tingene, duppedittene, fjesene og statussymbolene folk er interesserte i, og de kan man like gjerne vise på IG. Derav yrkestittelen Influencer, og ikke blogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...