acna Skrevet 2. september 2019 #3861 Del Skrevet 2. september 2019 17 timer siden, Fredrik29 skrev: Flink å synge da (sangvideo på instastory) Enig! Veldig fin stemme! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 3. september 2019 #3862 Del Skrevet 3. september 2019 sikkert redigert 😂 neida, joda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. september 2019 #3863 Del Skrevet 3. september 2019 Hun hadde veldig fin sangstemme 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 3. september 2019 #3864 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg er enig i at hun er flink å synge. Men hun har ikke noe som skiller henne ut fra andre som tester ut sangkonkurranser, vinner, og blir borte igjen. Hun hadde sikkert egnet seg til å være med på noen remixer sammen med folk fra EOTB 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freia. Skrevet 10. september 2019 #3865 Del Skrevet 10. september 2019 Prisen på leiligheten går sakte men sikkert ned, nå ligger den på 7,5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 11. september 2019 #3866 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Hva lå den på de andre rundene? Endret 11. september 2019 av Regine. Kom inn en feil bokstav 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 13. september 2019 #3867 Del Skrevet 13. september 2019 Hva med å sette en normal pris for deretter å få noen bud. Eneste sett å få solgt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cselena Skrevet 14. september 2019 #3868 Del Skrevet 14. september 2019 Alkohol i reklame innlegg på insta story🤨 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 22. september 2019 #3869 Del Skrevet 22. september 2019 Har tenkt litt på stilen til Lene. Hun er flink å kle seg, men hun er jo helt avhengig av at alt skal være nytt. Hun bruker jo ikke klær på en kreativ måte. Det er ikke mye gjenbruk å spore, og man ser sjelden de samme plaggene igjen. Alt skal være nytt, nytt, nytt. Og det er jo ikke noe folk flest kan ta seg råd til, så jeg lurer på hva hun prøver å påvirke, og om hun har gjort seg opp noen tanker om dette. Sånn bortsett fra "viktigheten av å følge drømmene sine", that is. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 23. september 2019 #3870 Del Skrevet 23. september 2019 Jeg kom tilfeldigvis over instakontoen til Gard idag. Han virker å være veldig lykkelig med hun nye. Og hun virker kjempesøt. Jeg lurer på hva LO tenker om at han har gått videre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 23. september 2019 #3871 Del Skrevet 23. september 2019 2 timer siden, bonsaijenta skrev: Jeg kom tilfeldigvis over instakontoen til Gard idag. Han virker å være veldig lykkelig med hun nye. Og hun virker kjempesøt. Jeg lurer på hva LO tenker om at han har gått videre. Er det ikke ganske lenge siden de gikk fra hverandre da? Er ikke sikkert hu da har så mange tanker om at han har gått videre... 🤷🏼♀️ Jeg er ganske spent på om leiligheten blir solgt som den er! (Og hva den evnt blir solgt for...) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. september 2019 #3872 Del Skrevet 27. september 2019 Har ikke leiligheten ligget ute til salgs ei god stund nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 27. september 2019 #3873 Del Skrevet 27. september 2019 35 minutter siden, O.G. skrev: Har ikke leiligheten ligget ute til salgs ei god stund nå? Jo, men ikke rart hun ikke får solgt den. Leiligheten er overpriset og utrolig upraktisk 🤦♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 27. september 2019 #3874 Del Skrevet 27. september 2019 Leiligheten er jo igrunn kjempefin, men veeeeeldig upraktisk for de aller fleste. Bad/soverom, null oppbevaring, og et alt for stort trendfokus er ikke akkurat positivt når man skal selge. Den er sannsynligvis utdatert om et par år (hvis man tenker trender), og da er det noen svært kostbare endringer som må gjøres for å oppdatere den. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 27. september 2019 #3875 Del Skrevet 27. september 2019 1 time siden, smalls skrev: Jo, men ikke rart hun ikke får solgt den. Leiligheten er overpriset og utrolig upraktisk 🤦♀️ Nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 27. september 2019 #3876 Del Skrevet 27. september 2019 Hun har laget en sær leilighet som hun liker, ikke rart at den ikke blir solgt da....man må treffe bredere hvis man vil selge og tjene penger på leiligheter... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 27. september 2019 #3877 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Totalt upraktisk, men ja kanskje hun hadde fått solgt den om hun var en større "kjendis". Prisen må ihvertfall ned.🤣 Endret 27. september 2019 av TyrkiskPepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 27. september 2019 #3878 Del Skrevet 27. september 2019 Hva var prisen på opprinnelig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 27. september 2019 #3879 Del Skrevet 27. september 2019 Hadde jeg vært steinrik og singel, uten barn hadde jeg elsket leiligheten hennes. Den er jo superfin for 1 pers. Men hvor mange som er alene kjøper så dyr leilighet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 30. september 2019 #3880 Del Skrevet 30. september 2019 Bare jeg som syns hun ser mye mer ut som «seg selv» igjen i ansiktet? Nå er de falske vippene av også, så det gjør nok mye, men tenkte på det før de gikk også. Hun var veldig oppblåst av botox en periode, men ser mye mer vanlig ut nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå