Gjest RødSofa Skrevet 4. juni 2019 #3622 Skrevet 4. juni 2019 Det er så synd at et innlegg som handler om å tilbringe tid med familien ender opp sin enda et reklameinnlegg med fokus på brunfarge og igjen kropp!
smalls Skrevet 5. juni 2019 #3623 Skrevet 5. juni 2019 Hun er vel over 30? Synes det da er veldig kleint hun søker etter bekreftelse hele tiden. Tenker på bildene hun legger ut på IG. Jeg søkte mye bekreftelse da jeg var 20 år liksom, men ikke nå lengre 4
Mekkapekka Skrevet 5. juni 2019 #3624 Skrevet 5. juni 2019 Syyykt kort den kjolen hun har på seg på siste Insta bilde😲 Hadde vært en nydelig kjole om den hadde vært 20 cm lengre... 3
galmamma Skrevet 5. juni 2019 #3625 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, Mekkapekka skrev: Syyykt kort den kjolen hun har på seg på siste Insta bilde😲 Hadde vært en nydelig kjole om den hadde vært 20 cm lengre... Shit! Den var kort ja... 2
Mimko Skrevet 5. juni 2019 #3626 Skrevet 5. juni 2019 7 timer siden, Mekkapekka skrev: Syyykt kort den kjolen hun har på seg på siste Insta bilde😲 Hadde vært en nydelig kjole om den hadde vært 20 cm lengre... Kanskje det er en topp? Lene er jo ikke akkurat veldig høy, så dersom den er så kort på henne, må den jo være minimal på noen med gjennomsnittshøyde. 1
Jordbærogfløte Skrevet 5. juni 2019 #3627 Skrevet 5. juni 2019 Jeg tror ikke et sekund på at den dype, gyldne brunfargen kommer fra en boks med kapsler.. 🙈🤥 6
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 6. juni 2019 #3628 Skrevet 6. juni 2019 Hun skal ha for den at hun har en rå kropp og kan gå i det meste. La oss satse på hun dyser ned "sexy imaget" om hun blir Mamma!😂
Jordbærogfløte Skrevet 6. juni 2019 #3629 Skrevet 6. juni 2019 Nå kan hun leve et liv à la «Sex & singelliv» som Carrie gjorde i New York. Hun skriver jo sin egen spalte, bloggen, og er nysgjerrig på storbylivet. Kanskje dukker mr Big opp når hun minst aner det ❤️.. Hun skal ha for at hun tør i hvert fall.. 4
*Emma* Skrevet 6. juni 2019 #3630 Skrevet 6. juni 2019 Men hva skal hun egentlig gjøre i New York? Skulle hun ikke være der lenge? Jeg elsker NY og skulle gjerne vært der noen uker, men man blir jo «lei av ferie» om man bare skal sulle rundt? Eller skulle hun noe spesielt? Hun har vel ikke visum så hun kan jobbe?
Gjest CecilieX Skrevet 6. juni 2019 #3631 Skrevet 6. juni 2019 18 minutter siden, *Emma* skrev: Men hva skal hun egentlig gjøre i New York? Skulle hun ikke være der lenge? Jeg elsker NY og skulle gjerne vært der noen uker, men man blir jo «lei av ferie» om man bare skal sulle rundt? Eller skulle hun noe spesielt? Hun har vel ikke visum så hun kan jobbe? Hun skrev i dette innlegget at planen var å bli i 4 - 6 uker. https://www.leneorvik.no/2019/04/08/when-sky-is-the-limit/
*Emma* Skrevet 6. juni 2019 #3632 Skrevet 6. juni 2019 1 minutt siden, CecilieX skrev: Hun skrev i dette innlegget at planen var å bli i 4 - 6 uker. https://www.leneorvik.no/2019/04/08/when-sky-is-the-limit/ Takk. Så det var ikke lenger nei. Da blir det vel mest bare som en veldig lang ferie da. 3
Vidamarie Skrevet 6. juni 2019 #3633 Skrevet 6. juni 2019 Reise alene, finne seg selv, utfordre seg selv. Er det ikke sånn 20åringer gjør? Reise alene til et sted uten noen plan. Ikke 30åringer.... 4
Gjest Tulleruska Skrevet 6. juni 2019 #3634 Skrevet 6. juni 2019 5 timer siden, CecilieX skrev: Hun skrev i dette innlegget at planen var å bli i 4 - 6 uker. https://www.leneorvik.no/2019/04/08/when-sky-is-the-limit/ Hun skriver og snakker som at hun skal være borte i månedsvis, eller år... Avskjedsmiddag med venninner, ferie med familien. Jeg må le litt. Fire uker er ingenting. Da har man ikke kommet ut av feriemodusen før man må reise tilbake til Norge igjen. Jeg hadde håpet at hun skulle være der minst tre måneder, leie en leilighet og skrive om livet. Ikke livet på hotell og alle de fancy restaurantene. I tillegg er det jo snart sommerferie i dette landet, og da vil jeg tro at vennene hennes tar turen over (i alle fall noen). Så det er jo ikke sikkert hun blir så mye alene i det hele tatt.
ReinaSiete Skrevet 6. juni 2019 #3635 Skrevet 6. juni 2019 (endret) 1 hour ago, Vidamarie said: Reise alene, finne seg selv, utfordre seg selv. Er det ikke sånn 20åringer gjør? Reise alene til et sted uten noen plan. Ikke 30åringer.... Altså, kan man ikke reise alene, «finne seg selv» eller utfordre seg selv fordi man bikker 30? Det er ikke rart mange kvinner gruer seg til tredveårene når man stadig blir påminnet om alt du ikke lenger kan gjøre - oftest fra andre kvinner. Endret 6. juni 2019 av ReinaSiete 24
smalls Skrevet 7. juni 2019 #3636 Skrevet 7. juni 2019 10 timer siden, Vidamarie skrev: Reise alene, finne seg selv, utfordre seg selv. Er det ikke sånn 20åringer gjør? Reise alene til et sted uten noen plan. Ikke 30åringer.... Hva er galt med å reise alene som 30 åring? Noen er bare veldig spontane og liker å ta ting som det kommer. Ingenting galt med det 11
Jordbærogfløte Skrevet 7. juni 2019 #3637 Skrevet 7. juni 2019 Nok en annonse for å få bedre hud.. Dette «magiske» pulveret har ca 70 % av alle kvinnelige bloggere skrevet om før så dette er lite originalt.. Like lite spennende som kapslene med betakaroten. Hun kan heller lage et innlegg om hvordan hun sminker brynene sine for det synes godt at hun har tegnet dem opp 🙈. 3
Nobile Skrevet 7. juni 2019 #3638 Skrevet 7. juni 2019 3 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Nok en annonse for å få bedre hud.. Dette «magiske» pulveret har ca 70 % av alle kvinnelige bloggere skrevet om før så dette er lite originalt.. Like lite spennende som kapslene med betakaroten. Hun kan heller lage et innlegg om hvordan hun sminker brynene sine for det synes godt at hun har tegnet dem opp 🙈. Hvordan hun velger å ha brynene er vel ikke noe som kan gjemmes under konstruktiv kritikk? 3
Jordbærogfløte Skrevet 7. juni 2019 #3640 Skrevet 7. juni 2019 1 time siden, Nobile skrev: Hvordan hun velger å ha brynene er vel ikke noe som kan gjemmes under konstruktiv kritikk? Det er heller ikke meningen.. Tanken min er at at hun skrive om noe annet som ikke innebærer annonser. Det er en del som har etterspurt hvordan hun sminker seg så jeg skjønner ikke at du tror at jeg har en annen agenda bak mitt innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå