Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Showmustgoon skrev:

Spennende at månedens Glossybox ikke bare gir utrolig glød til huden men at den også endrer fargen på genseren din. Det er fremskritt gitt! 

😂

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lengre «tankeinnlegg» om relasjoner er publisert på bloggen hennes nå. Forfriskende med noe annet med fokus på kropp og utseende. Det skal hun ha! Når det er sagt ble jeg nysgjerrig på hva som ligger bak linjene..

• Liker 2
Skrevet

Enig.. nysgjerrig på hvem disse to personene er 😅

• Liker 2
Skrevet

Leser ikke bloggen hennes fast, men det siste innlegget hennes traff meg veldig. Kjente meg veldig igjen. 

Skrevet

Det er jo ganske tydelig at det er kjell ola... Han sutret og var usikker, og hun følte at hun ikke kunne si det som det var for at han ikke skulle ta det personlig/bli lei seg eller såret

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, galmamma skrev:

Det er jo ganske tydelig at det er kjell ola... Han sutret og var usikker, og hun følte at hun ikke kunne si det som det var for at han ikke skulle ta det personlig/bli lei seg eller såret

Det slo meg også.. Hintene var ganske tydelige.. Men dette blir nok slettet pga spekulasjoner..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og der var annonsemerkingen på plass.. Det var to dager for sent det! Får slike «tabber» noen konsekvenser?? «Bare glemte meg litt, jeg».. 😬🤭

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 14
Skrevet

Hvordan gikk det egentlig med leilighetssalget?

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, hippyskippy skrev:

Hvordan gikk det egentlig med leilighetssalget?

Samme lurer jeg på. Må være vanskelig å få solgt den leiligheten, tenker jeg da. Litt for overpriset og ikke særlig praktisk 

• Liker 1
Skrevet
På 13.5.2019 den 17.30, eeyoree skrev:

Leser ikke bloggen hennes fast, men det siste innlegget hennes traff meg veldig. Kjente meg veldig igjen. 

Synes det var ufattelig dårlig skrevet. Hun er virkelig ikke flink til å skrive.. 

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Papirfly, mod.

Skrevet (endret)
2 timer siden, Rægs skrev:

Hun burde senke prisen. Kanskje derfor ingen er interessert? Prisen er for høy 

Vet det er mye dyrere i Oslo enn her jeg bor, men her kan man få et flott stort hus til den prisen. 

Endret av smalls
  • Liker 3
Skrevet
På 15.5.2019 den 11.37, smalls skrev:

Hun burde senke prisen. Kanskje derfor ingen er interessert? Prisen er for høy 

Vet det er mye dyrere i Oslo enn her jeg bor, men her kan man få et flott stort hus til den prisen. 

Problemet er vel at hun har gjort leiligheten lite salgbar. Hvem ønsker å betale så mye for noe så upraktisk? Ekstra soverom er et must, enten man er singel eller samboer. Det samme gjelder lagringsplass. Det er så å si null skapplass i leiligheten. 

Hun har satt ned prisen til 7,6. 

Blir fortsatt overrasket om den går til det😬

• Liker 11
Gjest Lagerbestilling
Skrevet (endret)
10 timer siden, bonsaijenta skrev:

Problemet er vel at hun har gjort leiligheten lite salgbar. Hvem ønsker å betale så mye for noe så upraktisk? Ekstra soverom er et must, enten man er singel eller samboer. Det samme gjelder lagringsplass. Det er så å si null skapplass i leiligheten. 

Hun har satt ned prisen til 7,6. 

Blir fortsatt overrasket om den går til det😬

Det var et solid fall i pris fra 8,2 mill som hun først la den ut for. Da kan det ikke ha vært noen interesse i det hele tatt. Det er ikke så rart da, som du sier så har hun gjort leiligheten veldig upraktisk og lite salgbar. Hvis det stemmer at hun ønsker å leve av å kjøpe og pusse opp leiligheter for så å selge dem med fortjeneste så har hun MYE å lære... Hun har fjernet nesten all skapplass, gjort stue/kjøkken trangere med de sponsede smijernsveggene og å lage soveplass/bad i samme rom virker jo bare merkelig... Megleren har tydeligvis overvurdert kjendisstatusen og omgangskretsen hennes.

Endret av Lagerbestilling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...