nurse07 Skrevet 23. februar 2019 #3341 Del Skrevet 23. februar 2019 Hva er det hun har smurt i ansiktet på siste instabildet? Hun ser jo ut som en gullstatue! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 23. februar 2019 #3342 Del Skrevet 23. februar 2019 28 minutter siden, nurse07 skrev: Hva er det hun har smurt i ansiktet på siste instabildet? Hun ser jo ut som en gullstatue! Kan aldri få nok glød vettu 😬 (Jo, når man ser ut som noe fra Madam Tussauds kan man faktisk det...) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowbreeze Skrevet 24. februar 2019 #3343 Del Skrevet 24. februar 2019 Er det konkurranse om hvem som har mest utrigning uten at ting faller ut...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 25. februar 2019 #3344 Del Skrevet 25. februar 2019 Nå svarer hun en leser i kommentarfeltet (nest siste innlegg) om hvordan hun fokuserer på utseendet og poseringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimko Skrevet 25. februar 2019 #3345 Del Skrevet 25. februar 2019 2 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Nå svarer hun en leser i kommentarfeltet (nest siste innlegg) om hvordan hun fokuserer på utseendet og poseringer. Den fra "Lene"? Den var utrolig ufin synes jeg. Og ganske drøyt å prøve å kalle det konstruktiv kritikk. Ja hun poserer mye i bikini, noe som jeg synes er skummelt i forhold til unge jenter. Vet selv hvordan jeg sammenlignet meg med andre når jeg hadde spiseforstyrrelser. Men det å drive å påstå at det er derfor hun ikke greier å holde på en mann går over streken. Og hvorfor er det så utrolig viktig for folk om Lene er singel eller ikke, eller hvordan hun kler seg fordi hun "skrekk-og-gru" er over 30. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 25. februar 2019 #3346 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, Mimko skrev: Den fra "Lene"? Den var utrolig ufin synes jeg. Og ganske drøyt å prøve å kalle det konstruktiv kritikk. Ja hun poserer mye i bikini, noe som jeg synes er skummelt i forhold til unge jenter. Vet selv hvordan jeg sammenlignet meg med andre når jeg hadde spiseforstyrrelser. Men det å drive å påstå at det er derfor hun ikke greier å holde på en mann går over streken. Og hvorfor er det så utrolig viktig for folk om Lene er singel eller ikke, eller hvordan hun kler seg fordi hun "skrekk-og-gru" er over 30. Ja, den kommentaren gikk langt over streken. Enig. Vedkommende har jo signert med ulike navn fra samme ip også.. Tyder på at hun har sensurert bort kommentarer flere fra henne/ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 26. februar 2019 #3347 Del Skrevet 26. februar 2019 Hun slipper iallefall gjennom den ufine kommentaren nå da. Har jo vært totalforbud mot alt annet enn hyllest lenge nå. Lurer på om det er mange kommentarer som faktisk ER konstruktiv kritikk som hun ikke tør å godkjenne... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 26. februar 2019 #3348 Del Skrevet 26. februar 2019 20 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Nå svarer hun en leser i kommentarfeltet (nest siste innlegg) om hvordan hun fokuserer på utseendet og poseringer. Den kommentaren fra "Lene" var spot on!! LO har et ekstremt eksponeringsbehov og det å være i sentrum konstant. Er jo greit med et og annet bikinibilde når man er på ferie, men hvert bidige bilde er av det. Det blir litt for drøyt. Og hvorfor legger hun ikke opp bilder sammen med reisefølge?!? Er the kardashians forbildene hennes eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 26. februar 2019 #3349 Del Skrevet 26. februar 2019 Morsomt at folk tør å kommentere negativt. Synes det er helt på sin plass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 26. februar 2019 #3350 Del Skrevet 26. februar 2019 Syns egentlig det er mer rart å kritisere noen som har seg selv som firmanavn, har gjort det til levebrødet sitt å vise fram seg selv og livet sitt, og altså kritisere henne for å legge ut bilder av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 26. februar 2019 #3351 Del Skrevet 26. februar 2019 3 timer siden, Clara80 skrev: Morsomt at folk tør å kommentere negativt. Synes det er helt på sin plass. På bloggen eller her? Hun tåler tydeligvis ikke det, da er man bare misunnelig! Fins ikke misunnelig. Var misunnelig på reisene hennes for 4-5 år tilbake, men nå er det normalen, så man bryr seg ikke. Bare sykt hun ikke kan ta i mot selvkritikk. En leser spurte henne om det var naturlig brunfarge, eller om hun brukte selvbruning og lurte på hvilket merke etc for hun var ute etter å få den fargen selv. Da presterer hun å si at det er helt naturlig. Lyver lesere rett opp i trynet. Alle veit hun bruker selvbruning hele året + beta karoten.🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 26. februar 2019 #3352 Del Skrevet 26. februar 2019 Hva er greia med å dra bikinitrusa opp til puppene omtrent? Ser ut som om hun gir seg selv en høne-wedgie med alle bikinien sine... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svevendemeg Skrevet 26. februar 2019 #3353 Del Skrevet 26. februar 2019 Eh, i innlegget om betakaroten har hun et bilde av produktet, og da er også en tanning oil med 😳 link til oljen: https://eu.balibodyco.com/collections/suncare/products/watermelon-tanning-oil-spf15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 26. februar 2019 #3354 Del Skrevet 26. februar 2019 44 minutter siden, Rubella skrev: Hva er greia med å dra bikinitrusa opp til puppene omtrent? Ser ut som om hun gir seg selv en høne-wedgie med alle bikinien sine... Hun er ganske lita. Som sagt, jeg har sett henne flere ganger "live". Hun er litt kompakt, og ved å dra strikken opp sånn så ser hun både slankere og høyere ut, samt lengre ben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 26. februar 2019 #3355 Del Skrevet 26. februar 2019 5 minutter siden, Clara80 skrev: Hun er ganske lita. Som sagt, jeg har sett henne flere ganger "live". Hun er litt kompakt, og ved å dra strikken opp sånn så ser hun både slankere og høyere ut, samt lengre ben. Jo, men det ser jo helt bisart ut! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 26. februar 2019 #3356 Del Skrevet 26. februar 2019 39 minutter siden, Rubella skrev: Jo, men det ser jo helt bisart ut! Ja helt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 27. februar 2019 #3357 Del Skrevet 27. februar 2019 Jeg skjønner ikke hva bloggere tenker med når de redigerer noen bilder men ikke alle. Ikke fordi jeg er FOR redigering, men de må jo tenke på hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 28. februar 2019 #3358 Del Skrevet 28. februar 2019 Rompa i været på insta igjen.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 28. februar 2019 #3359 Del Skrevet 28. februar 2019 Hvilke bilder mener dere (som nevnte det her) er redigerte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. februar 2019 #3360 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) På 20.2.2019 den 17.01, ReinaSiete skrev: Jeg ser all de tingene du nevner. Men er det virkelig noen høytstående influencere som representerer noe av det du sier? Og Lene har da aldri så mye som en liten spalteplass i noen medier bortsett fra sin egen blogg, så hvor stor innflytelsen hennes er kan diskuteres. Kropp- og pengeeksponering ser fortsatt ut til å trone i kjendisverden. Jeg ser ikke hvordan Lene er et ekstra dårlig eksempel. If anything så følger hun bare trenden. En Instathot er en Instathot, om du heter Sophie Elise, Isabel Raad, Kylie Jenner eller Lene Orvik. Innflytelsen hennes er udiskutabel. Mulig en del henger igjen fra dager da hun var mer i vinden enn nå, men selv jeg , som ikke følger henne, vet at hun hadde kampanje for BikBok i fjor. I mitt steingamle hode er Bikbok en kjede som henvender seg til et yngre publikum, så bare det tyder på at hun har innflytelse på unge mennesker. Hun tjener åpenbart fortsatt gode penger ut fra livsstilen som beskrives her i tråden, og uten evne til påvirkning så vil ikke annonsører betale påvirkeren. Derfor er det viktig å fokusere på de holdningene som hun viser når det kommer til kropp, utseende og forbruk. Forøvrig er det interessant å spørre seg hvorfor det nå postes bilder av den typen dere beskriver i tillegg til åpning for krangling og temperatur i kommentarfeltene. Kan bety at det finnes behov for å løfte engasjementet og oppmerksomheten rundt bloggen. Jeg lurer på om annonsører reflekterer over hvilke type følgere som trekkes mot bloggen når det fokuseres så mye på lettkledde bilder. Vil tro at ikke alle av dem er potensielle kunder til varer tiltenkt damer (for å si det litt ullent). Endret 28. februar 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå