Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 timer siden, Ice_83 skrev:

Beklager, men det er grusomt det de har gjort. Se på Sophie Elise etter ho tok ut av leppene, mye finere! (Selv om man ikke er en fan av henne.)Ekstremt unaturlig. Har en tidligere nabo som er 10 år yngre,som har sophie elise og kylie jenner som forbilder, og har sprøyta inn alt mulig i trynet og tatt silikon, det er så stygt!!! Rett og slett bare trist!!

Enig, synes også Sophie-Elise er mye finere nå. Kan virke som at kjæresten hennes har god innflytelse på henne. Ev. at hun bare begynner å bli voksen og legger av seg den verste utseendefokuseringen litt etter litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette

Perelandra, mod. 

Skrevet
På 5.2.2019 den 19.29, ti10 skrev:

Enig, synes også Sophie-Elise er mye finere nå. Kan virke som at kjæresten hennes har god innflytelse på henne. Ev. at hun bare begynner å bli voksen og legger av seg den verste utseendefokuseringen litt etter litt.

Well, da følger dere ikke mye med! Sofie har nå tatovert leppene hele 3(!!) ganger pluss tatovert på seg to «skjønnhetsflekker» i ansiktet. Hun sier også i videoen på YouTube at hun ikke har så mye Restylane i leppene som før. Hva hjelper vel det når man tatoverer seg ny leppefasong og farge? Som sagt, alt ligger dokumenter på YouTube under tittelen Sophie Elise, jeg tatoverer leppene mine. 🙈

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning og avsporinger.

Perelandra, mod. 

Skrevet
12 timer siden, Viking-girl skrev:

Well, da følger dere ikke mye med! Sofie har nå tatovert leppene hele 3(!!) ganger pluss tatovert på seg to «skjønnhetsflekker» i ansiktet. Hun sier også i videoen på YouTube at hun ikke har så mye Restylane i leppene som før. Hva hjelper vel det når man tatoverer seg ny leppefasong og farge? Som sagt, alt ligger dokumenter på YouTube under tittelen Sophie Elise, jeg tatoverer leppene mine. 🙈

Helt riktig, jeg følger ikke SÅ mye med :)  Er ikke så interessert at jeg oppsøker sånt stoff aktivt, eller gidder å se filmer, men leser gjerne det jeg kommer over tilfeldig. Jeg skjønner og ser jo også at hun ikke har gått fra det ene ytterpunktet til det andre og blitt helt naturlig,  men vil uansett si at tatoveringer er et mindre inngrep enn silikon osv. Og som en litt av-og-på-engasjert kjendisstoffleser har jeg inntrykk av at hun ser mer naturlig ut nå enn før. Det tror jeg ikke at jeg er alene om å synes.

Skrevet (endret)
17 timer siden, ti10 skrev:

Helt riktig, jeg følger ikke SÅ mye med :)  Er ikke så interessert at jeg oppsøker sånt stoff aktivt, eller gidder å se filmer, men leser gjerne det jeg kommer over tilfeldig. Jeg skjønner og ser jo også at hun ikke har gått fra det ene ytterpunktet til det andre og blitt helt naturlig,  men vil uansett si at tatoveringer er et mindre inngrep enn silikon osv. Og som en litt av-og-på-engasjert kjendisstoffleser har jeg inntrykk av at hun ser mer naturlig ut nå enn før. Det tror jeg ikke at jeg er alene om å synes.

Vil bare tilføye at jeg helt tilfeldig så denne YouTube filmen som dukket opp i YouTubefeeden min. Har ingen interesse av å «forfølge» SE. Å tatovere leppene 3 ganger pluss forstørre skjønnhetsflekkene IKKE er naturlig, og SER ikke naturlig ut. Beklager å måtte si det. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 6
Skrevet

Disse influencerne (og flesteparten av kvinnene), er helt sjuke i hodet. Seriøst, h-e-l-t   f-u-c-k-e-d  u-p! Hva f skjedde med verden? Når skulle plutselig ALT opereres?! Jeg kjøpter meg en liten øy i Stillehavet og melder meg ut. Klarer ikke tanken på at dette er folkene som barna våre ser opp til.

• Liker 19
Skrevet

Instastoryen er underholdende. Overdådig luksusboks som inneholder.....hvite tennissokker? Med logoflash selvsagt. Typ balenciaga.

• Liker 10
Gjest jentekvinne
Skrevet

Bare meg som reagerer på hele pool party opplegget? Feire 32-årsdagen sin i tanga-badedrakt og full ståhei? Synes de bloggerne lever et så virkelighetsfjernt liv som overhodet mulig. Kunne aldri gjort noe sånt når jeg fylte 32. 

Skrevet
1 time siden, jentekvinne skrev:

Bare meg som reagerer på hele pool party opplegget? Feire 32-årsdagen sin i tanga-badedrakt og full ståhei? Synes de bloggerne lever et så virkelighetsfjernt liv som overhodet mulig. Kunne aldri gjort noe sånt når jeg fylte 32. 

Hahaha. De lever i en parallell virkelighet. Som om de er Hollywoodkjendiser eller noe. Er jo bare tragikomisk.

• Liker 14
Skrevet

Litt kult at de gjør det så ekstravagant. Spent på åssen hun skal feire 36-årsdagen. Og 43-årsdagen...

Skrevet
18 minutter siden, Ninnn skrev:

Litt kult at de gjør det så ekstravagant. Spent på åssen hun skal feire 36-årsdagen. Og 43-årsdagen...

😂😁

• Liker 4
Skrevet

Stolt av rumpa si så det ut til 🙈

• Liker 6
Skrevet

På insta story så det ut som det var absolutt ingen som badet i bursdagen Kjøpt så mange ballonger og badedyr, men så blir det ikke brukt! 

Virket forøvrig som det nesten ikke var folk (var sikkert endel, men så ut som alle satt i et hjørne innerst i lokalet til Bislett Bad). Så når hun viste bilder fra selve bassengområdet så det relativt tomt ut😆

• Liker 7
Skrevet

Perler for svin. For en bortkasta forbruksbonanza.

• Liker 9
Skrevet
21 timer siden, miaw skrev:

Instastoryen er underholdende. Overdådig luksusboks som inneholder.....hvite tennissokker? Med logoflash selvsagt. Typ balenciaga.

La merke til at den bursdagsgaven ikke ble med i highlights....

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Rægs skrev:

På insta story så det ut som det var absolutt ingen som badet i bursdagen Kjøpt så mange ballonger og badedyr, men så blir det ikke brukt! 

Virket forøvrig som det nesten ikke var folk (var sikkert endel, men så ut som alle satt i et hjørne innerst i lokalet til Bislett Bad). Så når hun viste bilder fra selve bassengområdet så det relativt tomt ut😆

Hvem vil bade og ødelegge sminken/håret på en photoshoot??

Skrevet

Hennes alder er irrelevant, synes jeg. Det jeg reagerer på er det voldsomme behovet for bekreftelse. Hele Lene skriker SE MEG! 🙈😬

• Liker 15
Skrevet
12 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hennes alder er irrelevant, synes jeg. Det jeg reagerer på er det voldsomme behovet for bekreftelse. Hele Lene skriker SE MEG! 🙈😬

De er mange. Hele instagram er slik. Sjokkerende hva vanlige folk legger ut. 

• Liker 6
Skrevet

Influencerlivet virker så tomt og overfladisk... alle kaver etter oppmerksomhet og likes - SE PÅ MEEEG!!! Operert fremme og bak og alle ser ut som de har rundet 40, selv om de bare er 20-30 år... Håper bobla deres sprekker og at dagens unge jenter ser at dette er FEIL!

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...