Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, galmamma skrev:

Ang. bildene på bloggen i øverste innlegg..   Tror hun det selger klær ved å se sprengkåt ut?

Oj. Wow. Ser der ja.... Ikke heldig med de!!! De som er tatt "selv" var bedre. Men altså.... Nekter hun enda for leppene?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snapen til Espen Hilton kom opp som «forslag» hos meg. Kikket innom den, kysser Lene med en fyr der eller?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, tingi85 skrev:

Snapen til Espen Hilton kom opp som «forslag» hos meg. Kikket innom den, kysser Lene med en fyr der eller?

Min gaydar skriker ang han :)

• Liker 1
Skrevet

1 time siden, tingi85 skrev:

Jeg syns det ser sånn ut ja

Skrevet (endret)
1 time siden, tingi85 skrev:

Han er homofil. Tror de poserer for et bilde

Endret av Lulu21
  • Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Nobile skrev:

Hva er greia med å holde i ballonger på fest ? 

Er hun aldri hjemme kun for seg selv hun der? Må det skje noe 24/7?!? Virker ekstreemt. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Ice_83 skrev:

Er hun aldri hjemme kun for seg selv hun der? Må det skje noe 24/7?!? Virker ekstreemt. 

Jeg tenker at når en person er avhengig av å være med andre hele tiden, så har man det ikke bra med seg selv. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
23 timer siden, Gresshoppa skrev:

Jeg tenker at når en person er avhengig av å være med andre hele tiden, så har man det ikke bra med seg selv. 

Jeg tenker det samme. Inkl når hun alltid er så passiv aggressiv i svar på kritikk etc. Hårsår til de grader. Sammen med de usedvanlig dannede vennene sine. Håper de slipper utbrudd i fylla denne helgen, sammen. Flaut.

Endret av Skorpion89
  • Liker 8
Gjest jentekvinne
Skrevet
12 timer siden, Skorpion89 skrev:

Jeg tenker det samme. Inkl når hun alltid er så passiv aggressiv i svar på kritikk etc. Hårsår til de grader. Sammen med de usedvanlig dannede vennene sine. Håper de slipper utbrudd i fylla denne helgen, sammen. Flaut.

Har det vært utbrudd i fylla?😁

Skrevet

Blir jo nesten sliten av å bare se på det enorme alkoholinntaket hver bidige dag.. Skjønner ikke hvordan hun klarer å fungere i hverdagen🙄 

• Liker 9
Gjest jentekvinne
Skrevet
15 timer siden, Cselena skrev:

Blir jo nesten sliten av å bare se på det enorme alkoholinntaket hver bidige dag.. Skjønner ikke hvordan hun klarer å fungere i hverdagen🙄 

Hun har jo ikke hverdag. Ingen rutiner eller jobb å gå til. Da kan man tillate seg å være i konstant bakrus. Jeg lurer litt på hvordan hun er i virkeligheten når livet kun har bestått av blogg, klær, penger, reising og oppussing av leiligheter. Ingen utdanning eller noe intellektuelt påfyll. Har på følelsen at hun er litt grunn. 

Gjest jentekvinne
Skrevet
På 8.11.2018 den 17.27, Skorpion89 skrev:

Min gaydar skriker ang han :)

Han er jo åpent homofil 😉

Skrevet

Hun klarer ikke engang å legge fra seg alkoholen når hun er sammen med en nyfødt baby... 

• Liker 10
Skrevet (endret)

Den nye kleskolleksjonen hennes består for det meste av kunstige materialer.. Det er ikke det vi trenger  mer av for å si det sånn..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Nå har hun endelig svart på lesernes spørsmål 💬

Endret av Jordbærogfløte
Skrevet
6 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Nå har hun endelig svart på lesernes spørsmål 💬

Hun brukte "bare" 2 uker på å svare leserne sine🙄 Har tydeligvis funnet seg en ny flamme allerede og.. 

• Liker 5
Gjest jentekvinne
Skrevet
2 minutter siden, Cselena skrev:

Hun brukte "bare" 2 uker på å svare leserne sine🙄 Har tydeligvis funnet seg en ny flamme allerede og.. 

Ja, det virker sånn.

Skrevet
35 minutter siden, Cselena skrev:

Ja, det lyste gjennom linjene.. 😅

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...