Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun har jo brukt så mye tid og penger på å pusse opp leiligheten sin, nærmest totalforandre den. Hun er stadig på reise, møter venner og slapper tilsynelatende sjelden, les aldri, av. I den nyeste utgaven av ELLE, som hun forøvrig har et samarbeid med, virker livet hennes som et eneste stort stress. Hun svarer at hun vil reise til Rhodos alene for å trene, sole seg, lese og slappe av. «Skru av det hektiske livet hjemme», sier hun. Alt dette KAN hun gjøre hjemme. Det kan være lurt å ta et dypt pust, og ja, kjenne etter. Eventuelt bare hvile i nuet, i fem små minutter ;-)

Slik har hun vært i alle de år. Og hun skriver på alt at hun er rastløs og har mye energi. Men det er ganske sjukt når ALLE påpeker at hun oversosialiserer,er på farten 24/7. Og at hun hele tiden må bort/vekk til utlandet for å slappe av og lade batteriene. Lade batteriene fra hva da, den rastløsheten at hun må være med på absolutt alt??

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun lider nok litt av FOMO.

• Liker 1
Skrevet

Skal hun selge leiligheten sin? Refererer til Instagramstory.

Skrevet
1 time siden, alida2017 skrev:

Skal hun selge leiligheten sin? Refererer til Instagramstory.

Ser sånn ut🤪

Gjest -Willow
Skrevet (endret)

Kjøpte hun ikke leiligheten ganske nylig?

Edit: Så storyen nå, det er noen hun kjenner som skal selge sin leilighet.

Endret av -Willow
Skrevet
4 timer siden, -Willow skrev:

Kjøpte hun ikke leiligheten ganske nylig?

Edit: Så storyen nå, det er noen hun kjenner som skal selge sin leilighet.

Tror de mener den storyen av at hun har et filmteam fra privatmegleren i hennes leilighet? 

• Liker 1
Gjest -Willow
Skrevet
4 timer siden, skyflakes skrev:

Tror de mener den storyen av at hun har et filmteam fra privatmegleren i hennes leilighet? 

Ah, så bare at det stod "klart til filming", for så at salgsannonsen til noen hun kjente kom etterpå. Hvis hun faktisk skal selge syns jeg det er litt merkelig, i og med at hun akkurat ble ferdig med å pusse opp eller? 

Skrevet

Hun antyder at hun ikke er singel i siste svarene hun nylig har lagt ut.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, galmamma skrev:

Hun antyder at hun ikke er singel i siste svarene hun nylig har lagt ut.

Jeg også leste det sånn.

Skrevet

Var det ikke heller enn orddelingsfeil hun påpekte da? Slik tolket jeg det.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerer på at hun sier at hun tok fillers for 6 måneder siden, så det er nok ute, men det er ikke over 6 måneder siden hun hevdet å ikke ha gjort noe på over år.

• Liker 7
Skrevet (endret)
4 hours ago, Showmustgoon said:

Var det ikke heller enn orddelingsfeil hun påpekte da? Slik tolket jeg det.. 

Slik tolket jeg det også. Ganske vittig, tatt i betraktning at hun er elendig med orddeling selv

Endret av Bloggleseren
iPhone issues
  • Liker 2
Skrevet

Hun viser frem den nyeste utgaven av ELLE i det seneste blogginnlegget.  United Influencers har et samarbeid med bladet. Skal det da merkes som annonse? Husker at Eirin flashet et konkurrerende magasin til den store gullmedaljen, men merket ingen av innleggene.

• Liker 1
Skrevet

Elsker hvordan hun bare avviser kritikken mot bloggen; jeg er ikke på topp akkurat nå så bloggen blir litt kjedelig.

Tenk om vi andre dødelige kunne si det når vi får tilbakemelding på arbeidet vårt?!?🤣

Seriøst, er det ingen bloggere som kan ta en tilbakemelding?? «Åh synes du jeg legger ut de samme bildene hele tiden? Ok, hva savner du mer av? Hva ønsker du deg som leser? Jeg skal prøve å bli bedre» 

Hva som helst som viser at du er oppriktig interessert i å ta vare på «kundene» dine!!!! Hadde det ikke vært for dem, hadde jo du ikke hatt alt det her!🤬🤬🤬🤬

• Liker 9
Skrevet (endret)

Hahaha.. Ja bloggerne lever i en drømmeverden rett og slett! Tenk å ha så slett og dårlig holdning til jobben sin, men samtidig konstant minne oss på hvor travelt de har det til en hver tid. 

Enig i at magasinet burde vært merket, samme med kjolene i dag.. en av de ligger umerket på IG story! 

Endret av Showmustgoon
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Det jeg synes er trist er at Lene oppgir hvilken størrelse hun bruker i klær. Et godt eksempel er det siste innlegget hennes der hun poserer i tre ulike kjoler. Når lesere spør i kommentarfeltet synes jeg Lene og andre bloggere kan henvise til størrelseguider på de enkelte nettbutikkene de bestiller klær fra. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Skrevet
49 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det jeg synes er trist er at Lene oppgir hvilken størrelse hun bruker i klær. Et godt eksempel er det siste innlegget hennes der hun poserer i tre ulike kjoler. Når lesere spør i kommentarfeltet synes jeg Lene og andre bloggere kan henvise til størrelseguider på de enkelte nettbutikkene de bestiller klær fra. 

"Jeg har S i denne, siden jeg ønsker den oversized." Er et typisk Lenesvar.

• Liker 19
Skrevet (endret)
56 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Ja, ikke sant? «Jeg har en liten størrelse, petit, men har et 4 XL i behov for å få det frem»

:fnise:

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 18
Skrevet
12 timer siden, Skorpion89 skrev:

Skrev ikke hun det angående en skinnjakke en gang? Mener å huske å lese det og at jeg reagerte skikkelig på det svaret. Jeg har selv hatt spiseforstyrrelser og sånne ting husker jeg var veldig ødeleggende for meg. Lene har litt problemer med å se utenfor sin egen boble og se ting fra andre synsvinkler virker det som.

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, Mimko skrev:

Skrev ikke hun det angående en skinnjakke en gang? Mener å huske å lese det og at jeg reagerte skikkelig på det svaret. Jeg har selv hatt spiseforstyrrelser og sånne ting husker jeg var veldig ødeleggende for meg. Lene har litt problemer med å se utenfor sin egen boble og se ting fra andre synsvinkler virker det som.

Jo, det var en skinnjakke. Jeg reagerte veldig selv. Hun har jo jobbet, frontet og hatt samarbeid med butikken som vant årets gullbarbie pga størrelsene. Er vel Brainwashed. Ikke at HM er så mye bedre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...