Gjest Njuta Skrevet 9. mai 2018 #2541 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Jeg måtte inn og lese det nye innlegget. Det går i det samme som det alltid gjør. Når hun får kritikk på at hun ikke er personlig lenger, legger hun ut et "personlig" innlegg som egentlig ikke forteller noen ting. Hun har det vanskelig, sier at hun skal endre seg. Det går to uker og så er alt det samme som før - reising og festing. Kan hun ha det vanskelig nå fordi den hun fremstiller ikke stemmer overens med hvordan hun egentlig er (den Lene hun var på bloggen for mange år siden)? Endret 9. mai 2018 av Njuta Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 9. mai 2018 #2542 Del Skrevet 9. mai 2018 Ja, hva prøvde hyn egentlig å si med det innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2543 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Hun snakker uklart og i koder selv om det er tydelig at hun ikke har det så bra. Hun kan ikke være «sprudleLene» 24/7 og være med på alt. Endret 10. mai 2018 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moratiljens Skrevet 10. mai 2018 #2544 Del Skrevet 10. mai 2018 hmmmm......lever i en fullstendig fasade. Det må være veldig tungt. Helt på utsiden av seg selv. Da fikk vi det bekreftet. Alle de champganeglassene og trutmunnbildene er bare et tegn på ekstrem usikkerhet og ensomhet. Går igjen med alle rosa-bloggerne. De må beskyttes mot seg selv. Alle har jo alvorlige depresjoner egentlig. Bærer på ting som egentlig bør snakkes om med spesialister.....IKKE blogglesere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 10. mai 2018 #2545 Del Skrevet 10. mai 2018 (endret) Det var en del tåkeprat i det der innlegget ja.. synd hun ikke har det bra men tror dette blir litt for privat! Ikke at jeg skjønner hva som er problemet men ingen av hennes lesere kan hjelpe henne blomstre på privaten.. Og til mer jeg tenker på dette så tenker jeg at dette må snart bli et problem for desse bloggerne etterhvert.. for de snakker om det å få være personlig men ikke privat. Samtidig deler de omtrent alle aspekt fra livet sitt til de som vil se og like. Men de er bare mennesker med følelser som blir lei seg over stygge kommentarer og kritiske blikk. Da er de plutselig privatpersoner som blir såret. Men i neste øyeblikket er samme person kun et AS som skal selge et produkt for en bedrift. Og vi får ikke innsyn i hvem som betaler hvem, om det er samarbeid i form av rabatt på produktet, et engangsbeløp i lønn for et samarbeid, eller provisjon hver gang noen klikker på en link. Det må vi skjønne, de kan ikke «gå rundt som vandrende reklameplakater» (sitat Annijor.no). Men om du lar deg sponse/betale/motta rabatt, lar du deg ikke bli akkurat det? En vandrende reklameplakat? Viss noen påpeker at Bloggeren AS ikke har merket noe riktig blir Bloggeren AS plutselig en privatperson som er lei av negativitet... jeg skjønner godt bloggerne sliter psykisk, uten at jeg føler sånn veldig med de.. Endret 10. mai 2018 av Showmustgoon Mye på hjertet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2546 Del Skrevet 10. mai 2018 3 timer siden, Showmustgoon skrev: Det var en del tåkeprat i det der innlegget ja.. synd hun ikke har det bra men tror dette blir litt for privat! Ikke at jeg skjønner hva som er problemet men ingen av hennes lesere kan hjelpe henne blomstre på privaten.. Og til mer jeg tenker på dette så tenker jeg at dette må snart bli et problem for desse bloggerne etterhvert.. for de snakker om det å få være personlig men ikke privat. Samtidig deler de omtrent alle aspekt fra livet sitt til de som vil se og like. Men de er bare mennesker med følelser som blir lei seg over stygge kommentarer og kritiske blikk. Da er de plutselig privatpersoner som blir såret. Men i neste øyeblikket er samme person kun et AS som skal selge et produkt for en bedrift. Og vi får ikke innsyn i hvem som betaler hvem, om det er samarbeid i form av rabatt på produktet, et engangsbeløp i lønn for et samarbeid, eller provisjon hver gang noen klikker på en link. Det må vi skjønne, de kan ikke «gå rundt som vandrende reklameplakater» (sitat Annijor.no). Men om du lar deg sponse/betale/motta rabatt, lar du deg ikke bli akkurat det? En vandrende reklameplakat? Viss noen påpeker at Bloggeren AS ikke har merket noe riktig blir Bloggeren AS plutselig en privatperson som er lei av negativitet... jeg skjønner godt bloggerne sliter psykisk, uten at jeg føler sånn veldig med de.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 10. mai 2018 #2547 Del Skrevet 10. mai 2018 Når jeg leser svarene fra Lene på dette innlegget, må jeg si at jeg heller ikke skjønner helt poenget. Hun har totalt misforstått begrepet privat og personlig. Det ligger dypere ting i de begrepene. Hun er jaggu ganske enkel. Svarene er så overfladiske at hele innlegget ikke ble så bra lengre. Folk vil vite hva hun gjør utenom blogg feks, siden innleggene ikke er til å skryte av, nei, det blir personlig og hun må ikke måtte forsvare seg. Hæ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2548 Del Skrevet 10. mai 2018 Hvor befinner hun seg på blogglisten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 10. mai 2018 #2549 Del Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Hvor befinner hun seg på blogglisten da? Jeg har forstått det som at man kan velge å ikke være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2550 Del Skrevet 10. mai 2018 32 minutter siden, Skorpion89 skrev: Jeg har forstått det som at man kan velge å ikke være der. Ok. Lurer på hva hennes grunn er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 10. mai 2018 #2551 Del Skrevet 10. mai 2018 14 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Ok. Lurer på hva hennes grunn er. Det er vel privatsak for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2552 Del Skrevet 10. mai 2018 6 minutter siden, Skorpion89 skrev: Det er vel privatsak for henne. Ja, for all del... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2553 Del Skrevet 10. mai 2018 Uansett lurer jeg på hva hun vil formidle gjennom bloggen. Er det kun klær, interiør, fester og reiser. For hun har jo ikke vist ansiktet på en stund. Skinner igjennom at ting ikke er på topp, slik hun formidlet i det siste innlegget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 10. mai 2018 #2554 Del Skrevet 10. mai 2018 20 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Uansett lurer jeg på hva hun vil formidle gjennom bloggen. Er det kun klær, interiør, fester og reiser. For hun har jo ikke vist ansiktet på en stund. Skinner igjennom at ting ikke er på topp, slik hun formidlet i det siste innlegget Ja, jobben hennes er jo influencer, så da må hun stå for det hun gjør og hvordan hun gjør det. Hun velger helt selv hvordan ting skal fremstilles og hvordan folk skal se på henne eller se opp til henne. Jeg tror de fleste bloggerne glemmer dette. Jaget etter penger og de perfekte livene. Alt starter som en "hobby", så går det over til annonser, press etc. Bloggen til Lene har blitt så og si ren reklame (til tross for at hun ikke klarer å merke ting). Det er da bloggen blir fryktelig lite personlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 10. mai 2018 #2555 Del Skrevet 10. mai 2018 Men er ikke det nok for folk flest da kanskje? Semi-personlige innlegg med hint om ditt og datt gir meg virkelig ingenting.. kanskje bloggere bør slutte dele både hyggelige OG negative vendinger i privatlivet og fokusere på å vise en profesjonell versjon av seg selv? Vi vanlige dødelige går jo ikke rundt på egen arbeidsplass og er 100% oss selv.. vi spiller en versjon som er spiselig for folk flest og er oss selv på privaten og etter arbeidstid. Vertfall gjør jeg det.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2556 Del Skrevet 10. mai 2018 5 minutter siden, Skorpion89 skrev: Ja, jobben hennes er jo influencer, så da må hun stå for det hun gjør og hvordan hun gjør det. Hun velger helt selv hvordan ting skal fremstilles og hvordan folk skal se på henne eller se opp til henne. Jeg tror de fleste bloggerne glemmer dette. Jaget etter penger og de perfekte livene. Alt starter som en "hobby", så går det over til annonser, press etc. Bloggen til Lene har blitt så og si ren reklame (til tross for at hun ikke klarer å merke ting). Det er da bloggen blir fryktelig lite personlig. Godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 10. mai 2018 #2557 Del Skrevet 10. mai 2018 Hun sier at hun "har valgt sin egen ulykkelighet" denne gangen. At det er et tøft valg å ta, men at man noen ganger bare må følge magefølelsen. Jeg tipper hun snakker om et nylig avsluttet kjærlighetsforhold der hun følte at noe ikke helt stemte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 10. mai 2018 #2558 Del Skrevet 10. mai 2018 4 timer siden, Fju skrev: Hun sier at hun "har valgt sin egen ulykkelighet" denne gangen. At det er et tøft valg å ta, men at man noen ganger bare må følge magefølelsen. Jeg tipper hun snakker om et nylig avsluttet kjærlighetsforhold der hun følte at noe ikke helt stemte. Er det helt over altså? Er det at han har barn som skremmer henne?!? Han virker ut fra bloggen sin, som litt furten og overfølsom. Hadde fått noia av det selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 10. mai 2018 #2559 Del Skrevet 10. mai 2018 Han har jo et barn fra før, og er avholds. Kanskje det ligger noe i det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 10. mai 2018 #2560 Del Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Han har jo et barn fra før, og er avholds. Kanskje det ligger noe i det? Men barn "må" man nesten regne med i 2018, da folk har levd før. Viktigste er vel om man har samme verdiene for fremtiden, samme ønskene,målene etc. Og den berømte kjemien selvsagt!! Har han alltid vært avholds? Ser ikke ut som typen som er det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå