Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Mimko skrev:

På ny tur. Var hun ikke nettopp i Frankrike? Jeg kjenner jeg blir helt matt av den reisingen. Hadde vært en ting om hun hadde reist og opplevd litt kultur, men neida, hun reiser kun til steder hvor det er varmt nok til at hun kan vise fram bikinikroppen. 

Jeg høres kanskje bitter ut, og muligens er jeg det. Men jeg blir bare så utrolig sint når jeg gikk rundt å plukket søppel i hele går, mens hun bare flyr omkring uten en eneste tanke på miljøet. Hun har jo den platformen til å kunne spre budskapet, men det er hun for overfladisk til å kunne gidde....

Lene har vel ALDRI frontet noe som er bra for miljøet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På stories er noen av innleggene i «Le France» merket annonse.. men ikke alle 😂 og den legendariske røde kjolen ble brukt på bloggen, uten merking....... I’m so impressed!!! Men pila står nok på trivsel 💵💵💵

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Showmustgoon skrev:

På stories er noen av innleggene i «Le France» merket annonse.. men ikke alle 😂 og den legendariske røde kjolen ble brukt på bloggen, uten merking....... I’m so impressed!!! Men pila står nok på trivsel 💵💵💵

Regner med at hun er klar over at det ikke er greit med alkohol eller gjenstander som ser ut som alkohol, i annonser. Heller ikke sponsede turer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye selvbruning bruker hun i trynet? Ser jævlig unaturlig ut. 

Hun sier vel ikke nei takk til sponsede turer?! Er det Dubai igjen? Jeg hadde blitt utslitt om man reiste så mye som hun. Kanskje hun burde søke profesjonell hjelp for den rastløsheten sin? Er ikke normalt og "måtte" på turer hele tiden, og annenhver uke, om ikke oftere. 

Endret av Ice_83
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Jeg har egentlig likt Lene og synes hun har fått ufortjent mye kritikk. Men nå har jeg begynt å se hva alle andre har snakket om, at hun lever et utrolig overfladisk liv med kun festing og reising. Må være liten substans i hverdagen når man ikke har noe annet å gjøre på enn å kle seg fint og drikke prosecco. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, blabla2226 skrev:

Minneord. 

R.I.P søte Lene. Sov godt, naturlige Lene. Hun som en gang bakte boller uten sminke. Hun som var som nabojenta. Den blide og gode nabojenta som man så opp til. *lage korsbevegelser med hendene*

http://www.leneorvik.no/2011/10/22/bolle-i-ovnen-3/

Jeg elsket den Lene. Naturlig, sporty og gode verdier og arbeidsmoral. Bloggen ga meg inspirasjon, ikke som et perfekt magasin slik den er blitt i dag. ALT får et filter på seg.. Både bilder på blogg og hun selv på snap, ugjenkjennelig.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hege1980 skrev:

Jeg elsket den Lene. Naturlig, sporty og gode verdier og arbeidsmoral. Bloggen ga meg inspirasjon, ikke som et perfekt magasin slik den er blitt i dag. ALT får et filter på seg.. Både bilder på blogg og hun selv på snap, ugjenkjennelig.

Enig.. jeg følgte Ålesunds-Lene som jobbet hardt i jobben sin og som laget det hjemmekoselig og hadde en kul vennegjeng.. hun hadde en sykt fin klesstil (som jeg desp prøvde kopiere) og var en naturlig skjønnhet.. dessverre ingen spor av hun lenger! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Showmustgoon skrev:

Enig.. jeg følgte Ålesunds-Lene som jobbet hardt i jobben sin og som laget det hjemmekoselig og hadde en kul vennegjeng.. hun hadde en sykt fin klesstil (som jeg desp prøvde kopiere) og var en naturlig skjønnhet.. dessverre ingen spor av hun lenger! 

Det triste er jo at dette er den personen Lenemor er så fryktelig stolt over å ha blitt. Hun har jobbet hardt for å bli denne personen. For å ha denne mentaliteten. Det er det triste. Hvem hun er privat kan vi ikke si noe på, men den hun er utad nå, er trist.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skorpion89 skrev:

Det triste er jo at dette er den personen Lenemor er så fryktelig stolt over å ha blitt. Hun har jobbet hardt for å bli denne personen. For å ha denne mentaliteten. Det er det triste. Hvem hun er privat kan vi ikke si noe på, men den hun er utad nå, er trist.

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Two-piecen i sølvglitter som er avbildet (umerket) 4 ganger på IG ligger nå på stories med annonsemerke... Sagaen fortsetter!! 👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om det blir spørsmålsrunde denne gangen. Ble jo ikke sist. Jeg er også spent på om hun tar med de litt kritiske spørsmålene, men det er vel mobbing.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir kun regnet som mobbing, vær du sikker.. det handler nemlig om å unne andre,si!! Fint å se den røde kjolen på bloggen igjen uten merking........

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Nei det blir kun regnet som mobbing, vær du sikker.. det handler nemlig om å unne andre,si!! Fint å se den røde kjolen på bloggen igjen uten merking........

Går vel inn å endrer innleggene om noen dager, når innlegget ikke er "relevant" lengre. For å sikre seg selv dersom FO stikker innom. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig Lenemor er ute på farten igjen for hun har ikke kommet med spørsmålsrunden i dag som hun lovet i går.. Eller hun sa at hun skulle svare, men riktignok ikke publisere dem. Jeg er nysgjerrig på hva hun kommer til å svare på denne gangen. Jaja, det er tre timer igjen av denne dagen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget er Lene personlig som setter ord på tanker og følelser. Dog litt usikker på hva hun vil med det.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra innlegg fra Lene. De fleste opplever dette "veiskillet" i livet. Noen til og med flere ganger. Jeg tror egentlig ikke at leserne mener at hun skal være personlig på den måten hun tror. Brette ut om følelser etc. Såklart vil hun ikke det.

Jeg tror de fleste som "savner" noe ved Lene, savner den delen hvor de kan kjenne seg igjen. Hverdagslige ting. Klær som de fleste kan kjøpe. Turer i ny og ne med annet enn alkohol og perfekte solnedganger. Disse tingene mangler bloggen. Det overfladiske livet har liksom tatt overhånd. Selvfølgelig er ikke dette sunt for Lene heller. Gjør heller ting som gir deg noe, Lene. Som gir deg og andre noe annet enn press. Press gir stress. 

Jeg må bare legge til at; selv om man er sliten, betyr det IKKE at man ikke skal gjøre jobben sin ordentlig. Da blir man sykemeldt. Utbrent eller ikke, reklame etc. skal merkes. Ingen unnkyldninger.

Endret av Skorpion89
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg skal innrømme at jeg satte pris på treningvideoen med strikk.

Ja, den var fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skorpion89 skrev:

Bra innlegg fra Lene. De fleste opplever dette "veiskillet" i livet. Noen til og med flere ganger. Jeg tror egentlig ikke at leserne mener at hun skal være personlig på den måten hun tror. Brette ut om følelser etc. Såklart vil hun ikke det.

Jeg tror de fleste som "savner" noe ved Lene, savner den delen hvor de kan kjenne seg igjen. Hverdagslige ting. Klær som de fleste kan kjøpe. Turer i ny og ne med annet enn alkohol og perfekte solnedganger. Disse tingene mangler bloggen. Det overfladiske livet har liksom tatt overhånd. Selvfølgelig er ikke dette sunt for Lene heller. Gjør heller ting som gir deg noe, Lene. Som gir deg og andre noe annet enn press. Press gir stress. 

Jeg må bare legge til at; selv om man er sliten, betyr det IKKE at man ikke skal gjøre jobben sin ordentlig. Da blir man sykemeldt. Utbrent eller ikke, reklame etc. skal merkes. Ingen unnkyldninger.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...