Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Showmustgoon skrev:

Det er jo noe trist over at flesteparten av alle på bursdagsfesten, kanskje aller mest hovedpersonen selv, ser ned i iPhonen sin 90% av tiden. Hva skjedde med å nyte livet og vennene dine da Lene?? Er ikke all teknologi som bringer oss videre på en positiv måte.. 

57FC137C-A52B-4A4F-AEAE-6AB1E44E7540.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun feirer bursdagen sin i dag også.. 

:fnise:

Den kjolen var jævlig stygg og de "posene" er bare helt patetisk! Grow up!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så spesielt å ha helt åpen baderomsløsning på soverommet....vel, godt at daten ikke virker så sjenert av seg 🤓

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Sånn rent interiørmessig så er det utrolig lite gjennomtenkt å fokusere på trender på de dyre elementene. Jeg er forbauset over de valgene hun gjør, for de er veldig lite økonomiske. Det gjelder både i forhold til hvor dyrt det blir å endre en del ting når det blir andre trender, men også når det gjelder er evt salg av leiligheten. Ikke at det går ut over noen andre enn Lene selv sånn rent økonomisk, men det er jo litt synd for de som lar seg inspirere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, CecilieX skrev:

Sånn rent interiørmessig så er det utrolig lite gjennomtenkt å fokusere på trender på de dyre elementene. Jeg er forbauset over de valgene hun gjør, for de er veldig lite økonomiske. Det gjelder både i forhold til hvor dyrt det blir å endre en del ting når det blir andre trender, men også når det gjelder er evt salg av leiligheten. Ikke at det går ut over noen andre enn Lene selv sånn rent økonomisk, men det er jo litt synd for de som lar seg inspirere. 

Hun får nok sponset en god del så hun kan leke seg fritt med dyrere materialer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Hvis noen blir inspirert til å ha badekaret innpå soverommet, så skal de få lov til å ta følgene av det for min del ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bipbopalula skrev:

Tulum er up to date og EDGY! 

Hva gjør et sted Up to date, Eddy og fresht? Burde ikke bildene i Tulum- innlegget hatt en link eller noe til opphavsfotografen ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Ice_83 skrev:

Hvorfor går de ikke ut med at de er et par?

De er vel ikke helt sikre på at det vil holde enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Milio skrev:

De er vel ikke helt sikre på at det vil holde enda.

Kjenner du de? Er de ikke sammen hele tiden, skal til Mexico etc sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok et innlegg etter turen..  "I Mexico med mannen i mitt liv", eller noe i den duren.. Hun har da aldri vært så lykkelig, han er helt perfekt, same old same old. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ice_83 skrev:

Kjenner du de? Er de ikke sammen hele tiden, skal til Mexico etc sammen?

Jeg kjenner de ikke nei. Syns bare det er en rimelig antagelse å ta siden de ikke har gått ut offisielt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...