Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Bottega skrev:

Hva mer mener du man skal diskutere om stilen i hjemmet hennes? Noen synes det er fint og andre ikke. Ikke så veldig mye mer å si om akkurat det da.

Hva mer? Jeg forstår ikke hvilken mening du tilegner meg her.

Jeg mener at på et diskusjonsforum skal man få diskutere om man liker, hva man syntes, og hva man misliker uten at «forumpolitiet» skal bestemme hvilke emner man skal diskutere og ikke diskutere. 

I stedet for videre «brukerdebatt» kan du ta videre spørsmål om hva diskusjonsforum brukes til i rett forumtråd - evnt sende en PM...

Endret av Prinsesse788
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Unika skrev:

Å ha seg på samme måte? :fnise:

Ja, ho har vel sex på "samme måte",er vel flere måter da men haha!!:fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelldronning
4 timer siden, Ice_83 skrev:

Hvor er det hun IKKE skal?? Jeezes!! Er det nok en sponset reise eller fra egen lommebok? Kjærlighetsferie med Kleiven?Ikke noe rart at alle år bare blir bedre og bedre hos ho, når ho reiser annenhver uke. Er det virkelig normalt å holde på slik år etter år etter år?

Hva så? Det plager ikke meg hvor hun drar, eller hva hun gjør. Det er hennes liv! Spiller det virkelig noen rolle om det er «normalt» eller ikke? Jeg reiser mye selv jeg. Elsker det! Ha en fin dag da du ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 8 utenlandsturer i 2017. Både langhelger og lengre ferier. Heldigvis ingen som kommenterer at jeg reiser mye, har heller motsatt erfaring at folk synes jeg er heldig, venner blir inspirert av steder jeg reiser, og ber om tips til restaunter, hotell, etc.  ;) jeg elsker å reise og reiser mest mulig. Fantastisk å oppleve verden, nye steder  og kulturer. Plager meg heller ikke hva andre gjør.

Endret av jentefranorge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jentefranorge skrev:

Jeg var på 8 utenlandsturer i 2017. Både langhelger og lengre ferier. Heldigvis ingen som kommenterer at jeg reiser mye, har heller motsatt erfaring at folk synes jeg er heldig, venner blir inspirert av steder jeg reiser, og ber om tips til restaunter, hotell, etc.  ;) jeg elsker å reise og reiser mest mulig. Fantastisk å oppleve verden, nye steder  og kulturer. Plager meg heller ikke hva andre gjør.

Å reise noen få ganger i året er jo relativt normalt. Men annenhver uke, eller hver uke er ikke normalt. Og hvorfor pusse opp og styre med en leilighet man knapt er i,fordi man Må ut å reise hele tiden?

Endret av Ice_83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Ice_83 skrev:

Å reise noen få ganger i året er jo relativt normalt. Men annenhver uke, eller hver uke er ikke normalt. Og hvorfor pusse opp og styre med en leilighet man knapt er i,fordi man Må ut å reise hele tiden?

Man blir vel litt rastløs av å ikke ha en normal jobb vil jeg tro. Også er det jo litt sånn "mye vil ha mer". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, jentefranorge said:

Supert 👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har begge skrevet på hver sine blogger at de drar til Tacolandet 🌮 Riktig god tur 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stue- og kjøkkenrommet var veldig fint og åpent før hun fikk den glassveggen som deler rommet i to. Rommet er altfor lite til å bli delt opp slik ser det ut som. Dette er rommene man oppholder seg mest i, så det å være trøkt oppi en svær glassvegg uansett hvor du er i rommet er ikke så spennende. Kan umulig være mange meterene fra kjøkkenbenken til veggen og fra sofaen til veggen? 

Edit; gikk inn på bloggen igjen nå og så at det var større plass enn jeg fikk inntrykk av tidligere da jeg så andre bilder fra andre vinkler av rommet. Glassveggen var ikke så prangende og voldsom som jeg husket. Virker som det er større stue og kjøkken enn jeg trodde. Er likevel veldig usikker på om jeg synes glassveggen "gjør seg".

Ellers synes jeg de svarte flisene på det knøttlille badet var dritstilig. :blush: Hadde aldri turt det selv, men synes de gjorde rommet skikkelig kult. Jeg sitter aldri lenge på do, max 30-60sex, så for meg spiller det ingen rolle om rommet er lite og svart. Spesielt ikke når jeg faktisk synes det er litt tøft. ;)

Endret av Mippi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene fremstår på bloggen som et menneske jeg aldri hadde orket å omgås. Hun har ikke en imøtekommende utstråling.

Men leiligheten hennes er, etter min mening, rålekker! Er imponert over hvor fresh den er og kunne lett flyttet rett inn.

Skulle dog ønske hun tonet ned lagene med brunkrem i ansiktet, det kler henne mye bedre når hun ser naturlig ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flisespikker skrev:

Lene fremstår på bloggen som et menneske jeg aldri hadde orket å omgås. Hun har ikke en imøtekommende utstråling.

Men leiligheten hennes er, etter min mening, rålekker! Er imponert over hvor fresh den er og kunne lett flyttet rett inn.

Skulle dog ønske hun tonet ned lagene med brunkrem i ansiktet, det kler henne mye bedre når hun ser naturlig ut.

Det er vel selvbruning under der igjen, men altfor mye ja!  Hun ser Ikke naturlig ut på bilder med andre...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo noe trist over at flesteparten av alle på bursdagsfesten, kanskje aller mest hovedpersonen selv, ser ned i iPhonen sin 90% av tiden. Hva skjedde med å nyte livet og vennene dine da Lene?? Er ikke all teknologi som bringer oss videre på en positiv måte.. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Showmustgoon skrev:

Det er jo noe trist over at flesteparten av alle på bursdagsfesten, kanskje aller mest hovedpersonen selv, ser ned i iPhonen sin 90% av tiden. Hva skjedde med å nyte livet og vennene dine da Lene?? Er ikke all teknologi som bringer oss videre på en positiv måte.. 

Er det ikke sånn overalt da, folk sitter ned i telefonene sine i stedet for å være sosial med de rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

48 minutter siden, O.G. skrev:

Må feire skikkelig nu, er 364 dager til neste gang.

:fnise: Ja, da gjelder det å feste hardt og dokumentere alt som skjer på sosiale medier!

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

:fnise: Ja, da gjelder det å feste hard og dokumentere alt som skjer på sosiale medier!

Er det ikke på SM, så har ikke feiringen skjedd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...