Gjest O.G. Skrevet 16. november 2017 #1781 Del Skrevet 16. november 2017 7 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Om Lene faktisk svarer skikkelig på dette i spørsmålsrunden hun har annonsert skal komme på bloggen blir jeg veldig positivt overrasket! https://imgur.com/a/EjbfZ Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 16. november 2017 #1782 Del Skrevet 16. november 2017 Nå blir det snart bikinibilder i fleng igjen, dere!! Woho. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2017 #1783 Del Skrevet 16. november 2017 7 minutter siden, Skorpion89 skrev: Nå blir det snart bikinibilder i fleng igjen, dere!! Woho. Så heldige vi er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 16. november 2017 #1784 Del Skrevet 16. november 2017 Endelig (!!!), fortsett slik, Lene!👍🏻 https://instagram.com/p/BbkJIHSAq-d/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2017 #1785 Del Skrevet 16. november 2017 2 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Endelig (!!!), fortsett slik, Lene!👍🏻 https://instagram.com/p/BbkJIHSAq-d/ Jævla harry bilde, men dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 16. november 2017 #1786 Del Skrevet 16. november 2017 5 timer siden, Skorpion89 skrev: Nå blir det snart bikinibilder i fleng igjen, dere!! Woho. Hvor skal hun nå?Dubai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 16. november 2017 #1787 Del Skrevet 16. november 2017 22 minutter siden, Ice_83 skrev: Hvor skal hun nå?Dubai? LA sammen med "far" eller hva hun nå kaller han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 16. november 2017 #1788 Del Skrevet 16. november 2017 45 minutter siden, Skorpion89 skrev: LA sammen med "far" eller hva hun nå kaller han. Ikke verre nei. Må vel bruke de millionene på noe...Er vel for mye høst/vintervær nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 17. november 2017 #1789 Del Skrevet 17. november 2017 15 timer siden, Sirkustjukk skrev: Endelig (!!!), fortsett slik, Lene!👍🏻 https://instagram.com/p/BbkJIHSAq-d/ Åh🙈 som jeg hater når de har så mye brundritt i ansiktet og resten av kroppen er hvit,,grøss! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 17. november 2017 #1790 Del Skrevet 17. november 2017 9 timer siden, Sen ve ben skrev: Åh🙈 som jeg hater når de har så mye brundritt i ansiktet og resten av kroppen er hvit,,grøss! Uff jeg la godt merke til det på den sminke-vloggen hennes... helt oransje i ansiktet... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 18. november 2017 #1791 Del Skrevet 18. november 2017 Jeg så henne nettopp i en episode av "Iskrigerne". Hun var på fotoshoot for solbriller sammen med en av hockeygutta. De hadde ikke så mye å prate om. Hun bare "ja, har du vært lenge på isen eller". Han svarte "ja, ca hele livet mitt, mye i Norge og litt i utlandet, Svergie" Og da svarte hun - på ENGELSK , "Stoockhooolm", (siden Lene kun er opptatt av fest og fjas kunne hun vel bare forbinde Svergie med fest på Stureplan) Og han svarte, "nei, Lidköping". Hun prater på en ekstremt irriterende måte. Jesuuuuus. Dessuten virket hun veldig usikker på seg selv. Blir sliten av å se hvor mye sminke hun bruker og for ikke å snakke om håret!! Må hun være Barbie eller?Leser bare om henne her. Har ikke gått inn på den bloggen på over et år. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 18. november 2017 #1792 Del Skrevet 18. november 2017 13 minutter siden, naivsuper skrev: Jeg så henne nettopp i en episode av "Iskrigerne". Hun var på fotoshoot for solbriller sammen med en av hockeygutta. De hadde ikke så mye å prate om. Hun bare "ja, har du vært lenge på isen eller". Han svarte "ja, ca hele livet mitt, mye i Norge og litt i utlandet, Svergie" Og da svarte hun - på ENGELSK , "Stoockhooolm", (siden Lene kun er opptatt av fest og fjas kunne hun vel bare forbinde Svergie med fest på Stureplan) Og han svarte, "nei, Lidköping". Hun prater på en ekstremt irriterende måte. Jesuuuuus. Dessuten virket hun veldig usikker på seg selv. Blir sliten av å se hvor mye sminke hun bruker og for ikke å snakke om håret!! Må hun være Barbie eller?Leser bare om henne her. Har ikke gått inn på den bloggen på over et år. Det er nok av kleine videoer på youtube også. #sorrynotsorry 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naivsuper Skrevet 18. november 2017 #1793 Del Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, Skorpion89 skrev: Det er nok av kleine videoer på youtube også. #sorrynotsorry ? Ja. Men så sitter ikke jeg og søker opp kleine videoer på youtube. Jeg så på "Iskrigerne" for å se på , ja nettopp hockeygutta. Som pleier å være ganske så underholdende. Og der dukket hun dessverre opp. Skulle jeg skrudd av da, fordi jeg ikke liker henne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 18. november 2017 #1794 Del Skrevet 18. november 2017 Hvor lenge varte det tro? Selvsagt er flyreisen til LA sponset, ingenting på Instasstories/Snapchap nevner dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2017 #1795 Del Skrevet 18. november 2017 På 17.11.2017 den 10.57, Sen ve ben skrev: Åh🙈 som jeg hater når de har så mye brundritt i ansiktet og resten av kroppen er hvit,,grøss! 23 timer siden, Frøken.stille skrev: Uff jeg la godt merke til det på den sminke-vloggen hennes... helt oransje i ansiktet... Jeg har makeup som fag, jeg faktisk interessert i å vite hvordan hun ville sett ut med en foundation som matchet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 18. november 2017 #1796 Del Skrevet 18. november 2017 57 minutter siden, naivsuper skrev: ? Ja. Men så sitter ikke jeg og søker opp kleine videoer på youtube. Jeg så på "Iskrigerne" for å se på , ja nettopp hockeygutta. Som pleier å være ganske så underholdende. Og der dukket hun dessverre opp. Skulle jeg skrudd av da, fordi jeg ikke liker henne? Det var ikke sånn ment? Mente AV henne på youtube. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. november 2017 #1797 Del Skrevet 18. november 2017 15 minutter siden, Skorpion89 skrev: Det var ikke sånn ment? Mente AV henne på youtube. Bare pinlig den der siden hun er elendig på å legge makup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 18. november 2017 #1798 Del Skrevet 18. november 2017 Oransje i ansiktet og hvit ellers på kroppen, ref siste snap 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 18. november 2017 #1799 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Hun er ganske brun på kroppen også altså. Og la nå hun sminke seg som hun vil, fordrar ikke når folk kommenterer andres sminke eller klesstil. Folk har forskjellige preferanser og lene dater bare kjekke menn, så noe rett gjør hun Den California turen hennes, er det Norwegian som sponser oppholdt også? Altså de betaler reise og opphold i USA for å få folk til å reise til California med Norwegian? Endret 18. november 2017 av jentefranorge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 18. november 2017 #1800 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) 3 minutter siden, jentefranorge skrev: Hun er ganske brun på kroppen også altså. Og la nå hun sminke seg som hun vil, fordrar ikke når folk kommenterer andres sminke eller klesstil. Folk har forskjellige preferanser og lene dater bare kjekke menn, så noe rett gjør hun Den California turen hennes, er det Norwegian som sponser oppholdt også? Altså de betaler reise og opphold i USA for å få folk til å reise til California med Norwegian? At Lene dater kjekke menn, er vel like mye med preferanser, som hvilken sminke andre bruker? Dersom "kjekke" er det som teller, sier jo det sitt Endret 18. november 2017 av Skorpion89 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå