Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkustjukk
2 minutter siden, Mimko skrev:

Er det bare meg eller virker det som Lene slipper gjennom flere kritiske kommentarer nå for tiden? Tenker på tankespinn innlegget hennes. 

Usikker på om det er bare tilfeldig, men om ikke så er det positivt tenker jeg. 

Jo, men hun svarer ikke på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Beffen skrev:

Må bare si det; hun var SUPERFIN med den nye frisyren! 😍 

Frisyre? Slik ser jo alle ut, total mangel på frisyre spør du meg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, filifjonka skrev:

Skjønner ikke helt kommentaren din, Lene kan ikke være fin med den frisyren for mange andre har samme? 🤔

Jeg synes i hvertfall hun kledde den lengden bedre enn det lange håret. Hun så eldre ut, in a good way 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, filifjonka skrev:

Selv om andre har den så er det en frisyre. Eller mener du en frisyre må være unik?
Da kan vi jo like gjerne droppe hele begrepet siden vi kommer til å gå tom for frisyrer her i verden i løpet av meget kort tid..

Endret av Tash
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tash skrev:

Selv om andre har den så er det en frisyre. Eller mener du en frisyre må være unik?
Da kan vi jo like gjerne droppe hele begrepet siden vi kommer til å gå tom for frisyrer her i verden i løpet av meget kort tid..

Much ado about nothing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, justcurious skrev:

På reisefot igjen ja 😂

Jaggu! Skjønner ikke helt hvorfor hun skal eie en leilighet når hun aldri er hjemme i Norge🙈🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious
10 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Jaggu! Skjønner ikke helt hvorfor hun skal eie en leilighet når hun aldri er hjemme i Norge🙈🙈

Ikke sant? Det verste er når hun hele tiden skriver at hun er så sliten og trenger å lade batteriene. Hun gjør jo ikke annet enn å dra på ferie og koble av :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sirkustjukk skrev:

Jo, men hun svarer ikke på dem. 

Ja. Jeg håper det blir neste steg. Og da mener jeg å svare på en profesjonell måte, ikke sånn kvasst som hun gjør nå. Kanskje det kan bli mulig å få en dialog. Det er lov å håpe :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, justcurious skrev:

Ikke sant? Det verste er når hun hele tiden skriver at hun er så sliten og trenger å lade batteriene. Hun gjør jo ikke annet enn å dra på ferie og koble av :P 

Det måtte jeg faktisk le av. Når hun kommer tilbake fra ferie og drar opp til Midsund for å lade batteriene. Lurer på hvordan hun hadde taklet og hatt en alminnelig jobb som oss andre dødelige.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke misunnelig på alle de reisene hennes lenger. Det går jo bare i hotell, pool, beachclubs og drikking..alt er likt..hvor det er viktig å "se og bli sett" i for små badedrakter...

Hadde kjedet meg i hjel.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moongirl skrev:

Er ikke misunnelig på alle de reisene hennes lenger. Det går jo bare i hotell, pool, beachclubs og drikking..alt er likt..hvor det er viktig å "se og bli sett" i for små badedrakter...

Hadde kjedet meg i hjel.

Jeg skal være ærlig å innrømme at å ha muligheten til å reise slik som hun gjør hadde vært fint. Men jeg ville ikke dratt på samme type ferie. Jeg er ikke en person som liker å ligge på stranden dagen lang. Og ja, ikke mye variasjon. Men alle har sin smak. 

For meg ser det gørr kjedelig ut. Og det er gørr kjedelig å lese om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Mimko skrev:

Jeg skal være ærlig å innrømme at å ha muligheten til å reise slik som hun gjør hadde vært fint. Men jeg ville ikke dratt på samme type ferie. Jeg er ikke en person som liker å ligge på stranden dagen lang. Og ja, ikke mye variasjon. Men alle har sin smak. 

For meg ser det gørr kjedelig ut. Og det er gørr kjedelig å lese om. 

Ja...gørrkjedelig å lese om...hadde håpet å få sett litt mer av de plassene. Bare selfies med puppene på tørk. Repeat og repeat.Kunne vært hvor som helst i verden.

Synes hun kunne utnyttet den muligheten hun har til å reise litt mer spennende steder. Men, det må jo være med fiffen på jetset-stedene vettu.Og på alle festivaler som er. Mon tro om hun kjeder seg litt hun og, men at det er såå viktig å være trendy og snappe alt det riktige heele tiden. Litt kunstig glede.Eg gikk lei i hvertfall, nå er hun slettet fra snap...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 14.23, justcurious skrev:

Haha, ikke sant! Hadde jeg vært like mye ute på reisefot som henne, samt drukket så

mye sjampis (og posert så mye foran kamera), så hadde jeg seriøst blitt syk🙄🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 21.21, Moongirl skrev:

Hadde kjedet meg i hjel.

Samme her, men det gjenspeiler hvor forskjellig folk ser ferie og turer. Jeg liker best fjellturer med hunden og seiling i skjærgården når jeg skal ha ferie, da lader jeg batteriene. Strandferie eller ligge ved hotellbassenget i 25 grader + med festing om kveldene, er ikke noe for meg. Da hadde jeg hurtig kjedet vettet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun ingen interesse for kultur? What so ever? Hva ER det hun egentlig interesserer seg for?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2017 den 13.57, Gresshoppa skrev:

Å kjøpe leil kan være en god investering om man bor der eller ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dumt i en «Lene»tråd å si at jeg ikke skal snakke direkte om henne, men det skal jeg ikke, for folk får gjøre som de vil og jeg vet heller ikke fakta... Men det jeg synes er synd, er om mange av disse kjendisene genuint interesserer seg for kunst, kultur, å oppleve slike ting, se ting,. Ja you name it.. alt annet enn KUN strand og drink.(som selvsagt er greit for de som vil det) Så tror jeg mange lar være å gjøre (eller vise det) fordi det ikke er «instagram» eller «blogg -vennlig" nok.  Om dere skjønner.
idk
Der skal faktisk Elise Báhia, etter min mening, ha litt cred. Hun å reiste jo sinnsykt mye. Men hun gjorde jo så mange fantastiske ting! 

mMulig jeg tar feil, men har litt på følelsen av at mange tenker slik

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, blabla2226 said:

Har hun ingen interesse for kultur? What so ever? Hva ER det hun egentlig interesserer seg for?

Alkohol og å være brun. Samt å brette ut kroppen sin på nettet. 

Er tydelig at det er dette som er formålet med hver eneste reise. Hun gjør aldri noe spennende og det er aldri bilder av noe annet enn lene i diverse anstrengte positurer. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...