Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

På 8/15/2017 den 17.40, hippyskippy skrev:

For et tomt indre liv hun må ha når hun må være sammen med noen og farte absolutt hele tiden. Den instagramkontoen hennes er jo snart en parodi. Artig å bivåne da. 

Ja, enig i det. Har hun egentlig hatt på seg klær i sommer? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg bare holde meg unna.. Er så lei av den påtatte gapinga hvor hun ser bort fra kameraet, og de tusen bildene hvor pupper, rumpe, mage og ben er fokus. Likte henne før, så dette er bare synd og trist. Ferdig

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun har kommet i en slags midtlivskrise.. der hun desperat forsøker å være ung og søt men ikke selv skjønner at det blir bare blodharry og pinlig🙈

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med denne beina i kryss poseringen som mange bloggere bruker....#JegErSåJævlaPissetrengtOgKlarerNestenIkkeHoldeMeg🙄🙈

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo eldre disse bloggerne blir, jo synligere blir forskjellen til jevnaldrende, det er jo logisk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirkustjukk

Jaja, isteden for å svare på de konstruktive kommentarene under innlegget som handler om KG lar hun den verste kommentatoren slippe til en gang til og "takker for støtten".

Og hvor i denne tråden har Lene blitt kalt "lett på tråden" og "plastikkdukke", som denne Inger påstår?

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mekkapekka skrev:

Skjer med denne beina i kryss poseringen som mange bloggere bruker....#JegErSåJævlaPissetrengtOgKlarerNestenIkkeHoldeMeg🙄🙈

De tror at de ser tynnere ut og får lengre ben. Enig med deg i at det ser helt fjernt ut. #hvorerdoen 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Jaja, isteden for å svare på de konstruktive kommentarene under innlegget som handler om KG lar hun den verste kommentatoren slippe til en gang til og "takker for støtten".

Og hvor i denne tråden er har Lene blitt kalt "lett på tråden" og "plastikkdukke", som denne Inger påstår?

Det blir jo bare flaut at hun forsvarer de som skriver stygge, hetsende meldinger på bloggen hennes mot alle som har skrevet her, isteden for å svare på den konstruktive kritikk som blir gitt.

Hun framstår som veldig trangsynt (og selvopptatt) når hun svartmaler alt og alle som gir tilbakemeldinger ifht bloggen. Hun må nok huske på at hun selv har valgt å kalle bloggen sin Lene Orvik, og at hun (alene) bestemmer over innholdet. Da blir ikke skillet så stort mellom jobb og privatperson. Men da må hun tåle at folk stiller spørsmålstegn rundt det hun publiserer.

😅

Endret av owley
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2017 den 22.27, owley skrev:

Det blir jo bare flaut at hun forsvarer de som skriver stygge, hetsende meldinger på bloggen hennes mot alle som har skrevet her, isteden for å svare på den konstruktive kritikk som blir gitt.

Hun framstår som veldig trangsynt (og selvopptatt) når hun svartmaler alt og alle som gir tilbakemeldinger ifht bloggen. Hun må nok huske på at hun selv har valgt å kalle bloggen sin Lene Orvik, og at hun (alene) bestemmer over innholdet. Da blir ikke skillet så stort mellom jobb og privatperson. Men da må hun tåle at folk stiller spørsmålstegn rundt det hun publiserer.

😅

Trovedigheten hennes blir mindre og mindre. Og hun ser det ikke selv. Som du sier: trangsynt og selvopptatt. Og nå fôrer hun de som mobber kritikerne hennes i kommentarfeltet. Fint at vi får se Lenes sanne ansikt. Hun er virkelig ikke en bra person.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/17/2017 den 21.18, Sirkustjukk skrev:

Dette er jo helt sjukt, måtte inn og sjekke. Og sannelig, under kommentaren til denne Inger, skriver Lene:

Sitat

<3 <3 Snill du er, setter pris på støtten! Stor klem! :-*

Inger, det var altså hun som skrev:

Sitat

De stakkarslige kvinnemenneskene som skriver på sånne forum har først og fremst ALTFOR mye fritid OG inneboende bitterhet og misunnelse Mest sannsynlig sitter de hjemme, spiser chips, bleikfeite og jævlig og spyr eder og galle på Internett om de som har oppnådd mer i livet enn dem selv. Kanskje kjærestene deres sikler etter babes som deg? Kanskje de ikke har råd til like fine ferier som du? Eller like fin leilighet? Du har fin kropp og utseende, veltrent, gode venner, god inntekt, dyktig i alt du gjør. Ikke rart de er misunnelige?! De er tydeligvis også inne her og leser gjennom kommentarene: dere er tvers igjennom stygg . Karma is coming for ya

Å legge igjen en slik kommentar er altså snilt og støttende i Lenes verden. Nice to know. Håper fansen får det med seg.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Dette er jo helt sjukt, måtte inn og sjekke. Og sannelig, under kommentaren til denne Inger, skriver Lene:

Å legge igjen en slik kommentar er altså snilt og støttende i Lenes verden. Nice to know. Håper fansen får det med seg.

51 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Stor klem til Inger som velger å uttykke seg slik? Du store!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
38 minutter siden, filifjonka skrev:

Stor klem til Inger som velger å uttykke seg slik? Du store!

Ikke så viktig å være konstruktiv når det handler om å beskytte Midsund-Lene må vite🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.8.2017 den 21.15, Lulu21 skrev:

Nå må jeg bare holde meg unna.. Er så lei av den påtatte gapinga hvor hun ser bort fra kameraet, og de tusen bildene hvor pupper, rumpe, mage og ben er fokus. Likte henne før, så dette er bare synd og trist. Ferdig

Samme her, jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, O.G. skrev:

Samme her, jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på evigheter.

Samme her også. Slettet henne fra snap, orker ikke mer. 

Lene var en godt likt blogger før. Hun har forandret seg veldig..  Det går jo igjen at folk sier "likte både henne og bloggen før, men ikke nå lenger". Så forstår ikke at hun ikke kan ta til seg noe av kritikken istedet for å avfeie det som misunnelse og sjalusi. Hun var jo pen da hun ble godt likt også. Hun bør gå inn i seg selv. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det blir nevnt at vi krever at Orvik tar til seg kritikk, men at vi her inne ikke greier å ta i mot kritikk mot kritikken vi gir ut (ler). Og at den "konstruktive kritikken" er forkledt mobbing som er ment for å få Orvik (og andre) til å føle seg dårlig. 

NEI! NEI NEI NEI! Det er IKKE det vi gjør! Herregud.. Når en person får stor makt(innflytelse) i et samfunn så er det faktisk slik at vi er pliktige til å være kritiske. Samme om det er en blogger eller politiker! Når du når ut til SÅ mange mennesker daglig så er du i en maktposisjon. Og slik er det bare! Hadde det vært meg så ville jeg forventet at folk skulle vært kritiske til meg. For da har jeg selv valgt å være en offentlig person og under lupen. Spesielt når bloggen er avhengig av lesere for å eksistere. Det er ingen her (av de saklige, hvertfall) som bruker ord som "plastikkdukke" i sine omtalelser om Lene Orvik! Vi kritiserer overforbruk og et ekstremt kroppsfokus! Og det ER kritikkverdig! Samme om det er Lene eller CBE eller SE. Og slik som mange har poengtert: det er flere fans her inne som er direkte SKUFFET over hvordan bloggen har tatt helt andre vendinger. Men det som skuffer meg er hvordan hun viser seg i egne kommentarfelt. Og det føler jeg egentlig bare underbygger de opplevelsene folk har hatt med henne på tomannshånd. 

Hvis en mann kritiserte en annen mann så ville aldri "sjalusi" vært det første som hadde blitt skreket tilbake. Jeg er ganske fed up av at kvinner ikke skal kunne være kritiske uten at det skal dreie seg om sjalusi. Og DET er det mest usaklige jeg leser. For da har du fader meg ikke mange argumenter å komme med tilbake. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sirkustjukk

Lene da, har du vært så mye i utlandet at du har glemt at reklameinnlegg skal merkes med #sponset eller #reklame? 

Når man i hovedsak har norske følgere, reklamerer for en norsk utleietjeneste og skiver på norsk er ikke #ad korrekt merking.

Fra FOs veileder;

Er innholdet ditt på norsk, skal også merkingen din være på norsk. Det betyr at ord som «ad» eller «adlinks» ikke er tydelig nok.

https://instagram.com/p/BYA4P3RgMyX/

Men det går vel under grov hets å påpeke dette?🙄

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt tragisk hvordan Lene holder på! Med all reising, oppussing, og livet til Lene er jo kun en stor fest! HU bør snart ta til seg all kritikk, å starte og svare leserne ordentlig!

ÅNAI jeg er ikke sjalu, jeg er mildt sagt sjokket over Lenes oppførsel i en alder av 30 år!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 16.53, lotte28 skrev:

Jeg synes det er helt tragisk hvordan Lene holder på! Med all reising, oppussing, og livet til Lene er jo kun en stor fest! HU bør snart ta til seg all kritikk, å starte og svare leserne ordentlig!

ÅNAI jeg er ikke sjalu, jeg er mildt sagt sjokket over Lenes oppførsel i en alder av 30 år!

ENIG!

... men igjen.. kvinner kan jo ikke si noe uten at det er "sjalusi". Jeg er vel sjalu på Trump også, siden jeg ikke liker han🙄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller virker det som Lene slipper gjennom flere kritiske kommentarer nå for tiden? Tenker på tankespinn innlegget hennes. 

Usikker på om det er bare tilfeldig, men om ikke så er det positivt tenker jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...