Skorpion89 Skrevet 11. august 2017 #1341 Del Skrevet 11. august 2017 37 minutter siden, jentekvinne skrev: Herlighet, er det også noe å kritisere henne for? Kan hun ikke være hjemme så lenge hun vil uten at det skal være grunnlag for kritikk? Oslo er jo hjemmet hennes og der hun har sitt eget liv. Hun er voksen og alle som har reist hjem på ferie til familien vet at det holder med noen dager og så er det godt å komme hjem til sitt eget. Må også si at hvis Lene hadde vært så overlegen, arrogant og nedlatende som mange her inne påstår at hun er så hadde hun aldri hatt så mange venninner rundt seg hverken i Midsund eller Oslo. Det er vel ingen som har påstått at Lenemor er overlegen, arrogant og nedlatende til ALLE. Selvfølgelig er hun ikke det ovenfor vennene sine. Hva hun er mot andre, er vel opp til de som har møtt/gått på skole med henne å dømme? Spesielt siste. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 11. august 2017 #1342 Del Skrevet 11. august 2017 26 minutter siden, Skorpion89 skrev: Det er vel ingen som har påstått at Lenemor er overlegen, arrogant og nedlatende til ALLE. Selvfølgelig er hun ikke det ovenfor vennene sine. Hva hun er mot andre, er vel opp til de som har møtt/gått på skole med henne å dømme? Spesielt siste. Skal hun bli dømt ut fra sånn hun var på ungdomsskolen eller videregående? Det er over 10 år siden, folk forandrer seg. Når folk (spesielt jenter) møter henne på fest i dag så tipper jeg de har store forventninger til at hun skal være like blid og imøtekommende som hun er på bloggen og når hun ikke blir oppfattet som forventet så blir hun kalt overlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 11. august 2017 #1343 Del Skrevet 11. august 2017 5 timer siden, Sirkustjukk skrev: Er det ikke hun som skriver hun er advokat? Sånn advokat-Åge kanskje? Ikke mye reflektert og velformulert i såfall🙈 (PS: hun skulle bare visst hva jeg gjør utenom forumet, I kid u not😘) Unnskyld meg, men er det virkelig noen som skriver om denne tråden og poengterer at de er advokat? For å gi utsagnet sitt mer tyngde, liksom? Eller i motsetning til oss? Hahahaha. Det minner meg om en viss fotballfruemann. Folk, ass - det er selvsagt helt utenkelig at noen av oss har et ordentlig yrke. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 11. august 2017 #1344 Del Skrevet 11. august 2017 6 minutter siden, Bloggleseren skrev: Unnskyld meg, men er det virkelig noen som skriver om denne tråden og poengterer at de er advokat? For å gi utsagnet sitt mer tyngde, liksom? Eller i motsetning til oss? Hahahaha. Det minner meg om en viss fotballfruemann. Folk, ass - det er selvsagt helt utenkelig at noen av oss har et ordentlig yrke. Inneholder blogglink For å svare som advokat-Tone sjæl; I kid u not😘 http://www.leneorvik.no/2017/08/08/tankespinn/ (femte siste kommentar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 11. august 2017 #1345 Del Skrevet 11. august 2017 23 minutter siden, jentekvinne skrev: Skal hun bli dømt ut fra sånn hun var på ungdomsskolen eller videregående? Det er over 10 år siden, folk forandrer seg. Når folk (spesielt jenter) møter henne på fest i dag så tipper jeg de har store forventninger til at hun skal være like blid og imøtekommende som hun er på bloggen og når hun ikke blir oppfattet som forventet så blir hun kalt overlegen. Nå er det vel Lene som kaller seg selv for Midsund-Lene. Så ja, hun er jo da ikke kommet seg videre selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 11. august 2017 #1346 Del Skrevet 11. august 2017 7 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Inneholder blogglink For å svare som advokat-Tone sjæl; I kid u not😘 http://www.leneorvik.no/2017/08/08/tankespinn/ (femte siste kommentar) Host. Det finnes faktisk mennesker som får Lene Orvik til å fremstå dyp og samfunnsengasjert. Jeg bare lar bare denne ligge her, jeg: "Mulig disse hatersene sitter langt ute in the middle of nowhere hvor plastisk kirurgi er lite utbredt." (Problem nr. 1 for folk som bor ute i periferien: Plastisk kirurgi er ikke nok utbredt der.) 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 11. august 2017 #1347 Del Skrevet 11. august 2017 2 minutter siden, Bloggleseren skrev: Host. Det finnes faktisk mennesker som får Lene Orvik til å fremstå dyp og samfunnsengasjert. Jeg bare lar bare denne ligge her, jeg: "Mulig disse hatersene sitter langt ute in the middle of nowhere hvor plastisk kirurgi er lite utbredt." (Problem nr. 1 for folk som bor ute i periferien: Plastisk kirurgi er ikke nok utbredt der.) Jurist-lingo det der🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 11. august 2017 #1348 Del Skrevet 11. august 2017 27 minutter siden, Skorpion89 skrev: Nå er det vel Lene som kaller seg selv for Midsund-Lene. Så ja, hun er jo da ikke kommet seg videre selv. Så fordi hun kaller seg Midsund-Lene så har hun ikke forandret seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 11. august 2017 #1349 Del Skrevet 11. august 2017 48 minutter siden, jentekvinne skrev: Så fordi hun kaller seg Midsund-Lene så har hun ikke forandret seg? Jeg mener åpenbart at hun har forandret seg, det er hun selv som holder fast ved denne karakteren sine verdier og syn. Påstår hun. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 11. august 2017 #1350 Del Skrevet 11. august 2017 1 time siden, jentekvinne skrev: Så fordi hun kaller seg Midsund-Lene så har hun ikke forandret seg? Det er det vel ingen som sier. Når hun refererer til "Midsund-Lene" så vil jeg anta at det er for å gjøre ting mer jordnært og autentisk. Som noen nevnte over her, så er det "Jenny from the Block"-effekten. Musikkvideoen er i grunn verdt en titt, hadde glemt street cred'en til J-Lo. Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still, I'm still Jenny from the block. Used to have a little, now I have a lot. No matter where I go I know where I came from - Midsund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 11. august 2017 #1351 Del Skrevet 11. august 2017 Nå er det vel ikke sånn at det bare er folk som kjente henne på ungdomsskolen som har uttalt seg om ting her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimko Skrevet 11. august 2017 #1352 Del Skrevet 11. august 2017 4 timer siden, jentekvinne skrev: Skal hun bli dømt ut fra sånn hun var på ungdomsskolen eller videregående? Det er over 10 år siden, folk forandrer seg. Når folk (spesielt jenter) møter henne på fest i dag så tipper jeg de har store forventninger til at hun skal være like blid og imøtekommende som hun er på bloggen og når hun ikke blir oppfattet som forventet så blir hun kalt overlegen. Hei. Jeg har kjent henne på ungdomsskolen. Gikk der samtidig som henne, men er yngre enn henne. Har også en venninne som gikk i samme klasse. Dersom du leser hva jeg har skrevet og ikke kommenterer hva du tror jeg har skrevet, blir ting litt tydeligere. Jeg poengterer at det er lenge siden, at jeg ikke har kontakt med henne nå og at hun kan ha forandret seg. Grunnen til at jeg drar det frem er ikke nødvendigvis for at hennes oppførsel på ungdomsskolen har noe med hvordan hun oppfører seg nå. Det har heller noe med at hun benekter totalt hvordan hun var og skriver på bloggen at hun aldri har ertet eller utestengt noen som helst. Noe som jeg vet ikke er sant. Som jeg skrev så føles det som et slag i ansiktet. Det var mitt poeng. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 11. august 2017 #1353 Del Skrevet 11. august 2017 Hva er det hun har gjort når hun gikk på ungdomsskolen/vgs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 12. august 2017 #1354 Del Skrevet 12. august 2017 45 minutter siden, Mimko skrev: Hei. Jeg har kjent henne på ungdomsskolen. Gikk der samtidig som henne, men er yngre enn henne. Har også en venninne som gikk i samme klasse. Dersom du leser hva jeg har skrevet og ikke kommenterer hva du tror jeg har skrevet, blir ting litt tydeligere. Jeg poengterer at det er lenge siden, at jeg ikke har kontakt med henne nå og at hun kan ha forandret seg. Grunnen til at jeg drar det frem er ikke nødvendigvis for at hennes oppførsel på ungdomsskolen har noe med hvordan hun oppfører seg nå. Det har heller noe med at hun benekter totalt hvordan hun var og skriver på bloggen at hun aldri har ertet eller utestengt noen som helst. Noe som jeg vet ikke er sant. Som jeg skrev så føles det som et slag i ansiktet. Det var mitt poeng. Jeg skjønner deg 100%. Det er dessverre en gang sånn at svært få vil innrømme i voksen alder, hvordan de har oppført seg som ung. Spesielt ikke om jobben din er "influencer". Jeg personlig har sett måten Lene svarer på spørsmål etc. Ikke svært hyggelig. Selv om man får spørsmål man kanskje ikke liker, bør man ikke svare nedlatende, frekt, spydig etc, noe hun absolutt ikke har skjønt. I mine øyne er det en av mange faktore som gjør henne lite jordnær. Da mener jeg såklart ikke hetsende spørsmål eller direkte stygge spørsmål som hun kanskje får. Det oser hersketeknikker på lang vei. Inkl. oppførsel jeg har sett in real life, i voksen alder. Det er som å se hun populære på ungdomsskolen, bare 15 år++ forseint. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 12. august 2017 #1355 Del Skrevet 12. august 2017 Hun ville jo ikke vært den første bloggeren som mistet fotfestet etterhvert som bloggen tok av. Det er jo mer regelen enn unntaket at en blogger med suksess går fra å fremstå hyggelig og genuin til å bli både nedlatende og sur. Evnen til å ta i mot konstruktiv kritikk blir jo ofte totalt fraværende til slutt, med det som resultat at leserne får vedkommende i vrangstrupen. I kid you not! Du må jo ha noen spesielle karaktertrekk når du på ramme alvor tenker at livet ditt og du som person er så viktig at du velger å blogge om det. Det er faktisk ikke så rent sjelden at jeg får dronning av ungdomsskolegården vibber av dem. De holder sitt lille hoff av blinde fans, mens de de som ikke hyller dem, de må regne med å få passet sitt påskrevet som folk som har liten verdi og som er mislykket når det kommer til hva bloggeren definerer som lykken i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 12. august 2017 #1356 Del Skrevet 12. august 2017 6 minutter siden, CecilieX skrev: Hun ville jo ikke vært den første bloggeren som mistet fotfestet etterhvert som bloggen tok av. Det er jo mer regelen enn unntaket at en blogger med suksess går fra å fremstå hyggelig og genuin til å bli både nedlatende og sur. Evnen til å ta i mot konstruktiv kritikk blir jo ofte totalt fraværende til slutt, med det som resultat at leserne får vedkommende i vrangstrupen. I kid you not! Du må jo ha noen spesielle karaktertrekk når du på ramme alvor tenker at livet ditt og du som person er så viktig at du velger å blogge om det. Det er faktisk ikke så rent sjelden at jeg får dronning av ungdomsskolegården vibber av dem. De holder sitt lille hoff av blinde fans, mens de de som ikke hyller dem, de må regne med å få passet sitt påskrevet som folk som har liten verdi og som er mislykket når det kommer til hva bloggeren definerer som lykken i livet. Helt enig. Det er heller ingen mellomting hos Lene. Enten er det hjerte-hjerte-hjerte-fine deg-hjerte-hjerte-kyssesmilefjes, eller så er det tydelig spydig. Så har vel også Lene alltid poengtert at hun er akkurat lik seg selv IRL som på bloggen. Like sprudlende og glad. ALDRI sur, må vite. Så hvorfor skal da ikke enkelte som har møtt henne på fest eller i svømmehallen reagere, når dette ikke er sånn hun er? Selvfølgelig reagerer folk når de møter mennesker som opptrer falskt. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 12. august 2017 #1357 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) Men jeg lurer på hva Misund-Lene tenker når hun publiserer slike kommentarer fra avokat-Tone som egentlig er ganske røff og stygg i ordlyden? Men siden den forsvarer henne og disser Kåge-kjerringene er kanskje ikke så viktig å være grei mot andre? Endret 12. august 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNancy Skrevet 12. august 2017 #1358 Del Skrevet 12. august 2017 På 24.5.2017 den 19.52, Gjesten29 skrev: Merkelig det der, har sett folk på en måte "glemme dyrene sine" når de ikke passer inn i livsstilen lenger, jeg skjønner ikke at det går an, man blir jo så glad i de. ( ment som generelle refleksjoner, ikke som kritikk ) Å gi bort hunden på den måten er bare hjerterått, rett og slett. Sier så mye om dybden i et mennesket. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 12. august 2017 #1359 Del Skrevet 12. august 2017 15 timer siden, Bloggleseren skrev: Host. Det finnes faktisk mennesker som får Lene Orvik til å fremstå dyp og samfunnsengasjert. Jeg bare lar bare denne ligge her, jeg: "Mulig disse hatersene sitter langt ute in the middle of nowhere hvor plastisk kirurgi er lite utbredt." (Problem nr. 1 for folk som bor ute i periferien: Plastisk kirurgi er ikke nok utbredt der.) Nå ble jeg kjempenysgjerrig på innlegget til denne advokat-Tone. Spørsmålet er om hun ikke har lest på et annet forum enn KG, i og med at hun gjør plastisk kirurgi til et poeng? At hun samtidig får frem at Orvik har brukt plastisk kirurgi er muligens ikke helt tilsiktet. Hun poengterer at det er harry å kommentere sånt, samtidig som hun kommenterer det, så dette var et merkelig innspill. Mitt inntrykk er forøvrig at "fixing" (altså plastisk kirurgi) er noe folk holder for seg selv, men så vanker jeg heller ikke i miljøer der folk sier "typ" eller skriver "fixing" og "u". Å bruke trygda som skjellsord er heller ikke normalt i mine kretser. Men så er jeg heller ikke advokat, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 12. august 2017 #1360 Del Skrevet 12. august 2017 (endret) B Endret 12. august 2017 av jentefranorge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå