Lotti87 Skrevet 19. juli 2017 #1161 Del Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, Liselotte skrev: Da ser jeg for meg det blir svært vanskelig. Om dette skulle stemme. På snapchat drikker ihvertfall Lene alkohol flere ganger i uken - hver uke.. Og det må hun få lov til selvsagt. Fester han uten å drikke da? For partey er også en stor del av hverdagen Lene deler med oss. Du kan Google Kleiven + alkohol, ligger en del artikler om det ute på nett :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 20. juli 2017 #1162 Del Skrevet 20. juli 2017 5 timer siden, nurse07 skrev: Jeg tror hun har vært hos Kjell Ola Kleiven på Gran Canaria. Han bor der delvis. Se i kommentarfeltet på det siste insta-bildet hennes, det av et hus i Marbella... "ENDELIG!!" Dette har jeg bare ventet på. Fikk en følelse av at det var noe der for noen uker siden 👍🏼 Jeg fikk rett igjen. *klapp på skuldra* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 20. juli 2017 #1163 Del Skrevet 20. juli 2017 6 timer siden, Liselotte skrev: Da ser jeg for meg det blir svært vanskelig. Om dette skulle stemme. På snapchat drikker ihvertfall Lene alkohol flere ganger i uken - hver uke.. Og det må hun få lov til selvsagt. Fester han uten å drikke da? For partey er også en stor del av hverdagen Lene deler med oss. Jeg tipper at Lene roer ned festingen når hun treffer en mann. Det er vel ganske vanlig også. Mange som lever singellivet til det fulle og når de treffer noen så roer livet seg ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 20. juli 2017 #1164 Del Skrevet 20. juli 2017 11 minutter siden, nurse07 skrev: Men det er jo ikke i det store hvite huset hun er sammen med ham, der er hun med en jentegjeng. Hun var på Gran Kanari før dette, men det oppholdet vil hun ikke si så mye om, bortsett fra at hun fikk sett steder som ikke turistene ser...... "Som turistene ikke får se".... 😂😂😂😂 Ja hun er veeeeldig unik hun der frøken Orvik😂😂😂😂😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charmisss Skrevet 20. juli 2017 #1165 Del Skrevet 20. juli 2017 På 18.7.2017 den 13.21, stinecarine skrev: Et problematisk aspekt, slik jeg ser det, ved denne stadige oppussingen hennes er jo at hun forfekter et helt ekstremt forbruksfokus. Det er liksom helt greit å rive ut, gjøre om, kaste og kjøpe nytt så lenge det er i forlengelsen av å realisere seg selv. Blandet sammen med et narrativ om at hun jobber så hardt, alltid har vært selvstendig og er sin egen bestevenn. Det handler ikke om at hun ikke fortjener å kose seg med interiør eller gjøre det fint å hyggelig rundt seg, men å fullstendig bytte ut alt du har av møbler tre ganger på ca like mange år, og å totalrenovere en nyoppusset leilighet er faktisk helt forkastelig. Kunne ikke vært mer enig. Bra skrevet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 20. juli 2017 #1166 Del Skrevet 20. juli 2017 7 timer siden, jentekvinne skrev: Jeg tipper at Lene roer ned festingen når hun treffer en mann. Det er vel ganske vanlig også. Mange som lever singellivet til det fulle og når de treffer noen så roer livet seg ned. Det har jo alltid under bloggenslivstid vært mye festing, forhold eller ei Tror ikke hun gir seg med festingen på en god stund. Isjee sant? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 21. juli 2017 #1167 Del Skrevet 21. juli 2017 Tror dere hun har fått huset i marbella sponset ? Litt rart å legge ut Finn-koden hvis hun ikke får noe igjen for det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. juli 2017 #1168 Del Skrevet 22. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av kropp, persondebatt, latterliggjøring og svar til dette. Tekola, teamleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PippiLa Skrevet 22. juli 2017 #1169 Del Skrevet 22. juli 2017 DYRT feriehus de har lånt! Sjekket finn-annonsen og så det kostet 11 000 euro i uken! Er vel 110 000 kr det;p Er vel neppe sponset siden det ikke står skrevet. Sikkert bare lagt ved linken for å skryte litt av luksusen;) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 22. juli 2017 #1170 Del Skrevet 22. juli 2017 12 minutter siden, PippiLa skrev: DYRT feriehus de har lånt! Sjekket finn-annonsen og så det kostet 11 000 euro i uken! Er vel 110 000 kr det;p Er vel neppe sponset siden det ikke står skrevet. Sikkert bare lagt ved linken for å skryte litt av luksusen;) Og så klarer hun attpåtil å skrive på bloggen at det ikke blir så dyrt så lenge de er flere som spleiser 😏 Høyt forbruk på dama, er ikke billig med beach clubs og festivaler/ferier hit og dit. Artig at hun skrev at singelsommer ikke er så verst. Nei, det er kanskje ikke det hvis du konstant er på farta. Er du og singel og har dårlig råd så er singelsommer kanskje ikke fult så gøy 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 22. juli 2017 #1171 Del Skrevet 22. juli 2017 19 minutter siden, amadine skrev: Og så klarer hun attpåtil å skrive på bloggen at det ikke blir så dyrt så lenge de er flere som spleiser 😏 Hvis de er 10 personer så blir det vel ca 11 000 på hver, og det er jo ikke SÅ ille egentlig? Det er ikke noe for min tynne lommebok, men jeg vet da mange som betaler langt mer enn det for sine ferier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tudaisies Skrevet 22. juli 2017 #1172 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Jeg kan ikke forstå hvordan i all verden hun har råd til all den reisinga. Hun må jo få ufattelig mye sponset? Fly og hotell er jo en ting, men festing og mat (og shopping) koster jo også sitt... Også kan man legge til ny leilighet, møbler + oppussing. Tror jeg hadde vært ytterst sparsom dersom jeg visste at jeg skulle bruke så mye de neste månedene, spons eller ei.. Endret 22. juli 2017 av Tudaisies 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 22. juli 2017 #1173 Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) 11 minutter siden, richbitch skrev: Hvis de er 10 personer så blir det vel ca 11 000 på hver, og det er jo ikke SÅ ille egentlig? Det er ikke noe for min tynne lommebok, men jeg vet da mange som betaler langt mer enn det for sine ferier. De er syv jenter og det er kun fem dager. Nei, mange betaler i dyre dommer for å reise på ferier. Men dama er jo konstant på ferie virker det som. Må jo bli fryktelig dyrt med mindre det er en del spons/rabatter inne i bildet. Endret 22. juli 2017 av amadine 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 22. juli 2017 #1174 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, Tudaisies skrev: Jeg kan ikke forstå hvordan i all verden hun har råd til all den reisinga. Hun må jo få ufattelig mye sponset? Fly og hotell er jo en ting, men festing og mat (og shopping) koster jo også sitt... Også kan man legge til ny leilighet, møbler + oppussing. Tror jeg hadde vært ytterst sparsom dersom jeg visste at jeg skulle bruke så mye de neste månedene, spons eller ei.. Hvor mye kan hun egentlig tjene på bloggen?? Hun er jo ikke akkurat aktiv og kreativ der... Kan umulig selge annonser nok til å finansiere det ekstreme forbruket sitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 22. juli 2017 #1175 Del Skrevet 22. juli 2017 Faen og, ho har så draget på de deiligste mannebeina. Sikla etter han Kleiven leeenge (gjennom skjermen, that is🙊). Misunnelig på den berta der as. Den kroppen også😩👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 22. juli 2017 #1176 Del Skrevet 22. juli 2017 Iallfall tydelig hva som er hennes type, hun dater ikke en barnehagelærer som bor på Tveita eller en elektriker fra Hovseter. Men hun holder oss entertained 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 22. juli 2017 #1177 Del Skrevet 22. juli 2017 Kunne aldri falt for sånne typer. Fatter ikke hva hun ser i dem (eller omvendt). Men men... like barn leker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 22. juli 2017 #1178 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, justcurious skrev: Kunne aldri falt for sånne typer. Fatter ikke hva hun ser i dem (eller omvendt). Men men... like barn leker best. Ikke jeg heller, men de er jo en perfekt match. Mest opptatte av status og det ytre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 22. juli 2017 #1179 Del Skrevet 22. juli 2017 1 minutt siden, Prorsum skrev: Ikke jeg heller, men de er jo en perfekt match. Mest opptatte av status og det ytre. Indeed 😊🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariángel Skrevet 23. juli 2017 #1180 Del Skrevet 23. juli 2017 22 timer siden, Fredrik29 skrev: Iallfall tydelig hva som er hennes type, hun dater ikke en barnehagelærer som bor på Tveita eller en elektriker fra Hovseter. Men hun holder oss entertained Elektrikere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå