Gjest jentekvinne Skrevet 18. juli 2017 #1141 Del Skrevet 18. juli 2017 13 timer siden, Maydis8 skrev: Man river ikke ut alt mulig fra tak til gulv i en helt nyoppusset leilighet til nesten 7 mill. For så å fjerne det ene soverommet og kun ha et soverom.... blir ikke voldsom verdiøkning av det når man trekker ikke fra ekstrem oppsussinga (som er unødvendig). Hvis man har penger til det så ser jeg ikke problemet. Jeg hadde nok ikke gått så hardt til verks på en nyoppusset leilighet, men skjønner behovet for å få det til sin egen stil. Det er heller ikke så godt å se på bildene hvordan ting egentlig ser ut. På en boligannonse ser nesten alle leiligheter og hus flotte ut, men når man ser den i virkeligheten så er det ofte litt slitt eller bærer preg av dårlig utført arbeid. Jeg tror heller ikke at Lene sine valg av materialer gir en voldsom verdiøkning slik hun selv hevder, men det er hennes sak. Hvis hun har lyst å ta den risikoen så må hun bare kjøre på. Når det gjelder rive ned en vegg for å gjøre to soverom til ett så tar det en tømrer én arbeidsdag å sette opp en ny. Har fått det gjort selv og jeg hadde knapt snudd meg før en ny vegg var satt opp - ferdig gipset og sparklet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinecarine Skrevet 18. juli 2017 #1142 Del Skrevet 18. juli 2017 Et problematisk aspekt, slik jeg ser det, ved denne stadige oppussingen hennes er jo at hun forfekter et helt ekstremt forbruksfokus. Det er liksom helt greit å rive ut, gjøre om, kaste og kjøpe nytt så lenge det er i forlengelsen av å realisere seg selv. Blandet sammen med et narrativ om at hun jobber så hardt, alltid har vært selvstendig og er sin egen bestevenn. Det handler ikke om at hun ikke fortjener å kose seg med interiør eller gjøre det fint å hyggelig rundt seg, men å fullstendig bytte ut alt du har av møbler tre ganger på ca like mange år, og å totalrenovere en nyoppusset leilighet er faktisk helt forkastelig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 18. juli 2017 #1143 Del Skrevet 18. juli 2017 Hva er det egentlig hun påstår hun jobber så hardt med? Det kan umulig være bloggen! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juli 2017 #1144 Del Skrevet 18. juli 2017 Ja,ja, vi får bare glede oss til mere interiør og tips om oppussing fra Frk. Orvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beffen Skrevet 19. juli 2017 #1145 Del Skrevet 19. juli 2017 Hvem har hun vært på Gran Canaria med? Når hun reiser med venninnene eller Espen pleier jo hun å ha mange bilder av dem? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. juli 2017 #1146 Del Skrevet 19. juli 2017 På 18.7.2017 den 12.08, jentekvinne skrev: Hvis man har penger til det så ser jeg ikke problemet. Jeg hadde nok ikke gått så hardt til verks på en nyoppusset leilighet, men skjønner behovet for å få det til sin egen stil. Det er heller ikke så godt å se på bildene hvordan ting egentlig ser ut. På en boligannonse ser nesten alle leiligheter og hus flotte ut, men når man ser den i virkeligheten så er det ofte litt slitt eller bærer preg av dårlig utført arbeid. Jeg tror heller ikke at Lene sine valg av materialer gir en voldsom verdiøkning slik hun selv hevder, men det er hennes sak. Hvis hun har lyst å ta den risikoen så må hun bare kjøre på. Når det gjelder rive ned en vegg for å gjøre to soverom til ett så tar det en tømrer én arbeidsdag å sette opp en ny. Har fått det gjort selv og jeg hadde knapt snudd meg før en ny vegg var satt opp - ferdig gipset og sparklet. Tro meg. Den er heeeelt nyoppusset av proffe håndverkere. Hun får styre på. Bruk og kast samfunn. Greit nok at man vil ha sin egen stil, men å rive gulv, vegger, kjøkken, bad etc er ganke ekstremt. Uansett hvordan man vrir og vender på det... enough said... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. juli 2017 #1147 Del Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, Beffen skrev: Hvem har hun vært på Gran Canaria med? Når hun reiser med venninnene eller Espen pleier jo hun å ha mange bilder av dem? Er nok en ny beiler. Innlegg om at "dette føles riktig", "aldri følt det sånn før" bla bla bla kommer nok snart. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. juli 2017 #1148 Del Skrevet 19. juli 2017 På 18.7.2017 den 13.21, stinecarine skrev: Et problematisk aspekt, slik jeg ser det, ved denne stadige oppussingen hennes er jo at hun forfekter et helt ekstremt forbruksfokus. Det er liksom helt greit å rive ut, gjøre om, kaste og kjøpe nytt så lenge det er i forlengelsen av å realisere seg selv. Blandet sammen med et narrativ om at hun jobber så hardt, alltid har vært selvstendig og er sin egen bestevenn. Det handler ikke om at hun ikke fortjener å kose seg med interiør eller gjøre det fint å hyggelig rundt seg, men å fullstendig bytte ut alt du har av møbler tre ganger på ca like mange år, og å totalrenovere en nyoppusset leilighet er faktisk helt forkastelig. Kunne ikke sagt det bedre selv👏🏼 Merkelig at flere av disse bloggerne har et så stort behov for å vise seg frem i utallige selfier eks antall ganger per dag, skrive om seg og sitt hele tiden, ikke takler noe som helst annet enn konstruktiv kritikk, påstår de jobber så hardt - når de stort sett er på stranda eller fest, i tillegg til å rive ned og ødelegge leiligheter - KUN for å selvrealisering seg selv... for de er jo sin egen bestevenn må dere vite😑 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 19. juli 2017 #1149 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg tror hun har vært hos Kjell Ola Kleiven på Gran Canaria. Han bor der delvis. Se i kommentarfeltet på det siste insta-bildet hennes, det av et hus i Marbella... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 19. juli 2017 #1150 Del Skrevet 19. juli 2017 49 minutter siden, nurse07 skrev: Jeg tror hun har vært hos Kjell Ola Kleiven på Gran Canaria. Han bor der delvis. Se i kommentarfeltet på det siste insta-bildet hennes, det av et hus i Marbella... Han ligna både på Hilton og hennes siste ex .... 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 19. juli 2017 #1151 Del Skrevet 19. juli 2017 De har helt klart vært sammen. Begge har til og med lagt ut bilde av det samme SUP-bretter for 2-3 dager siden! "Bare-Lene" varte ikke lenge! 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beffen Skrevet 19. juli 2017 #1152 Del Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, nurse07 skrev: Jeg tror hun har vært hos Kjell Ola Kleiven på Gran Canaria. Han bor der delvis. Se i kommentarfeltet på det siste insta-bildet hennes, det av et hus i Marbella... Tror du har rett i det! Og de har bilde av den samme "runde kurvsengen"! Enig i at han lignet litt på eksen, @Elisiaflisa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 19. juli 2017 #1153 Del Skrevet 19. juli 2017 Hva er denne fyren kjent for? Sykt mange følgere på insta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 19. juli 2017 #1154 Del Skrevet 19. juli 2017 2 timer siden, Maydis8 skrev: Er nok en ny beiler. Innlegg om at "dette føles riktig", "aldri følt det sånn før" bla bla bla kommer nok snart. At hun aldri lærer og innser at hun driter seg ut like mye hver gang hun begynner med det pjattet! Første gangen når man er 17 år er det søtt, men funker dårlig når man er 30 og bytter typer hele tiden. Har man da lagt ut i det vide og brede på nettet om hvor ekstremt utrolig fantastisk drømmemannen er x3, og at man aldri har følt så dyp kjærlighet noen gang x3 så blir det bare helt teit og ganske latterlig når nr 4 får samme superlativer. Tips til Lene for å spare masse tid, grav frem kjærlighetserklæringene til Jørgen og så bytter du bare ut navnet til den nye flammen. 😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eeyoree Skrevet 19. juli 2017 #1155 Del Skrevet 19. juli 2017 Skjønner ikke hvorfor han er ''kjendis'' ? Er han coach? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 19. juli 2017 #1156 Del Skrevet 19. juli 2017 Ser ut som Lene sin type mann iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotti87 Skrevet 19. juli 2017 #1157 Del Skrevet 19. juli 2017 Blir spennende å se hvor lenge dette varer mtp at Kleiven er totalt avholds og har skrevet flere artikler om at alkohol er for tapere 🙊 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 19. juli 2017 #1158 Del Skrevet 19. juli 2017 3 timer siden, nurse07 skrev: Jeg tror hun har vært hos Kjell Ola Kleiven på Gran Canaria. Han bor der delvis. Se i kommentarfeltet på det siste insta-bildet hennes, det av et hus i Marbella... Tenkte det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte123 Skrevet 19. juli 2017 #1159 Del Skrevet 19. juli 2017 4 timer siden, Beffen skrev: Hvem har hun vært på Gran Canaria med? Når hun reiser med venninnene eller Espen pleier jo hun å ha mange bilder av dem? For et par uker siden var den en artikkel i VG om en dude som heter Ola Kleiven (@olakleiven på instagram). Jeg synst han var kjekk så sjekka han litt opp på instagram, da følgte ingen jeg følger han, det kan man jo se på profilen. Men etter et par dager når jeg var inne igjen hadde Lene begynt å følge han. Han følger ikke tilbake da han følger 0 personer, men han har likevell likt mange av bildene hennes (gjerne også med engang hu har lagt ut, og i og med at han ikke følger hu må han være innom profilen ganske ofte ;-)). Jeg tenkte med engang at dette blir noe. Og nå var ho på GC der han bor halvveis. Såååå sannsynligheten er høy for at det er han. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liselotte Skrevet 19. juli 2017 #1160 Del Skrevet 19. juli 2017 24 minutter siden, Lotti87 skrev: Blir spennende å se hvor lenge dette varer mtp at Kleiven er totalt avholds og har skrevet flere artikler om at alkohol er for tapere 🙊 Da ser jeg for meg det blir svært vanskelig. Om dette skulle stemme. På snapchat drikker ihvertfall Lene alkohol flere ganger i uken - hver uke.. Og det må hun få lov til selvsagt. Fester han uten å drikke da? For partey er også en stor del av hverdagen Lene deler med oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå