Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, julie08 skrev:

5-7 millioner kanskje... Eller er jeg på bærtur :P 

Haha det er nok myyyye mer enn det!!! Vil tippe denne vil ligge rundt 9, noe😅 Boligmarkedet i Oslo er ikke som andre steder... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er leiligheten ute med en prisantydning på 9,7 mill. Vil tippe hun får igjen mellom 10,2 og 10,6 et sted. Er hun veldig heldig får hun igjen rett over 11. Rimeeeelig bra avkastning på den korte tiden de/hun har eid leiligheten. 

Endret av Maydis8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor masse de har pussa den opp for? Er vel mye av det som er spons. Rimelig dyrt for 2 soverom

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den leiligheten er så preget av trender at det er null personlighet igjen der.. den får et nei fra meg.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, LilleKlump skrev:

Lurer på hvor masse de har pussa den opp for? Er vel mye av det som er spons. Rimelig dyrt for 2 soverom

Velkommen til Oslo. Det er dette du må betale for en så stor leilighet med 2 soverom på beste vestkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, miagunda skrev:

Syke priser i oslo ja. På Kongsvinger hadde den kosta 2-3 mil.

Men så er ikke Oslo Kongsvinger. Oslo er landets hovedstad, altså en storby. Oslo er den storbyen i Europa som har rimeligst boligpriser - det sier sitt. Jeg hadde aldri flytta til Kongsvinger fordi en leilighet der koster 2-3 mill. Boligmarkedet i en storby er noe helt annet enn i resten av landet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maydis8 skrev:

Da er leiligheten ute med en prisantydning på 9,7 mill. Vil tippe hun får igjen mellom 10,2 og 10,6 et sted. Er hun veldig heldig får hun igjen rett over 11. Rimeeeelig bra avkastning på den korte tiden de/hun har eid leiligheten. 

Hvor mye kjøpte de for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøken.stille skrev:

Hvor mye kjøpte de for?

6,890... Ja det er noen som har det:laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Maydis8 skrev:

Men så er ikke Oslo Kongsvinger. Oslo er landets hovedstad, altså en storby. Oslo er den storbyen i Europa som har rimeligst boligpriser - det sier sitt. Jeg hadde aldri flytta til Kongsvinger fordi en leilighet der koster 2-3 mill. Boligmarkedet i en storby er noe helt annet enn i resten av landet. 

Nei, er det sant. Takk for opplysningen. Dette visste jeg ikke, var den skolegangen rett i dass :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaffemonsteret skrev:

Den leiligheten er så preget av trender at det er null personlighet igjen der.. den får et nei fra meg.

Jeg kommer ikke over hvordan hun ødela den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, O.G. skrev:

Er det en plikt å ha samme stil som de hadde for 100 år siden når man kjøper leilighet i gamle bygg? Trodde det var helt opp til eieren å innrede hjemmet sitt slik man selv vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes leiligheten er fin, jeg :) ville nok ha malt, men liker kombinasjonen av gammelt og moderne. interiøret er ikke min stil så det ser jeg bort ifra. fine gulv, bortsett fra teppegulv på soverommet..? det var fine gulv før også, men det nye var også fint :) liker gamle bygårdsleiligheter... badet var også mye finere nå enn det var, synes jeg. kjøkkenet har også mye mer skapplass. hver sin smak, ja :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kaffemonsteret skrev:

Enig. Perfekt refleksjon av eieren sin.

Endret av Bloggleseren
Skriveleif
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Ja har hun egentlig det da? Listene er bevart. Likeså rosetter, gulv og fløydørene. Ja bad og kjøkken er modernisert. Fargene er det enkelt å gjøre noe med om det ikke er kjøperens stil. Brannmur kan også males. Møblene har veldig mye å si for uttrykket.

I motsetning til visse andre bloggere så synes jeg hun har vist respekt for det gamle håndverket når hun har pusset opp. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jentekvinne skrev:

Er det en plikt å ha samme stil som de hadde for 100 år siden når man kjøper leilighet i gamle bygg? Trodde det var helt opp til eieren å innrede hjemmet sitt slik man selv vil. 

Det trodde du da ja.

49 minutter siden, Blå politibil skrev:

Ja har hun egentlig det da? Listene er bevart. Likeså rosetter, gulv og fløydørene. Ja bad og kjøkken er modernisert. Fargene er det enkelt å gjøre noe med om det ikke er kjøperens stil. Brannmur kan også males. Møblene har veldig mye å si for uttrykket.

I motsetning til visse andre bloggere så synes jeg hun har vist respekt for det gamle håndverket når hun har pusset opp. 

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...